Daarom zijn er vuilniszakken uitgevonden toch?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lol volgens die redenatie kan ik alle vrouwen in Den Bosch afwerken, terwijl van een zeer groot deel van de Bossche bevolking mijn Oempaloempa geen Willie Wonka wordt
Ik vind het altijd leuk om op een zo creatief mogelijke manier een naam te verzinnen voor mijn klokkenspel aka De Generaal.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dát is een slechte eigenschap. Serieus, als de meest sexy vent op aarde die zin zou uitspreken, zou ik vrij snel, zo niet meteen, op hem afknappen.
Papieren zakken. Maar helaas kan ik dan nog ruiken, voelen en het lichaam zien.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daarom zijn er vuilniszakken uitgevonden toch?
Puddingbuksquote:Op zondag 8 juli 2012 22:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om op een zo creatief mogelijke manier een naam te verzinnen voor mijn klokkenspel aka De Generaal.
Vleesknots, genotsstaaf en 'een van de zeven wereldwonderen'quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:44 schreef Muisraket het volgende:
! Vechten jongûh, kom dan! En tevens ben ik het braafste kind op aarde, dus bakkes.
Die laatstequote:Op zondag 8 juli 2012 22:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vleesknots, genotsstaaf en 'een van de zeven wereldwonderen'
Er is een verschil tussen raar doen en niet braaf zijn hè.quote:
quote:
Speltip 9: weet wanneer je moet stoppen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Sorry, zo ben ik.quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:31 schreef bijdehand het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
Nee wel die van gisterenquote:Op zondag 8 juli 2012 22:29 schreef DuTank het volgende:
Iemand die double rainbow gezien toenstraks?
quote:
quote:
Jij bent mijn O RLY-uil.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:55 schreef MohMi het volgende:
Ik was zo verliefd op de ORLY-uil fase jonge![]()
![]()
Ze zijn nog steeds allemaal fucking grappig
...the fuck.quote:
NOBODY KNOWS...!quote:
Welke?quote:Op maandag 9 juli 2012 03:35 schreef bijdehand het volgende:
Oh DJ ik ben nu een film aan het kijken die zeker een keer met jou en shifto moet kijken, ik lig hier echt kapot te gaan van t lachen![]()
PS Ik kan niet slapen_!
The Inbetweeners. Standaard kutverhaal, maar wel toffe grappen (behalve op het einde).quote:Op maandag 9 juli 2012 03:55 schreef DeJori het volgende:
[..]
Welke?
Ik heb Spy Hard nog steeds hier liggen. Moet ik nog een keer teruggeven
En ik kon ook al niet slapen.quote:
Omdat ze vervelend gaan doen met vrij vragen?quote:Op maandag 9 juli 2012 10:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
En ik kon ook al niet slapen.Moet vandaag ook TL bellen over vakantie, maar ik durf serieus niet.
Omdat ik niet weet of ze het accepteren, omdat mijn belletje eigenlijk een vorm van zeuren is (wel terecht imho maar toch) en omdat ik om een of andere onverklaarbare reden de roostermakende TL een beetje eng vind, terwijl daar echt totaal geen reden voor is.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Omdat ze vervelend gaan doen met vrij vragen?
Is die TL dat vrouwke die toen bij de Kees Kroket zat?quote:Op maandag 9 juli 2012 10:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Omdat ik niet weet of ze het accepteren, omdat mijn belletje eigenlijk een vorm van zeuren is (wel terecht imho maar toch) en omdat ik om een of andere onverklaarbare reden de roostermakende TL een beetje eng vind, terwijl daar echt totaal geen reden voor is.
Nee, da's een andere TL. De roostermakende TL is een man en een aantal decennia ouder, lol.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is die TL dat vrouwke die toen bij de Kees Kroket zat?
Hm dat soort dingen deed ik ook niet graag toen ik bij de Shell werkte hoor. Moet wel zeggen dat ik daar zo vaak ruzie gehad heb met iedereen dat ik een stuk meer 'durf'quote:Op maandag 9 juli 2012 12:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, da's een andere TL. De roostermakende TL is een man en een aantal decennia ouder, lol.Maar hopelijk krijg ik dat vrouwke aan de lijn en kan zij ook gewoon uitsluitsel geven, al ben ik bang van niet.
Man, ik ben echt een schijtluis soms.
Hoezo durfde je daardoor meer? Ik had zoveel gezeik met mijn oud-collega's toen ik nog doordeweeks overdag werkte dat ik bijna weg was gegaan.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm dat soort dingen deed ik ook niet graag toen ik bij de Shell werkte hoor. Moet wel zeggen dat ik daar zo vaak ruzie gehad heb met iedereen dat ik een stuk meer 'durf'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |