En jij kan maar beter uitloggen.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:20 schreef freaky40 het volgende:
Gesink kan maar beter af stappen. Is niets, wordt niets.
Kun je ook weg?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:20 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb meer met baas Johnny dan die hele zwaar gesubsideerde ploeg door de rabobank, terwijl ze al jaren zwaar falenquote:Op zondag 8 juli 2012 15:18 schreef Paxcon het volgende:
Rabo
Nederlanders bij andere ploegen dan Rabobank heb ik eigenlijk minder mee..
Inderdaad.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:20 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind dat wij ondermaats presteren. Gezien de omvang en economie van Nederland horen wij veel meer te winnen in grote sporttoernooien als de Tour.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:16 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wat een hoogmoed weer van een Nederlander ja...
Gingen jullie het EK ook niet winnen?
5e in Tour. Ik ben geen fan van Gesink, nooit geweest, maar er wordt nu zoveel onzin verteld...quote:
Het is een tip, vriend.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En dat bepaal jij niet vriendelijke vriend.
Hoogerland is wel een held inderdaad, en ik heb het te doen met Woutje Poels maar verder heb ik er niet zo veel mee.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:21 schreef BroodjePatat1 het volgende:
[..]
Ik heb meer met baas Johnny dan die hele zwaar gesubsideerde ploeg door de rabobank, terwijl ze al jaren zwaar falen
twitter:TourDeJose twitterde op zondag 08-07-2012 om 15:21:00' @dnelissen Samuel Sanchez breekt hand en sleutelbeen (via Spaanse radio @qiglesias) #tdf12 reageer retweet
Arrogant? Onzeker, stug, dat wel. Arrogant, dat heb ik nog nooit gezien.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:21 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik word een beetje van die gast met z'n arrogante bakkes maar werkelijk niets laten zien..
Wel prachtig landschap met al dat groen trouwens.
Waarom zou je juichen als iemand vijfde wordt? Wat is dat voor Hollands gedragquote:Op zondag 8 juli 2012 15:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wordt gezegd door dezelfde mensen die bij de 5e plaats van Robert in 2010 stonden te juichen
Ouch, das minderquote:Op zondag 8 juli 2012 15:22 schreef baggerbaas het volgende:
twitter:TourDeJose twitterde op zondag 08-07-2012 om 15:21:00' @dnelissen Samuel Sanchez breekt hand en sleutelbeen (via Spaanse radio @qiglesias) #tdf12 reageer retweet
Dat wordt vergeten idd. Jammer. Gesink verdient veel krediet.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:21 schreef Panthera. het volgende:
[..]
5e in Tour. Ik ben geen fan van Gesink, nooit geweest, maar er wordt nu zoveel onzin verteld...
Bagger zeg..quote:Op zondag 8 juli 2012 15:22 schreef baggerbaas het volgende:
Er is hier geen wielercultuur, zal er waarschijnlijk ook nooit komen.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:21 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik vind dat wij ondermaats presteren. Gezien de omvang en economie van Nederland horen wij veel meer te winnen in grote sporttoernooien als de Tour.
Overigens hebben Belgen geen recht van spreken op het vlak van voetbal. België heeft zich al tien jaar voor geen enkel groot toernooi meer gekwalificeerd.
Zegt een supporter van Feyenoord die stond te juichen bij een 2e plek afgelopen seizoenquote:Op zondag 8 juli 2012 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je juichen als iemand vijfde wordt? Wat is dat voor Hollands gedrag
Krijgen die subsidie dan?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:21 schreef BroodjePatat1 het volgende:
[..]
Ik heb meer met baas Johnny dan die hele zwaar gesubsideerde ploeg door de rabobank, terwijl ze al jaren zwaar falen
Stonden we in de kuip niet te huldigen na een tweede plaats?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat bepaal jij?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat een belgje hier geen recht van spreken heeft.
quote:Op zondag 8 juli 2012 15:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zegt een supporter van Feyenoord die stond te juichen bij een 2e plek afgelopen seizoen
Jij was toch voor Feyenoord?
BINGO!quote:Op zondag 8 juli 2012 15:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zegt een supporter van Feyenoord die stond te juichen bij een 2e plek afgelopen seizoen
Sowieso, waarom zou Gesink zich iets van jou aantrekken? Hij heeft z'n been gebroken en is gevallen, wat gewoon genegeerd wordt zolang het de Nederlanders uitkomt, want hij zal wel even wat laten zien en als hij dan niet in staat blijkt is hij arrogant.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Als jij ons land gaat uitlachen om voetbal ben je niet serieus te nemenquote:Op zondag 8 juli 2012 15:23 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
En dat bepaal jij?
Wat een kneus ben je ook
Ja maar dat voelde als een kampioenschapquote:Op zondag 8 juli 2012 15:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat moet jou wel bekend voorkomen.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:23 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
En dat bepaal jij?
Wat een kneus ben je ook
Feyenoordquote:Op zondag 8 juli 2012 15:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat jullie zelf niet lachen met jullie knappe prestatiesquote:Op zondag 8 juli 2012 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als jij ons land gaat uitlachen om voetbal ben je niet serieus te nemen
Gezien de omstandigheden een wereldprestatie. Terwijl Gesink volgens de Nederlanders al jarenlang bij de wielertop zit. Maar als puntje bij paaltje komt faalt hij keihard.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zin 1 is perfect.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:24 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Feyenoord
Kan het weer over wielrennen gaan?
We gaan het straks weer zien op de OS, 4 jaar geleden 2 medailles?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:24 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat jullie zelf niet lachen met jullie knappe prestaties
Maar op het vlak van tennis en nog wat sporten hebben wij toch ook al te lang geen toppers meer.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:23 schreef Ericr het volgende:
[..]
Er is hier geen wielercultuur, zal er waarschijnlijk ook nooit komen.
Daar ging het niet om he.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Gezien de omstandigheden een wereldprestatie. Terwijl Gesink volgens de Nederlanders al jarenlang bij de wielertop zit. Maar als puntje bij paaltje komt faalt hij keihard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |