Ik herken het amper, ook om me heen niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maar wel op een hoop punten waar. Toegegeven, wanneer je gaat generaliseren, neem je ten onrechte altijd een paar uitzonderingen mee die niet in het door jou omschreven hokje passen, maar feit blijft dat daden luider spreken dan woorden, en vrouwen die zeuren om een gevoelige jongen maar neuken met een klootzak, bevestigen hetgeen NPNG omschrijft. En ik vermoed dat zelfs jij moet toegeven dat die meisjes er een hele hoop zijn.
We moeten eens ophouden te denken dat we zo geciviliseerd zijn dat we ons niet meer laten leiden door onze oerinstincten, we zijn slechts blinder geworden voor het feit dat we dat doen. Menselijke arrogantie, dát vind ik persoonlijk pas sneu.
Overigens is dit niet persoonlijk tegen jou (tenzij je je hierin herkent), dat even bovenaan.
Dan ben ik blij voor jou dat je daar weinig mee te maken hebt.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik herken het amper, ook om me heen niet.
Degenen die deze 'waarheden' om het hardst verkondigen komen waarschijnlijk nooit in mijn wereld.
Overigens geheel offtopic; onze UI'squote:Op maandag 9 juli 2012 22:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik herken het amper, ook om me heen niet.
Degenen die deze 'waarheden' om het hardst verkondigen komen waarschijnlijk nooit in mijn wereld.
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:04 schreef Waaghals het volgende:
Nou ik ben toevallig een lul en eindig ook altijd laatst
Nou eigenlijk welquote:Op maandag 9 juli 2012 22:06 schreef MohMi het volgende:
[..]Sorry, je bedoelde het wrs niet grappig maar het kwam even heel droog over
Die zie ik niet op de iPad. Wat is die van jou?quote:
Patrick van SpongeBob die ergens van schrikt.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die zie ik niet op de iPad. Wat is die van jou?
Hihi.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Patrick van SpongeBob die ergens van schrikt.
good for youquote:Op maandag 9 juli 2012 22:31 schreef Capstan het volgende:
Dat ik met veel dingen zo rijkelijk laat was is er echt niet aan gelegen dat ik in wezen gewoon een "nice guy" ben.
Ik ben de eerste die toegeeft dat ik in sommige situaties ongetwijfeld wel eens té aardig/lief/hoe je het ook noemen wilt kan zijn, maar dát zal echt niet ten grondslag hebben gelegen aan mijn laatbloeiersschap. Wat dan wel, dat heb ik nooit actief geprobeerd te onderzoeken. En nu zit ik er ook niet meer mee.
Al doende leert men, dat geldt zeker ook voor mijquote:Op maandag 9 juli 2012 22:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
good for youen terecht ook. ik was in die zin een laatbloeier dat ik pas de afgelopen 3 jaar zoiets een beetje vrouwelijk ben geworden, en ik ben 28
kan er ook niet mee zitten. en ik blijf, misschien heel naïef, zeggen dat er gevoelige kerels zijn die niet meteen een doetje zijn en over zich heen laat walsen
Het is inderdaad erg, fout, beperkt en sneu dat dit allemaal waar is.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:50 schreef Lienekien het volgende:
[ Er valt geen mening over te hebben want het is pure wetenschap.
Google " alpha males and beta males "
alfa mannen zijn geboren leiders. Zelfzeker, emotioneel stabiel en onkwetsbaar. Meestal eikels aangezien ze hun eigen ding doen en van niemand bevestiging zoeken. Elke vrouw is van nature aangetrokken tot een alfa man.
Beta mannen zijn het type mannen dat continu bevestiging zoekt bij een vrouw. Onzeker. Emotioneel afhankelijk. De teddybeer die altijd wilt weten waar ze uithangt. De enige vrouwen die oprecht op dat soort mannen vallen, zijn vrouwen die nare ervaringen hebben gehad met eikels en tijdelijk een ziekenhuisbedje nodig hebben. 90% van de keren wilt ze een dikke lul, ook al gaan alle vrouwen hier het tegendeel beweren. Geen enkele vrouw kan namelijk uitleggen wat ze aantrekkelijk vindt. Daarom moet je nooit luisteren naar wat een vrouw ZEGT (wat cute, die lieve jongen), maar kijken naar wat ze doet (neuken met de bad boy)]
-->
Zo erg, dit. Zo fout. Zo beperkt. Zo sneu.
bad girl in ontkennings fase lijkt me zoquote:Op maandag 9 juli 2012 23:21 schreef Anyanka het volgende:
Lijkt me inderdaad dat jij zelf op een verkeerd type valt (een bad girl?).
Vrouwen vallen vooral op zelfzekerheid, persoonlijkheid.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:08 schreef Comp_Lex het volgende:
Je gaat met de verkeerde dames om. Je moet dames zoals Lienekien zien te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |