Omdat ik momenteel alles kapot gaat en ik nog steeds geen salaris heb ontvangen. Dan wel dus dan ga ik dat regelen. Oh oke chill, is het druk in de avond?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]![]()
![]()
Chill! Waarom niet eerder?
En ik ga, buiten de vakanties om, meestal 's avonds. Als ik alleen ga meestal overdag maar dat is omdat ik niet werk
Ik doe meer dan alleen skeeleren, doe ook zat fitnessoefeningen en ben met het Maurick een aantal keer wezen fitnessen.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Buiten skeeleren is wel heel anders dan binnen fitnessen hoor.
Of gewoon het gevoel dat je je uit de naad gewerkt hebt.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:19 schreef bijdehand het volgende:
Het wordt sowieso pas echt leuk als je resultaat ziet.
's Avonds is het drukker dan overdag. Vooral op maandag en dinsdag is het best druk, maar dat kan ook komen omdat mensen wat vaker gaan rond de zomervakantiequote:Op maandag 9 juli 2012 23:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Omdat ik momenteel alles kapot gaat en ik nog steeds geen salaris heb ontvangen. Dan wel dus dan ga ik dat regelen. Oh oke chill, is het druk in de avond?
Ja, maar dat is achteraf. Ik sta daar niet te fitnessen terwijl ik denk: jeej wat een leuke ochtend!quote:Op maandag 9 juli 2012 23:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Of gewoon het gevoel dat je je uit de naad gewerkt hebt.
Nope, dat is lastig combineren met de rest en vooral volgend jaar niet te doen.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:21 schreef BarrieButsers het volgende:
mr, kan niet geloven dat ik het ooit leuk ga vinden. Maargoed ik zie het ook meer als noodzaak dan wat anders. Jij doet verder geen vaste sport ofzo toch?
Serieus? Ik merk dat vaak al als ik bezig ben, heerlijk gevoel.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar dat is achteraf. Ik sta daar niet te fitnessen terwijl ik denk: jeej wat een leuke ochtend!
Mijn conditie is zo uitmuntend dat ik dat pas merk als ik thuis benquote:Op maandag 9 juli 2012 23:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Serieus? Ik merk dat vaak al als ik bezig ben, heerlijk gevoel.
Oh oke nja schijt dan tussendoor maar wachten op een toestel. Ja goedkoopquote:Op maandag 9 juli 2012 23:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
's Avonds is het drukker dan overdag. Vooral op maandag en dinsdag is het best druk, maar dat kan ook komen omdat mensen wat vaker gaan rond de zomervakantieIs maar 16 euro per maand joh
Ik heb het maar een keer zo druk gezien dat bijna alles bezet was, dus het valt wel mee hoor. Ik haat alleen die vieze patsers daarzoquote:Op maandag 9 juli 2012 23:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh oke nja schijt dan tussendoor maar wachten op een toestel. Ja goedkoop
Ah oke, wel minder.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nope, dat is lastig combineren met de rest en vooral volgend jaar niet te doen.
Valt mee, kan de meeste dingen toch wel thuis/buiten. Het enige nadeel is dat je er iets beter moet letten dat je niet foute bewegingen maakt (waarmee je jezelf dus in de kreukels/nesten werkt), omdat er niemand is om je te corrigeren.quote:
Doe jij loopband? Ik kan dat niet eensquote:Op maandag 9 juli 2012 23:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb het maar een keer zo druk gezien dat bijna alles bezet was, dus het valt wel mee hoor. Ik haat alleen die vieze patsers daarzo
Je moet niet denken dat je bij F4F gecorrigeerd wordt hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 23:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Valt mee, kan de meeste dingen toch wel thuis/buiten. Het enige nadeel is dat je er iets beter moet letten dat je niet foute bewegingen maakt (waarmee je jezelf dus in de kreukels/nesten werkt), omdat er niemand is om je te corrigeren.
Nee, ik doe altijd iets anders. Wil vanaf volgende week ofzo wel loopband gaan doen, zodat ik ook een kwartier kan rennenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Doe jij loopband? Ik kan dat niet eensJa die daar voor die spiegels staan
Maar bij groepslessen van dingen vaak wel.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je moet niet denken dat je bij F4F gecorrigeerd wordt hoor
Tsja dat is waar. Maar zolang het goed voelt en het geen pijn geeft, moet het kunnen.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Valt mee, kan de meeste dingen toch wel thuis/buiten. Het enige nadeel is dat je er iets beter moet letten dat je niet foute bewegingen maakt (waarmee je jezelf dus in de kreukels/nesten werkt), omdat er niemand is om je te corrigeren.
Ik doe niet aan groepslessen. Dat verpest mijn imago als lone ranger.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Maar bij groepslessen van dingen vaak wel.Heb het aan den lijve ondervonden... Als je niet goed stond kreeg je gewoon een (zachte) pets.
Was wel een topwijf verder.
Ze schreeuwde alleen wel ongelofelijk hard altijd en de muziek kon je buiten het gebouw horen.
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik doe niet aan groepslessen. Dat verpest mijn imago als lone ranger.
Nee, niet naar die film van Johnny Depp die nog uit moet komen, maar een ouderwetse lone rangerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |