abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113969726
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:23 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Uit een onderzoek hierover begreep ik dat over het algemeen tegenpolen aantrekkingskracht opwekken op korte termijn, dus voor de vlugge seks, maar vaak geen goeie basis is voor een langdurige relatie.
Ik baseer me dan ook niet zozeer op onderzoeken, maar op mijn eigen persoonlijke ervaring, en zoals ik het zie. Ik presenteer het niet als een feit. :)
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  maandag 9 juli 2012 @ 15:28:11 #77
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_113969759
Straks wordt klootzakken daten te mainstream en zijn de nice guys aan de beurt.
Ja, echt.
Je moeder is een hamster
  maandag 9 juli 2012 @ 15:29:42 #78
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_113969820
quote:
3s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:28 schreef Crutch het volgende:
Ja, echt.
Fingers crossed.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_113969836
quote:
Ja, echt.
Hmm ik denk wel dat iemand tot 25 liever een bad guy heeft om alles te proberen, en dat ze daarna maar een nice guy proberen omdat er toch iemand moet zijn die ook voor de kinderen kan zorgen.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_113969851
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:19 schreef Kluts het volgende:

[..]

Mwah, ben ik niet met je eens, je moet uiteraard wel wat overeenkomsten hebben, maar voor mij zou een relatie met iemand die net zo'n karakter heeft als ik, voor geen meter werken. :P
Het idee van opposites attract is een hardnekkige mythe. Mensen denken dat tegenpolen elkaar aantrekken omdat je elkaar dan aanvult. Maar het is uiteindelijk onderzocht en daaruit bleek dat het niet klopt. In de meeste gevallen, of het nou gaat om vriendschappen of relaties, verkiezen mensen juist anderen die op hen lijken qua interesses en persoonlijkheid. In ieder geval als het gaat om langdurigere relaties.
pi_113969889
quote:
Ja, echt.
In bepaalde groepen is dat al zo. Neem de hele emo-cultuur. De gevoelige, introverte emo is enorm aantrekkelijk voor dat soort meisjes.
pi_113969920
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:24 schreef jogy het volgende:

[..]

Maar introvert is dus in ieder geval een symptoom van verlegenheid en is dat geval op bepaalde vlakken onzekerheid.
Nee, verlegenheid is inderdaad een vorm van onzekerheid (neuroticisme) en niet van introversie.
pi_113969931
Ik weet niet of je een emo volledig introvert kunt noemen. Zo iemand wil juist wel graag tonen aan de buitenwereld wat een eng geestje er achter die donkere pony met piercings zit.
Juist dmv die pony en de peircings laat hij dat zien.
pi_113969966
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, verlegenheid is inderdaad een vorm van onzekerheid (neuroticisme) en niet van introversie.
dit
Hope is the first step on the road to dissapointment
  maandag 9 juli 2012 @ 15:34:29 #85
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_113969996
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het idee van opposites attract is een hardnekkige mythe. Mensen denken dat tegenpolen elkaar aantrekken omdat je elkaar dan aanvult. Maar het is uiteindelijk onderzocht en daaruit bleek dat het niet klopt. In de meeste gevallen, of het nou gaat om vriendschappen of relaties, verkiezen mensen juist anderen die op hen lijken qua interesses en persoonlijkheid. In ieder geval als het gaat om langdurigere relaties.
Maar wanner ben je precies een tegenpool? Dan is best wel een arbitrair begrip. Ik heb ooit een relatie gehad met iemand die in veel dingen erg op mij leek. Uiteindelijk had ik echt het gevoel dat ik met mijn spiegelbeeld in bed lag. In eerste instantie voel je je misschien aangetrokken op iemand waar je een overeenkomstig gevoel van herkenning ervaart, maar op den duur kan dat juist weer alle spanning eruit halen waardoor een relatie faalt.
  maandag 9 juli 2012 @ 15:34:34 #86
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_113970002
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:25 schreef Bittere_Bal het volgende:
wat ik wel jammer vind is dat introvert en een rustigere persoonlijkheid te vaak wordt verward met geen ruggegraat/mening en (het oude stokpaartje voor veel vrouwen) niet genoeg tegengas geven. Dat hoeft echt niet altijd samen te hangen.
Helemaal mee eens! Ik ben erg meegaand in dingen omdat ik een brede horizon heb wat betreft ik wel of niet leuk vind maar dat betekend zeker niet dat ik overal in mee ga ook als het niet leuk vind. Als het me echt niet zint zeg ik er wat van/weiger ik. Het is wel verstandig om als introvert persoon ervoor te zorgen dat je niet te statisch blijft en het maar op je af laat komen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 9 juli 2012 @ 15:35:34 #87
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_113970058
quote:
19s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:29 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Hmm ik denk wel dat iemand tot 25 liever een bad guy heeft om alles te proberen, en dat ze daarna maar een nice guy proberen omdat er toch iemand moet zijn die ook voor de kinderen kan zorgen.
Ik vind het eigenlijk wat te zwart-wit.

Hoe kun je nou überhaupt alleen maar superlief zijn?
Juist het uitstralen van de behoefte aan een vriendin schrikt vrouwen af; als je net zo relaxed met vrouwen om kunt gaan als met je vrienden dan sla je er zo één aan de haak.
Je moeder is een hamster
  maandag 9 juli 2012 @ 15:36:33 #88
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_113970096
quote:
Ja, echt.
En ondertussen zitten alle 'nice guys' maar op hun zolderkamertje te wachten..
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  maandag 9 juli 2012 @ 15:38:03 #89
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_113970166
quote:
10s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:36 schreef Ryon het volgende:

[..]

En ondertussen zitten alle 'nice guys' maar op hun zolderkamertje te wachten..
Op F5 drukkend.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_113970167
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:34 schreef jogy het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Ik ben erg meegaand in dingen omdat ik een brede horizon heb wat betreft ik wel of niet leuk vind maar dat betekent zeker niet dat ik overal in mee ga ook als het niet leuk vind. Als het me echt niet zint zeg ik er wat van/weiger ik. Het is wel verstandig om als introvert persoon ervoor te zorgen dat je niet te statisch blijft en het maar op je af laat komen.
dat wordt wel eens vergeten. Ik krijg dan het idee dat het meer wordt gewaardeerd als je van elk triviaal iets een principe zaak maakt, want dan heb je tenminste een echte mening en ben je tenmimste niet op je mondje gevallen. Als ik meegaand ben is het in de meeste gevallen omdat het mij echt niet zo boeit wat er gebeurd, niet omdat ik niks durf te zeggen.
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_113970219
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:27 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik baseer me dan ook niet zozeer op onderzoeken, maar op mijn eigen persoonlijke ervaring, en zoals ik het zie. Ik presenteer het niet als een feit. :)
pi_113970224
quote:
9s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:38 schreef jogy het volgende:

[..]

Op F5 drukkend.
Dat hoeft niet meer op Fok *;
pi_113970266
quote:
19s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik weet niet of je een emo volledig introvert kunt noemen. Zo iemand wil juist wel graag tonen aan de buitenwereld wat een eng geestje er achter die donkere pony met piercings zit.
Juist dmv die pony en de peircings laat hij dat zien.
Daar heb je een punt. Ze zijn in dat opzicht dan misschien wel extravert, maar daarentegen ook neurotisch. Dat hele negatieve, emotionele, juist waarvan je verwacht dat meisjes er niet op vallen, maar wat in die 'cultuur' wel gebeurt.
pi_113970282
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:39 schreef Kluts het volgende:

[..]

[..]

Oh okay. Voor jou kan het natuurlijk werken. Maar dan ben je denk ik meer een uitzondering. ;)
pi_113970418
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Daar heb je een punt. Ze zijn in dat opzicht dan misschien wel extravert, maar daarentegen ook neurotisch. Dat hele negatieve, emotionele, juist waarvan je verwacht dat meisjes er niet op vallen, maar wat in die 'cultuur' wel gebeurt.
Ik vraag me vaak af of de dames in die cultuur eigenlijk niet in de kast zitten. Want hoe kun je als vrouw nu op een man met extremevrouwentrekken en uiterlijk vallen?
Uiterlijk vertoon dmv kapsel, piercings, oogschaduw en eyeliner.
vreselijk emotioneel, janken, triest, down etc

Hóe kun je daar op vallen? Ik zou juist eerder verwachten dat alfa-homo's op zulke figuren vallen. :{
pi_113970509
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh okay. Voor jou kan het natuurlijk werken. Maar dan ben je denk ik meer een uitzondering. ;)
Dat soort dingen zijn sowieso niet echt in onderzoeken te vatten denk ik.
En je hebt tegenpolen en tegenpolen hè. Als ik kijk naar mijn eigen relatie, zijn wij tegenpolen op verschillende vlakken, maar we hebben wél veel dezelfde interesses. Ik ben extravert, druk, impulsief en beschik over een dosis temperament, terwijl mijn vriend juist heel rustig is en langer nadenkt over dingen. En we leren daarin ook best van elkaar, omdat we op verschillende manieren met dingen omgaan. Ik vind het juist wel grappig.
  maandag 9 juli 2012 @ 15:48:38 #98
350968 kedge
cicatrix manet
pi_113970617
Ik denk dat de definitie eerder "soft guys finish last" is.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
  maandag 9 juli 2012 @ 15:50:53 #99
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_113970706
"tegenpolen" is gewoon een arbitrair begrip en zegt mij vrij weinig. Het is maar net op welke eigenschappen je de nadruk legt. Je zal iedereen wel ten minste één eigenschap vinden die complementair is aan die van jezelf.

Verder, spineless guys finish last.
  maandag 9 juli 2012 @ 15:59:23 #100
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_113971045
Nee hoor.
All she wants and needs is just a little taste..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')