Hoho, vergeet het korfbal niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:25 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Maar op het vlak van tennis en nog wat sporten hebben wij toch ook al te lang geen toppers meer.
Zwemmen is gelukkig wel wereldtop.
Daar gaat het niet om. Jij zei dat je niet mag juichen voor een 5e plek in de Tour voor een 24-jarige jongen. Was dat dan geen wereldprestatie.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Gezien de omstandigheden een wereldprestatie. Terwijl Gesink volgens de Nederlanders al jarenlang bij de wielertop zit. Maar als puntje bij paaltje komt faalt hij keihard.
Ik ben hier niet begonnen over Feyenoord hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 15:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Back to wielrennen graag. Laat die Belg maar.
Wel over voetbal.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:26 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik ben hier niet begonnen over Feyenoord hoor
www.fok.be doeiquote:Op zondag 8 juli 2012 15:26 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik ben hier niet begonnen over Feyenoord hoor
Iedereen vindt hem toch zo'n topwielrenner. Dan is vijfde geen uitzonderlijke prestatie nee.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Jij zei dat je niet mag juichen voor een 5e plek in de Tour voor een 24-jarige jongen. Was dat dan geen wereldprestatie.
Hypocriet geval
Feyenoord.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:24 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Feyenoord
Kan het weer over wielrennen gaan?
God wat lees jij slecht. Het ging om 2010quote:Op zondag 8 juli 2012 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Iedereen vindt hem toch zo'n topwielrenner. Dan is vijfde geen uitzonderlijke prestatie nee.
Meld je aan.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is er geen mod aan het gummen hier?
Die moest net lossen in het wiel van Kenny van Hummel. Toppertje.quote:
Nederland waterland, zeilen en roeien is ook wisselend succesvol.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:25 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Maar op het vlak van tennis en nog wat sporten hebben wij toch ook al te lang geen toppers meer.
Zwemmen is gelukkig wel wereldtop.
Hij had met een beetje meer "geluk" al 3 van dat soort koersen op zak kunnen hebben, helaas.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:28 schreef Leatherface het volgende:
Ik ben het in zoverre met de criticasters eens dat Gesink gezien zijn kwaliteiten eigenlijk al eens een rit in een grote ronde had moeten winnen of een World Tour-rittenkoers van het kaliber Parijs-Nice, Ronde van het Baskenland. Hij had misschien meer rendement uit zijn kwaliteiten kunnen halen, maar dat vind ik ook van een renner als Boom.
Maar in dit geval kun je hem weinig kwalijk nemen, denk ik.
Ambrosius is de mod niet hier.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:28 schreef Paxcon het volgende:
Ja Ambrosius ofzo, maar die post zelf de meest trieste reacties
Als land gewoon te weinig inwoners als Nederland 160 milj inwoners had gehad waren we allicht wat succesvoller geweest in veel sportenquote:Op zondag 8 juli 2012 15:28 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nederland waterland, zeilen en roeien is ook wisselend succesvol.
Tennis, atletiek, autosport hoef je in ieder geval nooit iets te verwachten op wat uitschieters na.
Dat is waar, maar qua levensstandaard, infrastructuur, fysieke kenmerken van veel bewoners etc. zouden wij een allround (top)sportland kunnen zijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:28 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nederland waterland, zeilen en roeien is ook wisselend succesvol.
Tennis, atletiek, autosport hoef je in ieder geval nooit iets te verwachten op wat uitschieters na.
Afgeven op Gesink nu even belangrijker.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
En ondertussen is Kruijswijk goed bezig en wordt die door iedereen genegeerd.
Stevenquote:Op zondag 8 juli 2012 15:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
En ondertussen is Kruijswijk goed bezig en wordt die door iedereen genegeerd.
Australiė heeft er niet zoveel meer dan Nederland. Maar dat is dan ook een uitzonderlijk goed sportland.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:29 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als land gewoon te weinig inwoners als Nederland 160 milj inwoners had gehad waren we allicht wat succesvoller geweest in veel sporten
Die heeft vaak een slechte dag en Kruijswijk werd tijdens de Giro alleen maar beter naar het einde toe.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:23 schreef Paxcon het volgende:
Kruiswijk moet het wit gaan pakken. Helaas is Taaramae verdomd goed..
Iets van 10 gouden plakken op de OS 2000? Best een aardige prestatie voor zo'n klein kutland.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:30 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat is waar, maar qua levensstandaard, infrastructuur, fysieke kenmerken van veel bewoners etc. zouden wij een allround (top)sportland kunnen zijn.
Waar zijn die dan succesvol? Niet in voetbal, wielrennen of autosport.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:31 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Australiė heeft er niet zoveel meer dan Nederland. Maar dat is dan ook een uitzonderlijk goed sportland.
12quote:Op zondag 8 juli 2012 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Iets van 10 gouden plakken op de OS 2000? Best een aardige prestatie voor zo'n klein kutland.
Dat is waar, op de Spelen presteert Nederland doorgaans prima. Maar tussen de Spelen door kan het op veel vlakken misschien beter. Maar misschien zie ik het te utopisch in.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Iets van 10 gouden plakken op de OS 2000? Best een aardige prestatie voor zo'n klein kutland.
Nederland loopt al een tijdje achter de feiten aan als het gaat om investeringen in topsport of breedtesport. Zeker met afbraakkabinetten gaat dat er niet beter op worden.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:30 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat is waar, maar qua levensstandaard, infrastructuur, fysieke kenmerken van veel bewoners etc. zouden wij een allround (top)sportland kunnen zijn.
zoek eens een liveblog opquote:Op zondag 8 juli 2012 15:32 schreef Eenskijken het volgende:
iemand een samenvatting van wat er gebeurd is?
We fietsen over bergen.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:32 schreef Eenskijken het volgende:
iemand een samenvatting van wat er gebeurd is?
Niet in wielrennen?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar zijn die dan succesvol? Niet in voetbal, wielrennen of autosport.
wat is een bankras-model?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:32 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nederland loopt al een tijdje achter de feiten aan als het gaat om investeringen in topsport of breedtesport. Zeker met afbraakkabinetten gaat dat er niet beter op worden.
Bankras-model heeft aangetoond dat je ook kan presteren in een sport waar je voorheen amper tot niet meetelde.
41e op bijna 9 minuten.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:32 schreef TLC het volgende:
Hoeveelste staat Kruijswijk eigenlijk in het klassement ?
Bij mijn weten zijn we nog steeds Vice-weltmeister voetbal...quote:Op zondag 8 juli 2012 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Webber wint ook regelmatig een onbeduidend raceje ergensquote:
En Sauerbreij. En waterpolodames. En tot op zekere hoogte de baanploeg onder Pieters.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:32 schreef Ericr het volgende:
[..]
Bankras-model heeft aangetoond dat je ook kan presteren in een sport waar je voorheen amper tot niet meetelde.
quote:
't Is toch alweer zo'n 350 dagen geleden dat een Australiėr voor het laatst de Tour heeft gewonnen.quote:
Australie is na Spanje en Italie in de breedte het beste wielerland (min of meer gelijkwaardig met Belgiė)quote:Op zondag 8 juli 2012 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind jij ze onwijs succesvol dan? Goss is niet extreem succesvol, en dat geldt ook voor Renshaw. O'Grady is zo snel de enige topper die ik kan bedenken.quote:
Rugby, autosport (f1), wielrennen en vast nog wel meer.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tour alleen gewonnen vorig jaarquote:Op zondag 8 juli 2012 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind jij ze onwijs succesvol dan? Goss is niet extreem succesvol, en dat geldt ook voor Renshaw. O'Grady is zo snel de enige topper die ik kan bedenken.
Jezus man.. Evans?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind jij ze onwijs succesvol dan? Goss is niet extreem succesvol, en dat geldt ook voor Renshaw. O'Grady is zo snel de enige topper die ik kan bedenken.
Het model dat de volleyballers volgden om een topteam te vormen, Volledige afzondering en niet meespelen in nationale en internationale competities. Resultaat, olympisch zilver en goud. In 1988 was er al enig resultaat op de OS van Seoul.quote:
Uitschieter. Brabham is jaren geleden.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Webber wint ook regelmatig een onbeduidend raceje ergensNiet op letten joh.
Wat dacht je van de officiele site van de Tour, misschien zouden die wel zoiets hebben? Klein gokje maar hoor, ik probeer een beetje na te denken. zou jij ook eens moeten doenquote:
oh. Evans.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:34 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
't Is toch alweer zo'n 350 dagen geleden dat een Australiėr voor het laatst de Tour heeft gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |