SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Topicreeks: DEF SC
[ Bericht 9% gewijzigd door Esses op 08-07-2012 21:46:11 ]Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Nah, die is nu de volgorde routine aan het aanpassen. Esses altijd op éénquote:
Neen. De eindaantallen van vorige maand zijn nog niet aangepast. Ga ik zo ff doen.quote:
Daarvoor hoef ik de OP nietquote:Op zondag 8 juli 2012 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, die is nu de volgorde routine aan het aanpassen. Esses altijd op één
Verhip nee, natuurlijk niet, was weer een blonde opmerking van mij.quote:
Esses zo op één dus.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:29 schreef Esses het volgende:
[..]
Neen. De eindaantallen van vorige maand zijn nog niet aangepast. Ga ik zo ff doen.
Ik ben integer. Kun je nog iets van leren.quote:
Ja die regel geld nog steedsquote:Op zondag 8 juli 2012 21:36 schreef jaijai2 het volgende:
leid posten van militaire marsmuziek nog steeds tot een perma banik zie het er namelijk niet meer bij staan.
Hier wél ja... Maar sam's militaire marsen topic #1 mag je ze postenquote:Op zondag 8 juli 2012 21:36 schreef jaijai2 het volgende:
leid posten van militaire marsmuziek nog steeds tot een perma banik zie het er namelijk niet meer bij staan.
C4, zie de stats van vorige maandquote:
Esses :1115 postquote:
Hihiquote:Op zondag 8 juli 2012 21:40 schreef m.k het volgende:
[..]
Esses :1115 post
Om je dan te bedenken dat je pretendeert "weg" te zijn
Je hebt geluk, daar zijn ook M90 versies vanquote:
Omdat.quote:
Papier is zwaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |