Als ze er met haar neus bovenop stond wordt het wel erg moeilijk om te vast te houden aan "Badr zei dat hij niets heeft gedaan".quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:48 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel bijzonder, je zou denken dat ze die arme jongen zou beschermen
Waarom worden Badr en Estelle door de beveiliging weggesluisd terwijl de politie onderweg is?quote:Maar de commotie drong ook door op het balkonnetje. ‘Dat was voor mij reden om te zeggen: ‘kom op, we gaan! Ik zag allemaal drukte bij de ingang van onze skybox, beveiliging en gedoe. Ik ben nog een paar stappen richting die deur gelopen, daar bleek een vechtpartij geweest te zijn. Maar beveiligers, die ineens overal waren, zeiden: Kom maar met ons mee, ga maar via de andere kant naar buiten. Estelle en ik zijn toen over de reling, vanuit de box, naar de gewone tribune geklommen en daarlangs weggegaan. Naar huis met een taxi. Niet wetend wat er daarna nog allemaal zou gebeuren en zou worden beweerd.
Dat zijn zijn matties jeweetz!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:18 schreef Leandra het volgende:
Overigens vond ik dit stukje uit de telegraafquote van Mylene van gisteren het opvallendst:
[..]
Waarom worden Badr en Estelle door de beveiliging weggesluisd terwijl de politie onderweg is?
Wat zijn dat voor beveiligers?
Niet echt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:45 schreef easy-going het volgende:
De omstanders durven (?) niet te verklaren wat er precies gebeurd is.
Maar als Badr niet gemept heeft zouden ze dat toch gewoon kunnen vertellen?
Ik lees nergens ontlastende verklaringen die vóór hem pleiten..
Veel beveiligers zijn zelf actief in de vechtsport. Vriendjes waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:18 schreef Leandra het volgende:
Overigens vond ik dit stukje uit de telegraafquote van Mylene van gisteren het opvallendst:
[..]
Waarom worden Badr en Estelle door de beveiliging weggesluisd terwijl de politie onderweg is?
Ik vind het iig niet voor zijn onschuld pleiten.... het is simpelweg niet verstandig, en je mag toch aannemen dat in de Arena, zeker bij zo'n evenement, gewoon professionele beveiligers rondlopen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:03 schreef Disorder het volgende:
[..]
Veel beveiligers zijn zelf actief in de vechtsport. Vriendjes waarschijnlijk.
Geen idee, vreemd wel, aan de andere kant denk ik 'wat als het zo escaleerde omdat mensen zich gingen bemoeien met de ruzie', dan moet je iemand wel naar buiten sturen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit dus. Wat een zootje. Gezellig bijpraten met mattie Willem H., geregeld "toevallig aanwezig" dan wel betrokken bij vechtpartijen, nu dit...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:45 schreef easy-going het volgende:
De omstanders durven (?) niet te verklaren wat er precies gebeurd is.
Maar als Badr niet gemept heeft zouden ze dat toch gewoon kunnen vertellen?
Ik lees nergens ontlastende verklaringen die vóór hem pleiten..
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:09 schreef Leandra het volgende:
De overtreffende trap van bad is vanaf nu niet worse, maar Badr.
Nóg een topicquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:58 schreef yvonne het volgende:
Niet SHO-lezers
Badr Hari flink aangeslagen na nieuwe beschuldiging
Jah, maar die glazen waren viessssssssssss!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:30 schreef Copycat het volgende:
Het grote smoezenboek is geopend.
Wie wast er nu niet graag af, als gast in een skybox?
Innocent until proven enzo, maar deze smoes is slecht, Patrick!
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:36 schreef Greys het volgende:
Jah, maar die glazen waren viessssssssssss!
Een voet die half van het been is afgetrapt ... Dat lukt niet iedere afwasser.quote:Maar hoe dat slachtoffer is toegetakeld, dat lijkt me in elk geval iemand te zijn die erhm... heel goed kan schoppen.
twitter:jeroenkidv twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 17:10:52Strax met Jojanneke & @MarcvdLinden a/d desk @ #RTLBoulevard. Natuurlijk 'n update over verhaal rond Badr Hari. John vd Heuvel weet meer... reageer retweet
bronquote:Badr met Estelle op reis
AMSTERDAM - Kickbokskampioen Badr Hari en zijn vriendin Estelle Cruijff zijn vanmiddag, als gepland, vertrokken naar de zon.
Badr kwam dit weekend negatief in het nieuws toen zijn naam werd genoemd in een mishandelingszaak in de Amsterdam ArenA. Daar werd de zakenman Koen Everink zwaar toegetakeld; Badr verklaarde in deze krant daarvan niets te hebben gezien of gehoord. Bekend is dat de witte outfit, die hij de bewuste avond droeg op Sensation White, op dit moment door de politie mogelijke sporen wordt onderzocht.
Zijn advocaat Mr. Bénédicte Ficq herhaalde dat bij haar cliënt geen verzoek om een verhoor van Badr is binnengekomen.
Waarheen Estelle en hij zijn vertrokken is niet bekend. Het betreft een vakantie die het stel, dat de gemoederen in Nederland vandaag nu precies vier weken bezighoudt, kon plannen omdat Ruud Gullit vandaag eveneens met de kinderen naar zijn vakantieadres vloog.
Timmeren is vermoeiend blijkbaarquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Tjonge, dat hij tussen al die vakanties door überhaupt nog tijd heeft om te timmeren zeg.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Jah, maar die glazen waren viessssssssssss!
Dat lijkt mij ook wat stug, jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:56 schreef Greys het volgende:
En toch... als die John vd Heuvel op de radio (?) zou hebben gezegd dat het slachtoffer Badr als dader heeft aangewezen, dan zouden ze hem toch nu niet met vakantie laten gaan?
Alleen als dit waar is? Niet genoeg bewijzen dat hij een badass is?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:08 schreef Day het volgende:
Als dit waar is, is hij wel een echte bad ass. Een klap uitdelen ok, maar iemand zo mishandelen dat hij er blijvend schade aan overhoudt is niet normaal. En het slachtoffer ziet er nou niet echt uit als een geduchte tegenstander.
Maar goed, Estelleke zal dat wel weer goed praten: hij houdt van mij, mij slaat hij niet. Want hey, je kent me, ik vráág dat gewoon!
Nee natuurlijk zit het zo niet, er staat toch duidelijk dat ze zijn vertrokken zoals geplandquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:52 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, klinkt als onderduiken totdat alles een beetje afgekoeld is. Maar zo zit het natuurlijk niet.
John van den Heuvel heeft het wel degelijk gezegdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:56 schreef Greys het volgende:
En toch... als die John vd Heuvel op de radio (?) zou hebben gezegd dat het slachtoffer Badr als dader heeft aangewezen, dan zouden ze hem toch nu niet met vakantie laten gaan?
Zegt de telegraaf, toch? Die zijn zijn image aan het pimpen, dus die willen hem wel neerzetten als brave theedoekquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:39 schreef Greys het volgende:
Heeeeee nu zegt Badr aan de foon dat ie geen theedoek gezien heeft.
GEEN idee over welke theedoek dat gaat.
Hij had toch staan afdrogen?
En met zijn andere hand streelde hij het haar van Stelquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:39 schreef Greys het volgende:
Heeeeee nu zegt Badr aan de foon dat ie geen theedoek gezien heeft.
GEEN idee over welke theedoek dat gaat.
Hij had toch staan afdrogen?
Bestaat dat in Nederland?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:58 schreef ThunderBitch het volgende:
Zou de politie ook bang zijn voor hem?
Ik denk dat ze banger zijn voor de publieke opinie als ze een serieuze verdachte laten gaan. Kortom, zij zullen vast ontlastende feiten kennen....quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:58 schreef ThunderBitch het volgende:
Toch is het inderdaad raar dat hij mocht vertrekken.
Iemand anders wordt op verdenking van betrokkenheid ingesloten.
Naar ik begrijp is hij aangewezen als (mede-)dader.
Zou de politie ook bang zijn voor hem?
Niets verbaast me meer.quote:
Ik denk dat ze er flink mee in de maag zitten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze banger zijn voor de publieke opinie als ze een serieuze verdachte laten gaan. Kortom, zij zullen vast ontlastende feiten kennen....
Als er in die vipbox vriendjes van hem zaten, die zullen niet staan trappelen (quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, en ja, dat bestaat zeker hoor. Maar ik verwacht niet dat men zo bang is voor Badr Hari...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |