Maar ook als CVM was je nog aan het haten.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Smoofie zag dat Anita super slecht was op LB
Heb je al geprobeerd plaatsjes van hartjes en bloemen naar hem te pm-en?quote:Op maandag 9 juli 2012 01:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een leuke gezellige vriendelijke jongen. Jammer dat het niet wederzijds is.
quote:Op maandag 9 juli 2012 01:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja. Jou zag ik nog posten voor Feyenoord uit dat we gingen verliezen maar toch kampioen zouden worden
Even proberen.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd plaatsjes van hartjes en bloemen naar hem te pm-en?
Sindsdien doet hij superlief tegen mij.
Eigenlijk pas na dat unicorn gifje.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd plaatsjes van hartjes en bloemen naar hem te pm-en?
Sindsdien doet hij superlief tegen mij.
quote:Op maandag 9 juli 2012 01:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk pas na dat unicorn gifje.![]()
Gevonden
[ afbeelding ]
Ja, maar dat kwam ook omdat hij er ook niets van bakte als LB, man laten lopen, niet knijpen etc. Als hij dat ook deed als CVM was het ook niets.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar ook als CVM was je nog aan het haten.Pas later zag je het pas.
Toch?
Daar wil ik graag nog aan toevoegen dat hij een geweldig gevoel voor humor heeftquote:
Je zag 2 jaar geleden al dat Anita het kon.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar dat kwam ook omdat hij er ook niets van bakte als LB, man laten lopen, niet knijpen etc. Als hij dat ook deed als CVM was het ook niets.
quote:Op maandag 9 juli 2012 01:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar wil ik graag nog aan toevoegen dat hij een geweldig gevoel voor humor heeft
En, wie gaat er dit seizoen doorbreken?quote:Op maandag 9 juli 2012 01:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je zag 2 jaar geleden al dat Anita het kon.
Happel was degene die geen SC wou toch?quote:Op maandag 9 juli 2012 01:15 schreef GGMM het volgende:
Wat een blije sc is dit opeens geworden
[ afbeelding ]
Maar ik bedoel buiten de obvious?quote:
Happel was wel de enige mod die jou graag mocht daarentegenquote:Op maandag 9 juli 2012 01:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Happel was degene die geen SC wou toch?
Die zat te fucken joh.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Happel was degene die geen SC wou toch?
Paarden en babypoesjes?quote:
Ok.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is nog te vroeg om iets te zeggen.Dit moet je over een paar weken weer vragen.
quote:Op maandag 9 juli 2012 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Happel was wel de enige mod die jou graag mocht daarentegen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |