Niet naar de media luisteren. Het was een rechtszaak tegen de RVC omdat de aanstelling van Van Gaal haaks stond op het nieuwe beleid wat zou doorgevoerd worden.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De helft van dit lijstje heeft laatst nog een rechtszaak gevoerd tegen de aanstelling van Van Gaal bij Ajax, het lijkt me niet aannemelijk dat ze nu met hem willen samenwerken.
Dat werkte echt fantastisch ja in 2002.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Niet naar de media luisteren. Het was een rechtszaak tegen de RVC omdat de aanstelling van Van Gaal haaks stond op het nieuwe beleid wat zou doorgevoerd worden.
Ik ben blij als er eindelijk weer een jodenstaf zit, tenminste lui die snappen wat voetballen op zijn Nederlands inhoudt.
Wafel en gedachten als wolken, jaquote:Op zondag 15 juli 2012 18:00 schreef Iwanius het volgende:
1 ding moeten wij niet vergeten:
Johan Cruijff en zijn volgers zitten nu flink te knarsetanden nu gebleken is dat hun invloed op land's allerhoogste niveau,Oranje, zo goed als nihil is. En dat is maar goed ook want we hebben gezien hoe "goed" Cruijff's ideeen waren toen Van Basten bondscoach was.
Cruijff is altijd weggelopen voor zijn verantwoordelijkheid en moet eigenlijk zijn wafel houden wat nu echt beter voor Nederland is.
So much failquote:Op zondag 15 juli 2012 18:00 schreef Iwanius het volgende:
1 ding moeten wij niet vergeten:
Johan Cruijff en zijn volgers zitten nu flink te knarsetanden nu gebleken is dat hun invloed op land's allerhoogste niveau,Oranje, zo goed als nihil is. En dat is maar goed ook want we hebben gezien hoe "goed" Cruijff's ideeen waren toen Van Basten bondscoach was.
Cruijff is altijd weggelopen voor zijn verantwoordelijkheid en moet eigenlijk zijn wafel houden wat nu echt beter voor Nederland is.
Ik weet even niet of je dit als grap bedoelt, maar vind 'm geniaal.quote:Op maandag 16 juli 2012 12:30 schreef gijpie het volgende:
Van Gaal is een uitstekende keuze , zou nu ook graag Jaap Stam erbij willen zien als assistent.
Geen grap , ben gewoon geniaal hahahaquote:Op maandag 16 juli 2012 12:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik weet even niet of je dit als grap bedoelt, maar vind 'm geniaal.
Juist !quote:Op maandag 16 juli 2012 13:04 schreef Stiggie het volgende:
Stam is top. Onze verdediging is zo lek als een mandje en dan zou Stam de ideale persoon zijn om als assistent die gasten eens te helpen
Bij wie niet op tv?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:27 schreef FredVleespet het volgende:
Patrick Kluivertals je hem welleens op eredivisie live hoort lullen komt er alleen maar onzin uit.
En de kans bestaat dat hij er een paar neerkoektquote:Op vrijdag 20 juli 2012 20:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die vind ik wel leuker ja maar die heeft afgezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |