quote:Op maandag 9 juli 2012 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
Er zijn mensen die kunnen lopen met een kater. Ik stort dan ter aarde
Friet en frikandellen!quote:Op maandag 9 juli 2012 18:31 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Spiermassa is eiwitten, dus je eiwitten verhogen en je carbs verlagen. En vanwege Paleo ben ik ook voorstander om de carbs nog meer te laten en dus iets meer vet te eten.
Ja, maar ben tegelijkertijd best bangquote:Op maandag 9 juli 2012 18:19 schreef Yuki het volgende:
Knuffel voor Maraca
Goed dat je naar de huisarts gaat, meis!!
Waar moet ik die vandaan halen?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:24 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Oei nou hopen dat het niet te ernstig is. En wat betreft de auto, wellicht tijdelijk een automaat?
Ik schakel wel. Laat alleen de koppeling niet meer losquote:Op maandag 9 juli 2012 18:25 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Hoezo schakelen? 50 in z'n 1 gaat prima.Niet op het gejoel van je motor letten.
Het is besmettelijkquote:Op maandag 9 juli 2012 18:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat! Benieuwd wat die zegt.
Zeurend spiertje in mn bovenbeen
Kun je gelijk kijken of hij staatquote:Op maandag 9 juli 2012 18:30 schreef Wiehoe het volgende:
Weer lekker handig, heb ik een hardloopzonnebril via internet gekocht omdat ik weinig tijd heb om te winkelen voor de vakantie, heb ik per ongeluk op ophalen geklikt. Moet ik alsnog heenGelukkig is het niet zo ver weg.
Oh yeahquote:
Friet == carbs, helaasch. Of je gaat voor een zgn dirty bulk.quote:
Snap ik, maar duidelijkheid is beter dan doormodderenquote:
Hoe geef je gas met je koppeling?quote:Op maandag 9 juli 2012 17:52 schreef Maraca het volgende:
Nu hopen dat die vent niet gaat beginnen over autorijden(linkerbeen is mijn rijbeen
) Ja, weet dat gas rechts zit maar ik ben een koppeling rijder
![]()
Nou, ik heb ook geen friet en frikandellen hoor. Hier Chili con carne.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh yeah
Alleen was het hier vanavond de stoommaaltijd Chicken Provençal van de Appie. Bij benadering gezond en enigszins lekker... Avonddiensten nog steeds geen vent die me verrast door voor me te koken
Slaap je alleen vannacht?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:38 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook geen friet en frikandellen hoor. Hier Chili con carne.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Een automaat is de oplossing voor jouquote:Op maandag 9 juli 2012 18:34 schreef Maraca het volgende:
Ik schakel wel. Laat alleen de koppeling niet meer los
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Slaap je alleen vannacht?tenzij jij ernaast komt liggen wel ja. ^^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Yuki is net getrouwd, hoe durf je!quote:Op maandag 9 juli 2012 18:44 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
tenzij jij ernaast komt liggen wel ja. ^^
Ah bah die zijn zo vies! Het enige wat ik nog smeriger vind daar zijn die ''maaltijd salades''. zum kotsenquote:Op maandag 9 juli 2012 18:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh yeah
Alleen was het hier vanavond de stoommaaltijd Chicken Provençal van de Appie. Bij benadering gezond en enigszins lekker... Avonddiensten nog steeds geen vent die me verrast door voor me te koken
Doet ie vanzelfquote:
Iets met boerka size?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:38 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik wil me opgeven voor de Istanbul Marathon, maar ik vraag me welke maat t-shirt ik moet aanvragen. Ik weet niet of ze te groot/klein uitvallen.
Over 4 jaar een nieuwe autoquote:Op maandag 9 juli 2012 18:44 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Een automaat is de oplossing voor jou
Ow..ja..quote:Op maandag 9 juli 2012 18:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Doet ie vanzelfKoppeling laten komen = vooruit gaan met de auto. En dan gas erbij
quote:
Beter dan de "gewone" magnetron maaltijdenquote:Op maandag 9 juli 2012 18:49 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ah bah die zijn zo vies! Het enige wat ik nog smeriger vind daar zijn die ''maaltijd salades''. zum kotsen
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:44 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
tenzij jij ernaast komt liggen wel ja. ^^
De kip maaltijdsalade van de Appie (voor ¤ 2,99) vind ik anders goed te eten hoor!quote:Op maandag 9 juli 2012 19:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Beter dan de "gewone" magnetron maaltijden
Die salades vind ik ook niet lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |