Oeh. Zal ik verkering aan haar vragen voor jou?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuk maar ben te verlegen het haar te vertellen
Ja weet ik veel. Ik ben niet leuk genoeg.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die latente hommo uit Portugal die iedere mm2 van zijn lichaam grondig onthaart.
[ afbeelding ]
[..]
Nee? Waarom ben je dan single?
Dus als chicks op zogenaamde door de media etc. benoemde homo's vallen, blijven die single?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:15 schreef VacaLoca het volgende:
Ze is single omdat ze een zwak heeft voor een homo als CR7
Wel per PM dan, zodat het geheim blijft.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh. Zal ik verkering aan haar vragen voor jou?
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh. Zal ik verkering aan haar vragen voor jou?
Het is iig een behoorlijke turn-offquote:Op zondag 8 juli 2012 21:16 schreef Flippiee het volgende:
Dus als chicks op zogenaamde door de media etc. benoemde homo's vallen, blijven die single?
quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Die gast is nog vrouwlijker dan jij, Flippiee
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Die gast is nog vrouwlijker dan jij, Flippiee
Nee hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 21:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Ik ben niet leuk genoeg.
[..]
Dus als chicks op zogenaamde door de media etc. benoemde homo's vallen, blijven die single?
Ja, misschien eerst even leren kennen wie je bent voordat ik je naar de maan vlieg.quote:
Dat wist ik dan weer nietquote:Op zondag 8 juli 2012 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, misschien eerst even leren kennen wie je bent voordat ik je naar de maan vlieg.
Tevens schijnt Sinatra een enorme leuter te hebben gehad.
Sinatra is dan ook natural born überbaas pur sangquote:Op zondag 8 juli 2012 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, misschien eerst even leren kennen wie je bent voordat ik je naar de maan vlieg.
Tevens schijnt Sinatra een enorme leuter te hebben gehad.
quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn poster is ook al van mijn deur. Nu is de turn-off minder groot
Dat kan ik mijn zusje niet aan doen. Ze vond het al een hele verandering dat Ronaldo weg was en dan ook nog een vreemde man aan mijn deur. Dat zal niet gewaardeerd wordenquote:Op zondag 8 juli 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Komt er nu een poster van xfriendx?
Oh gaat dat zo makkelijk...quote:Op zondag 8 juli 2012 21:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn poster is ook al van mijn deur. Nu is de turn-off minder groot
Ik hoef niet vreemd te blijven natuurlijkquote:Op zondag 8 juli 2012 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan ik mijn zusje niet aan doen. Ze vond het al een hele verandering dat Ronaldo weg was en dan ook nog een vreemde man aan mijn deur. Dat zal niet gewaardeerd worden
Nodig hem bij je uit.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat kan ik mijn zusje niet aan doen. Ze vond het al een hele verandering dat Ronaldo weg was en dan ook nog een vreemde man aan mijn deur. Dat zal niet gewaardeerd worden
quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:43 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Oh gaat dat zo makkelijk...
Het niet posten van foto's van jezelf als vrouw zijnde op dit forum is een turn-off
Het dragen van kleren ditto
Daar zit zeker wat inquote:Op zondag 8 juli 2012 21:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik hoef niet vreemd te blijven natuurlijk
Mijn zusje is van mijquote:Op zondag 8 juli 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nodig hem bij je uit.
Pics van je zusje?
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Daar zit zeker wat in
[..]
Mijn zusje is van mij
This sounds a bit......disturbingquote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:48 schreef VacaLoca het volgende:
Groot Christina Aguilera fan
Luistert ie vast terwijl ie zn teennagels lakt:
[ afbeelding ]
Hier dan, nog een leuke pic van je seks symboolquote:
Het is nu wel duidelijk jaquote:Op zondag 8 juli 2012 21:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier dan, nog een leuke pic van je seks symbool![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit dat arme flipsje niet zo te plagen.
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit dat arme flipsje niet zo te plagen.
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]ok ok ok, Balotelli mag wel?
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]ok ok ok, Balotelli mag wel?
[ afbeelding ]
Omgeving 020quote:
Trustenquote:Op zondag 8 juli 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Het is weer stilletjes hier vanavond. Ik ga maar eens naar bedje toe dan.
Slaap lekker allen.
Was het nou beter of slechter doordat je 3 maanden in spanning moest zitten?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, daar is de film berucht om
Bij John Carter heb ik trouwens voor het eerst Silk gezien.
Weer aan het daten met iemand, maar kan d'r nog niet veel over zeggen eigenlijk. 2 Keer afgesproken, 2 keer heel leuk gehad (eigenlijk de hele dag met elkaar opgeschoten, 2e date was een dagje Walibi), en we gaan nog afspreken in ieder geval. Ik zie haar wel zitten, maar zo'n klein rotstemmetje zegt me dat ze me als een gewone vriend ziet (vrouwen schijnen nog wel eens 'als vrienden' af te spreken met iemand terwijl ze die nog helemaal niet kennen verder)quote:
quote:
quote:
quote:
Tempo maken met avances. Plaag haar veel, niet alleen gezellig doen en een vriendschappelijke houding aanhouden zeg maarquote:Op zondag 8 juli 2012 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weer aan het daten met iemand, maar kan d'r nog niet veel over zeggen eigenlijk. 2 Keer afgesproken, 2 keer heel leuk gehad (eigenlijk de hele dag met elkaar opgeschoten, 2e date was een dagje Walibi), en we gaan nog afspreken in ieder geval. Ik zie haar wel zitten, maar zo'n klein rotstemmetje zegt me dat ze me als een gewone vriend ziet (vrouwen schijnen nog wel eens 'als vrienden' af te spreken met iemand terwijl ze die nog helemaal niet kennen verder)
Ja dat doe ik dus ook niet, integendeel zelfs....quote:Op zondag 8 juli 2012 23:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Tempo maken met avances. Plaag haar veel, niet alleen gezellig doen en een vriendschappelijke houding aanhouden zeg maar
Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?quote:Op zondag 8 juli 2012 23:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dus ook niet, integendeel zelfs....
Dat ken ik maar al te goed van vroeger.
Niet d'r nummer gevraagd?quote:Op zondag 8 juli 2012 23:45 schreef Murdera het volgende:
Ik zag er goed uit vandaag geloof ik.
4 jongens en 2 meisjes hebben dat gezegd.
En een ander meisje stond even naar me te kijken, dus toen lachte ik naar haar, en toen zei ze:
"sorry dat ik zo keek, maar mijn vrienden zeiden dat je knap was."
Dus toen zei ik: "En, klopte dat?"
En toen zei ze: "ja, je bent goedgekeurd. hihi."
En toen liep ze snel weg.
Ze wou dat je meekwam gast, neuken!quote:Op zondag 8 juli 2012 23:45 schreef Murdera het volgende:
Ik zag er goed uit vandaag geloof ik.
4 jongens en 2 meisjes hebben dat gezegd.
En een ander meisje stond even naar me te kijken, dus toen lachte ik naar haar, en toen zei ze:
"sorry dat ik zo keek, maar mijn vrienden zeiden dat je knap was."
Dus toen zei ik: "En, klopte dat?"
En toen zei ze: "ja, je bent goedgekeurd. hihi."
En toen liep ze snel weg.
Haha nee, ze ging naar Sepultura. en ik daarna ook.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ze wou dat je meekwam gast, neuken!
Ditquote:Op zondag 8 juli 2012 23:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ze wou dat je meekwam gast, neuken!
Per toeval bij het poolcafe. Ik had d'r op een dame blanche getrakteerdquote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 23:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha nee, ze ging naar Sepultura. en ik daarna ook.
Ach, toch een ego boostje.quote:
Klinkt te beta man. Zij hoort jou een drankje aan te biedenquote:Op zondag 8 juli 2012 23:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Per toeval bij het poolcafe. Ik had d'r op een dame blanche getrakteerdLater contact gezocht.
QFTquote:Op zondag 8 juli 2012 23:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Klinkt te beta man. Zij hoort jou een drankje aan te bieden
Flikker op man. Beta's tonen geen initiatiefquote:Op zondag 8 juli 2012 23:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Klinkt te beta man. Zij hoort jou een drankje aan te bieden
Mij lukt het nietquote:
There you go, je leert alquote:Op zondag 8 juli 2012 23:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Flikker op man. Beta's tonen geen initiatiefEn daar werk ik hard aan.
Goed zo!quote:Op zondag 8 juli 2012 23:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Flikker op man. Beta's tonen geen initiatiefEn daar werk ik hard aan.
Oh, toch welquote:
Bedankt hufter, Nu heb ik zin in spekkoek.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gewoon de foto tussen [ [url= ]afbeelding[/url] ] droppen in je fobo. Piece of spekkoek
Vetklepquote:Op zondag 8 juli 2012 23:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bedankt hufter, Nu heb ik zin in spekkoek.
Yeas, I noticed. Maar om de een of andere reden zei mijn slaptop "nee"quote:Op zondag 8 juli 2012 23:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gewoon de foto tussen [ [url= ]afbeelding[/url] ] droppen in je fobo. Piece of spekkoek
Jij denkt dus precies als een vrouwquote:Op zondag 8 juli 2012 23:55 schreef Faxie het volgende:
Maar vrouwen die mij proberen te versieren (ja heel soms komt dat voor) zie ik nooit zitten. Dus misschien beter dat ze mij niet trakteerde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |