Toen ik klein was, was dat mijn eerste woord icm gezichtsuitdrukking: vrouwenquote:
Echt hè! Goed van ons.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel zelfkennis dat we dat toegeven
Je ontkent nietquote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:00 schreef Muisraket het volgende:
(Maar in plaats daarvan zullen we wel 37389 andere slechte eigenschappen hebben.)
quote:
Een heel stuk minder mag ik hopenquote:Op zondag 8 juli 2012 21:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Echt hè! Goed van ons.
(Maar in plaats daarvan zullen we wel 37389 andere slechte eigenschappen hebben.)
Jij in ieder geval wel.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Een heel stuk minder mag ik hopen
quote:
Ja eentje ofzoquote:
Scherp!quote:Op zondag 8 juli 2012 21:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja eentje ofzo![]()
Denk niet eens dat er zoveel eigenschappen bestaan
Twee goede eigenschappen, dat welquote:Op zondag 8 juli 2012 21:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja eentje ofzo![]()
Denk niet eens dat er zoveel eigenschappen bestaan
Fijn dat je dat van jezelf kan zeggen. Ik kan dat nietquote:Op zondag 8 juli 2012 21:06 schreef BarrieButsers het volgende:
Nu ik er zo overna denk vind ik serieus dat ik weinig slechte eigenschappen heb. Nou ook weer niet dat de rest dus goede zijn maar gewoon eigenschappen waarvan ik vind dat ze niet slecht/goed zijn ofzo.
Over mezelf?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Ene kant vind ik dat raar om te zeggen maar zouden jullie wel een heel lijstje kunnen bedenken met slechte eigenschappen?
Ja. Wat vindt jij slechte eigenschappen dan?quote:
Ik heb maar 1 slechte eigenschap: ik ben te awesome voor woorden.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja. Wat vindt jij slechte eigenschappen dan?
Vroeger niet, totdat ik mezelf meemaakte terwijl ik iemand leuk vond.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Ene kant vind ik dat raar om te zeggen maar zouden jullie wel een heel lijstje kunnen bedenken met slechte eigenschappen?
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 slechte eigenschap: ik ben te awesome voor woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |