Niet naar de media luisteren. Het was een rechtszaak tegen de RVC omdat de aanstelling van Van Gaal haaks stond op het nieuwe beleid wat zou doorgevoerd worden.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De helft van dit lijstje heeft laatst nog een rechtszaak gevoerd tegen de aanstelling van Van Gaal bij Ajax, het lijkt me niet aannemelijk dat ze nu met hem willen samenwerken.
Dat werkte echt fantastisch ja in 2002.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Niet naar de media luisteren. Het was een rechtszaak tegen de RVC omdat de aanstelling van Van Gaal haaks stond op het nieuwe beleid wat zou doorgevoerd worden.
Ik ben blij als er eindelijk weer een jodenstaf zit, tenminste lui die snappen wat voetballen op zijn Nederlands inhoudt.
Wafel en gedachten als wolken, jaquote:Op zondag 15 juli 2012 18:00 schreef Iwanius het volgende:
1 ding moeten wij niet vergeten:
Johan Cruijff en zijn volgers zitten nu flink te knarsetanden nu gebleken is dat hun invloed op land's allerhoogste niveau,Oranje, zo goed als nihil is. En dat is maar goed ook want we hebben gezien hoe "goed" Cruijff's ideeen waren toen Van Basten bondscoach was.
Cruijff is altijd weggelopen voor zijn verantwoordelijkheid en moet eigenlijk zijn wafel houden wat nu echt beter voor Nederland is.
So much failquote:Op zondag 15 juli 2012 18:00 schreef Iwanius het volgende:
1 ding moeten wij niet vergeten:
Johan Cruijff en zijn volgers zitten nu flink te knarsetanden nu gebleken is dat hun invloed op land's allerhoogste niveau,Oranje, zo goed als nihil is. En dat is maar goed ook want we hebben gezien hoe "goed" Cruijff's ideeen waren toen Van Basten bondscoach was.
Cruijff is altijd weggelopen voor zijn verantwoordelijkheid en moet eigenlijk zijn wafel houden wat nu echt beter voor Nederland is.
Ik weet even niet of je dit als grap bedoelt, maar vind 'm geniaal.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:30 schreef gijpie het volgende:
Van Gaal is een uitstekende keuze , zou nu ook graag Jaap Stam erbij willen zien als assistent.
Geen grap , ben gewoon geniaal hahahaquote:Op maandag 16 juli 2012 12:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik weet even niet of je dit als grap bedoelt, maar vind 'm geniaal.
Juist !quote:Op maandag 16 juli 2012 13:04 schreef Stiggie het volgende:
Stam is top. Onze verdediging is zo lek als een mandje en dan zou Stam de ideale persoon zijn om als assistent die gasten eens te helpen
Bij wie niet op tv?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:27 schreef FredVleespet het volgende:
Patrick Kluivertals je hem welleens op eredivisie live hoort lullen komt er alleen maar onzin uit.
En de kans bestaat dat hij er een paar neerkoektquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die vind ik wel leuker ja maar die heeft afgezegd
En seriemoordenaar.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:36 schreef Slobeend het volgende:
Kluivert, dat was toch die massaverkrachter?
hoeveel assistenten wil je danquote:
Ik hoop dat hij ondertussen wel gewoon bij Twente blijft werken. Dit is geen full-time job toch?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 11:30 schreef Caland het volgende:
Ah, dus toch Kluivert als nieuwe buschauffeur.
Moeders, hou je kinderen binnen.
Das het plan jaquote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij ondertussen wel gewoon bij Twente blijft werken. Dit is geen full-time job toch?
Beetje meer respect voor de topscorer van Oranje: hij heeft er meer ingeschoten dan Wilkes, Lenstra, Cruijff, Van Basten, Van Nistelrooij., Huntelaar en Van Persie.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:27 schreef FredVleespet het volgende:
Patrick Kluivertals je hem welleens op eredivisie live hoort lullen komt er alleen maar onzin uit.
quote:Op maandag 16 juli 2012 20:48 schreef Anno2012 het volgende:
Ik denk dat vrouwen niet in dit sub-forum horen te komen
Mensen die geen respect voor hem tonen en uiten, zijn mensen die zelf niet inzien dat Kluivert vaak gelijk heeft met voetbalcommentaar.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:46 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor de topscorer van Oranje: hij heeft er meer ingeschoten dan Wilkes, Lenstra, Cruijff, Van Basten, Van Nistelrooij., Huntelaar en Van Persie.
Ik heb respect voor Kluivert als voetballer. Alleen als trainer heb ik m'n twijfels. Als hij wat uitlegt bij eredivisie live is er geen touw aan vast te knopen. Dus ja, als dat voor de groep staat heb ik mijn twijfelsquote:Op zaterdag 21 juli 2012 21:46 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor de topscorer van Oranje: hij heeft er meer ingeschoten dan Wilkes, Lenstra, Cruijff, Van Basten, Van Nistelrooij., Huntelaar en Van Persie.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-vijandigheid.dhtmlquote:Bondscoach maakt woensdag meteen selectie bekend
Zijn eerste werkdag bij de KNVB is woensdag. Dan maakt de kersverse nieuwe bondscoach Louis van Gaal zijn officiële entree op het bondskantoor in Zeist. 'Mijn eerste taak? De voorlopige selectie van Oranje bekendmaken voor het oefenduel met België.' Tot dan vergaapt Van Gaal zich in Londen, aan de Olympische Spelen. 'Het is hier fantastisch!'
Aan de kleuren hoeft Louis van Gaal al niets te doen. Onder een keurig grijs colbertje schuilt een fraaie oranje polo, inclusief een HHH-toegangspas in de Nederlandse driekleur. 'Ik ben er al klaar voor, inderdaad. Woensdag gaat het echt beginnen bij het Nederlands elftal, maar nu geniet ik hier met volle teugen. Het is werkelijk fantastisch in Londen. Wat een sfeer!'
Was het wat ?quote:
Vond ik juist wel mee vallen, wie uit de hoogte deed was Smeets (maar dat zijn we inmiddels zo gewend dat we het blijkbaar normaal vinden). Ik vond Van Gaal er wel slecht uitzien.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:43 schreef tong80 het volgende:
Hij was uit de hoogte. Leek de minister president wel. Alles moest gewichtig. LD
Hij is flink afgevallen volgens mij, maar dat was wel nodig ook. Vond het er juist aardig fit uitzien tov zijn laatste periode bij Bayern.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond Van Gaal er wel slecht uitzien.
Read my lips: KORTquote:Op maandag 30 juli 2012 06:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hij zag er behoorlijk aangeslagen uit![]()
Benieuwd hoelang dit avontuur gaat duren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |