ik weet niet hoeveel jouw katten schijten maar mijn grit kost 5 euro per 25 kgquote:Op zondag 8 juli 2012 20:48 schreef BrandX het volgende:
wat meteen naar boven komt bij mij is:
telefoonabonnement
televisieabonnement
ziektekostenverzekering
kattengrit (met twee katten toch zeker 4-8 euro per week, afh. van het merk/type spul)
hij heeft toch een auto al in zijn lijstje staan?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:52 schreef Atmosphere82 het volgende:
Licht, of schaar je dat onder elektriciteit? Geld reserveren voor het openbaar vervoer elke maand?
houtkorrels bij de AH vandaan, 2 zakken per weekquote:Op zondag 8 juli 2012 20:51 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ik weet niet hoeveel jouw katten schijten maar mijn grit kost 5 euro per 25 kg![]()
Ja, maar het kan eventueel ook allebei hè!quote:Op zondag 8 juli 2012 20:52 schreef Shispeed het volgende:
[..]
hij heeft toch een auto al in zijn lijstje staan?
oh ja ik koop van die grit die ze in autogarages gebruiken wanneer er olie is gelektquote:Op zondag 8 juli 2012 20:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
houtkorrels bij de AH vandaan, 2 zakken per week
waarom zou je met het OV gaan als je een auto hebt?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:53 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ja, maar het kan eventueel ook allebei hè!
Pff, ik heb het niet zo voor al die verzekeringen.quote:
Ik moet toch gaan werken met de auto.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:55 schreef dakpan90 het volgende:
Als je alles al te duur vindt, dan zou ik ook niet én 2 katten willen nemen én een auto willen hebben.
Dit was toch een serieus topic?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:55 schreef bojan het volgende:
[..]
Pff, ik heb het niet zo voor al die verzekeringen.
Ik ben belg.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:56 schreef Nerys het volgende:
Ben je niet verplicht verzekerd tegen ziektenkosten in Nederland?
quote:Op zondag 8 juli 2012 20:56 schreef Nerys het volgende:
Ben je niet verplicht verzekerd tegen ziektenkosten in Nederland?
met telefoonabo bedoelde ik je mobielquote:Op zondag 8 juli 2012 20:53 schreef bojan het volgende:
- Telefoonabonnement heb ik niet nodig want ik heb genoeg aan mijn GSM
- Televisie ga ik momenteel nog niet aanschaffen aangezien ik echt heel weinig TV kijk, dus de eerstkomende maanden niet prioritair.
- Ziektekostenverzekering: nooit gehad, en ga ik ook niet nemen denk ik. Al genoeg kosten aan mijn hoofd.
- Kattengrit: ja ok, is een lichte kost.
- Inboedelverzekering: ga ik niet nemen, te duur
- brandverzekering: valt op de kap van mijn huisbaas aangezien ik een appartement ga huren
- Belastingen: Daar weten wij in België alles van. Meeste belastingen van Europa.![]()
- Rioolrecht: dafuq?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |