SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Topicreeks: DEF SC
[ Bericht 9% gewijzigd door Esses op 08-07-2012 21:46:11 ]Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Nah, die is nu de volgorde routine aan het aanpassen. Esses altijd op éénquote:
Neen. De eindaantallen van vorige maand zijn nog niet aangepast. Ga ik zo ff doen.quote:
Daarvoor hoef ik de OP nietquote:Op zondag 8 juli 2012 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, die is nu de volgorde routine aan het aanpassen. Esses altijd op één
Verhip nee, natuurlijk niet, was weer een blonde opmerking van mij.quote:
Esses zo op één dus.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:29 schreef Esses het volgende:
[..]
Neen. De eindaantallen van vorige maand zijn nog niet aangepast. Ga ik zo ff doen.
Ik ben integer. Kun je nog iets van leren.quote:
Ja die regel geld nog steedsquote:Op zondag 8 juli 2012 21:36 schreef jaijai2 het volgende:
leid posten van militaire marsmuziek nog steeds tot een perma banik zie het er namelijk niet meer bij staan.
Hier wél ja... Maar sam's militaire marsen topic #1 mag je ze postenquote:Op zondag 8 juli 2012 21:36 schreef jaijai2 het volgende:
leid posten van militaire marsmuziek nog steeds tot een perma banik zie het er namelijk niet meer bij staan.
C4, zie de stats van vorige maandquote:
Esses :1115 postquote:
Hihiquote:Op zondag 8 juli 2012 21:40 schreef m.k het volgende:
[..]
Esses :1115 post
Om je dan te bedenken dat je pretendeert "weg" te zijn
Je hebt geluk, daar zijn ook M90 versies vanquote:
Omdat.quote:
Papier is zwaarquote:
Klopt, dat ga ik ook aankaarten. Opende net een brief van m'n werkgever, dus ga vragen of M90's ook voldoen. Zo niet dan lach ik ze uit.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:41 schreef m.k het volgende:
[..]
Je hebt geluk, daar zijn ook M90 versies van
Top 5 is nu alles met 30 posts en minderquote:Op zondag 8 juli 2012 21:44 schreef Esses het volgende:
Overigens, ik ben volgens C4 postcount jagen, maar de top 5 van onder is wel heel dramatisch :p
En rolcontainers, en de laadliften waar we mee werken etc etc.quote:
M90 met stalen neus is gewoon een veiligheid schoen, ze hebben het er maar mee te doenquote:Op zondag 8 juli 2012 21:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt, dat ga ik ook aankaarten. Opende net een brief van m'n werkgever, dus ga vragen of M90's ook voldoen. Zo niet dan lach ik ze uit.
Ja, ja, ik weet... ik post te veelquote:Op zondag 8 juli 2012 21:42 schreef Esses het volgende:
ik heb 381 posts voor de activity graph en marymouse 362. Als ik zo ga slapen en ze maakt er 40 bij staat ze weer gewoon op 1 hoor
Teveel in ABO ja.quote:
Ik zie het wel aan. Ik blijf gewoon met M90 lopen.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:47 schreef m.k het volgende:
[..]
M90 met stalen neus is gewoon een veiligheid schoen, ze hebben het er maar mee te doen
Heb jij M90 met stalen neus? ik gok van nietquote:Op zondag 8 juli 2012 21:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zie het wel aan. Ik blijf gewoon met M90 lopen.
Vraag m'n chef wel of hij denkt dat dat goed is.
Weer? Ze staat nu al op 1 hoor. Tenzij jouw gegevens niet correct zijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:42 schreef Esses het volgende:
ik heb 381 posts voor de activity graph en marymouse 362. Als ik zo ga slapen en ze maakt er 40 bij staat ze weer gewoon op 1 hoor
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weer? Ze staat nu al op 1 hoor. Tenzij jouw gegevens niet correct zijn.
Nee, heb ik niet. Nooit gehad.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:49 schreef m.k het volgende:
[..]
Heb jij M90 met stalen neus? ik gok van niet
Nee, die kisten zijn ook geen veiligheidsschoenenquote:Op zondag 8 juli 2012 21:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet. Nooit gehad.
Maar als het voor Defensie goed is dan moet het zeker goed zijn voor PostNL, lijkt me.
Lama, schijnbaar heeft ze er meerquote:Op zondag 8 juli 2012 21:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
er is een model met stalen neus, en bij defensie zijn er dus ook mensen die met stalen punten lopen.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet. Nooit gehad.
Maar als het voor Defensie goed is dan moet het zeker goed zijn voor PostNL, lijkt me.
Nu ja, volgens de arbo zal dat vast zo zijnquote:Op zondag 8 juli 2012 21:53 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, die kisten zijn ook geen veiligheidsschoenen
Ja, geef een ander maar de schuld.quote:
Laatste indexronde heeft marymouse nieuwe posts gekregen. 13 meer dan mij.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, als een infanterist ermee geen probleem heeft dan lijkt me het dat een medewerker van PostNL er al helemaal geen zware eisen schoenen besteld moeten worden.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:54 schreef m.k het volgende:
[..]
er is een model met stalen neus, en bij defensie zijn er dus ook mensen die met stalen punten lopen.
Wat is probeer te zeggen: jou 17 jaar oude M90 zijn harstikke mooi maar zijn net zo veel een veiligheidsschoen als een paar conversjes
quote:
Oh, nu ligt het dus niet aan mijn cache?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:55 schreef Esses het volgende:
[..]
Laatste indexronde heeft marymouse nieuwe posts gekregen. 13 meer dan mij.
Totdat je die meuk wel op je tenen krijgt.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, als een infanterist ermee geen probleem heeft dan lijkt me het dat een medewerker van PostNL er al helemaal geen zware eisen schoenen besteld moeten worden.
Het ligt aan mijquote:Op zondag 8 juli 2012 21:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
Oh, nu ligt het dus niet aan mijn cache?
Het was mijn cache die het oude plaatje nog gafquote:Op zondag 8 juli 2012 21:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
Oh, nu ligt het dus niet aan mijn cache?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |