abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 juli 2012 @ 19:29:00 #76
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_113980492
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2012 18:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat soort vragen lijken simpel, maar zijn dat niet altijd. Wat hier bijvoorbeeld ook bij komt kijken is hoe de kosten/baten uitvallen. Een vaccinatie programma kost geld, maar het behandelen ook. De ellende en gemiste productiviteit van het ziek zijn speelt ook mee. Het percentage diagnoses en de opkomst bij de vaccinatie zijn ook factoren. Vooral die laatste is flink beïnvloed door de bangmakerij online. Het totaalbeeld bepaald wat je doet.
Voordat het verplicht verpesten vaccineren van 12jarige was het non-existent. non-issue.
Zo zeldzame kankersoort is het. Men moet zicht eens afvragen waarom dergelijk kanker zich persisteert. En dan nog wat kanker is geen ziekte, maar een overlevingsstrategie.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 9 juli 2012 @ 19:56:04 #77
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_113981886
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 19:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Voordat het verplicht verpesten vaccineren van 12jarige was het non-existent. non-issue.
Zo zeldzame kankersoort is het. Men moet zicht eens afvragen waarom dergelijk kanker zich persisteert. En dan nog wat kanker is geen ziekte, maar een overlevingsstrategie.
Al die zieke mensen een non-issue? Doe eens niet zo triest zeg.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 9 juli 2012 @ 19:59:47 #78
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_113982074
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 19:04 schreef boyv het volgende:

[..]

Ik denk dat je wel een punt hebt. Perfect zal het nooit worden.

Die uitwassen kunnen we overigens prima bestrijden. Aan de ene kant als consument door bewust niet te kiezen voor achterlijke producten of producten van schandalige bedrijven, aan de andere kant door een leider aan te stellen die niet alleen maar kan glimlachen en ja-knikkers om zich heen heeft, maar ook durft om de grote jongens binnen onze bedrijfswereld harde klappen te geven zodra ze over de schreef gaan.
Yups helemaal mee eens. Daarom is het dus ook zo belangrijk dat we aan de ene kant onzelf zo veel mogelijk ontwikkelen zodat we kunnen inzien waarom sommige dingen wel betrouwbaar zijn en andere dingen niet en is het tegelijkertijd ook belangrijk stichtingen / instanties / politici te hebben waarop we kunnen vertrouwen. (alhoewel dat symptoombestrijding blijft, in een utopie zou dat natuurlijk niet nodig moeten zijn)

Daarom vind ik het persoonlijk ook zo belangrijk om alles op basis van feiten te beoordelen en bij dit soort dingen verder te kijken dan alleen de nieuwsberichten / blogs, zowel voor farmeutische industrie alswel alle natuurproducten etc.

Daarom denk ik dat al die angstaanjaag berichten etc ook uiteindelijk niet helpen. Ze zorgen er niet voor dat mensen dingen beter begrijpen en beter geinformeerde keuzes kunnen maken, ze maken mensen alleen maar bang en spelen op emoties in. Iets dat niet een goede basis voor beslissingen is vaak, zeker niet als het om dit soort levensbelangrijke zaken gaat.

(trouwens ook weer iets dat "aan beide zijden"gebeurt, leestip als je dit soort dingen interessant vindt is the shock doctrine van Naomi Klein, soms iets te kort door de bocht maar over het agemeen erg goed & zet je aan het denken).

[ Bericht 0% gewijzigd door oompaloompa op 09-07-2012 20:13:09 (ei ij) ]
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_113982545
quote:

[..]

En dan nog wat kanker is geen ziekte, maar een overlevingsstrategie.
Leg dat eens uit?
  Moderator maandag 9 juli 2012 @ 20:36:39 #80
249559 crew  Lavenderr
pi_113983959
quote:

[..]

Zo zeldzame kankersoort is het. Men moet zicht eens afvragen waarom dergelijk kanker zich persisteert. En dan nog wat kanker is [b]geen ziekte, maar een overlevingsstrategie.[/b]
Ga je ogen uit je hoofd schamen , jij :o
  maandag 9 juli 2012 @ 20:40:06 #81
52357 Lambiekje
pi_113984196
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 20:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ga je ogen uit je hoofd schamen , jij :o
Waarom zou ik.

http://www.bol.com/nl/p/kanker-is-geen-ziekte/1001004006437824/

Daarnaast is kanker een geëxploiteerde melkkoe

Nee BigPharma en de geïndoctrineerde criminele kutstudies dienen zich kapot te schamen. Geneeskunde kan op zijn best marketing onder invloed van NLP heten.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_113984395
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 19:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat is dus niet waar. Er overlijden een googleplexvoud meer aan vaccinatie en medicatie.
Onzin, onzin, onzin, deze mantra wordt vast in sommige kringen na gepapegaaid, maar in de echte wereld praat je grote onzin.
pi_113984449
quote:

[..]

300.000 doden per jaar. In mijn opinie is vaccineren de moeite waard.
  maandag 9 juli 2012 @ 20:50:39 #84
52357 Lambiekje
pi_113984791
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 20:43 schreef .SP. het volgende:

[..]

Onzin, onzin, onzin, deze mantra wordt vast in sommige kringen na gepapegaaid, maar in de echte wereld praat je grote onzin.
Ohhh wat ben je gezombificeerd.

Nee mannetje. jullie mantra wordt gepapagaaid op die walgelijke kutstudies, colleges en marketingprofessoren.

In de echte wereld gaat het om moorden, bloedvergieten, verminkingen en genocide.
En het project heeft ook nog eens een naam : Agenda 21. Ik praat de realiteit. Jij praat in marketing sprookjes.

En kosten wat kost de boel bedonder om winstmaximalisatie te realiseren. En alles en iedereen chronische ziek te houden.
  maandag 9 juli 2012 @ 20:51:40 #85
52357 Lambiekje
pi_113984850
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 20:44 schreef .SP. het volgende:

[..]

wereldwijd ?

er gaan een veelvoud dood daarvan dood door medicatie, vaccinaties (+vertraagde uitwerkingen).
  Moderator maandag 9 juli 2012 @ 20:52:10 #86
249559 crew  Lavenderr
pi_113984875
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 20:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom zou ik.

http://www.bol.com/nl/p/kanker-is-geen-ziekte/1001004006437824/

Daarnaast is kanker een geëxploiteerde melkkoe

Nee BigPharma en de geïndoctrineerde criminele kutstudies dienen zich kapot te schamen. Geneeskunde kan op zijn best marketing onder invloed van NLP heten.

Oh man man, wat is het toch te hopen dat jij nooit ziek wordt.

Dus omdat ene Andreas Moritz zegt dat kanker geen ziekte is-dus in jouw straatje praat-IS dat zo?
Besef je hoe beledigend dit soort uitspraken zijn voor mensen die door kanker getroffen worden?
Dus ja, je zou je diep moeten schamen voor de meeste uitspraken die je hier doet.
pi_113984882
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 20:44 schreef .SP. het volgende:

[..]

wereldwijd he

tachtig procent niet in de westerse wereld

dus kan je beter daar beginnen met vaccinaties als het dan toch met alle geweld moet
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
  maandag 9 juli 2012 @ 20:53:32 #88
52357 Lambiekje
pi_113984951
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 20:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus omdat ene Andreas Moritz zegt dat kanker geen ziekte is-dus in jouw straatje praat-IS dat zo?
Besef je hoe beledigend dit soort uitspraken zijn voor mensen die door kanker getroffen worden?
Dus ja, je zou je diep moeten schamen voor de meeste uitspraken die je hier doet.
Denk je nu werkelijk waar dat hij de enige is. ?

Kanker is een wapen van de industrie. Om flink geld te cashen. Kanker is geen ziekte.
  maandag 9 juli 2012 @ 20:57:02 #89
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_113985142
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2012 20:52 schreef new_moon het volgende:

[..]

wereldwijd he

tachtig procent niet in de westerse wereld

dus kan je beter daar beginnen met vaccinaties als het dan toch met alle geweld moet
Wat een rare redenaties hou jij er op na zeg, zullen we ook maar stoppen met het gebruik van condooms? Sommige mensen zijn alergisch voor latex en er gaan toch veel meer Afrikaners aan dood dan Nederlanders..

Lambiekje negeer ik op deze pagina maar even aangezien hij een schaap is dat door de media gemanipuleerd wordt zonder het zelf door te hebben...

(zoals ik al zei; kennisverrijking om betere beslissingen te maken moet twee kanten op gaan. Ben zowel kritisch naar pharmaceutische industrie als de geld-verdien-op-anti-pharmaceutische industrie)
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 9 juli 2012 @ 20:57:23 #90
52357 Lambiekje
pi_113985165
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 20:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

nee nee. Ik schaam me absoluut niet en ik zit me vreselijk in te binden. De realiteit is zo veel extremer maar daarvoor is FOK! te censurerend voor.

Diegene die bigpharma en geneeskunde steunen moeten zich KAPOT schamen. Of dat iemand zich durft uit te komen dat je geneeskunde hebt gestudeerd.

De beerput zal nog wel verder op getrokken worden.

Ga eerst maar eens verdiepen en wat voor sick fuck-industrie je verdedigd.
http://sprword.com/health.html
pi_113985807
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 20:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee nee. Ik schaam me absoluut niet en ik zit me vreselijk in te binden. De realiteit is zo veel extremer maar daarvoor is FOK! te censurerend voor.

Diegene die bigpharma en geneeskunde steunen moeten zich KAPOT schamen. Of dat iemand zich durft uit te komen dat je geneeskunde hebt gestudeerd.

De beerput zal nog wel verder op getrokken worden.

Ga eerst maar eens verdiepen en wat voor sick fuck-industrie je verdedigd.
http://sprword.com/health.html
Lambiekje, je moet je oogkleppen eens af doen, je lijkt het gevoel voor realiteit en enige menselijkheid compleet kwijt te raken.
Probeer eens te ontspannen en na te denken wat andere mensen proberen te zeggen, toon eens wat respect en empatisch vermogen.
pi_113986044
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 20:50 schreef Lambiekje het volgende:

Ohhh wat ben je gezombificeerd.

Nee mannetje. jullie mantra wordt gepapagaaid op die walgelijke kutstudies, colleges en marketingprofessoren.

In de echte wereld gaat het om moorden, bloedvergieten, verminkingen en genocide.
En het project heeft ook nog eens een naam : Agenda 21. Ik praat de realiteit. Jij praat in marketing sprookjes.

En kosten wat kost de boel bedonder om winstmaximalisatie te realiseren. En alles en iedereen chronische ziek te houden.
hoor hoor
  maandag 9 juli 2012 @ 21:14:07 #93
52357 Lambiekje
pi_113986181
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 21:07 schreef .SP. het volgende:

[..]

Lambiekje, je moet je oogkleppen eens af doen, je lijkt het gevoel voor realiteit en enige menselijkheid compleet kwijt te raken.
Nee ik heb juist mijn oogkleppen af. Nu jullie nog. Ooit zul je beseffen dat ik gelijk heb in de linie.

quote:
Probeer eens te ontspannen en na te denken wat andere mensen proberen te zeggen, toon eens wat respect en empatisch vermogen.
Dat station is al lang gepasseerd. De industrie heeft al lang toegegeven dat ze de boel op extreme wijze bedonderen. Het is van uit jullie standpunt dus volslagen zinloos. Dat het nog niet bekend is in het altijd achterlopende Nederland dat is niet mijn zorg. Onze professoren zijn daarvoor te dom, te hautain, te hypocriet, te achterhaalt, te narrowminded en bovendien totaal gelieerd aan de industrie. 80% is bewezen gelieerd, dus de onafhankelijk bestaat niet. Ze zijn te druk bezig met gadgets en snoepreisjes en de volgende lading werkeloze chemische kutrommel aan te smeren aan ziekenhuizen, apotheken en patienten.
pi_113986347
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 20:43 schreef .SP. het volgende:

[..]

Volgens mij staat overlijden als gevolg van medicatie nog steeds in de top-doodsoorzaken, maar wordt deze niet als zodanig gedocumenteerd (en ontbreekt dus in de statistiek).
pi_113986382
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 20:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Jij bent te extreem lambiekje, dat is heel wat anders.
pi_113986555
Gaat weer flink tekeer hier :P
pi_113986607
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 21:17 schreef Gray het volgende:

[..]

Jij bent te extreem lambiekje, dat is heel wat anders.
te extreem voor jou of te extreem voor bnw?
  maandag 9 juli 2012 @ 21:24:20 #98
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_113986736
te extreem voor mensen die graag een volwassen discussie willen i.p.v. een welles-nietes gesprek met een 3jarig kind
  maandag 9 juli 2012 @ 21:24:33 #99
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_113986745
tevens; poep
pi_113986794
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 21:22 schreef badabingie het volgende:

[..]

te extreem voor jou of te extreem voor bnw?
Te extreem voor fatsoenlijk taalgebruik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')