Hoho, vergeet het korfbal niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:25 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Maar op het vlak van tennis en nog wat sporten hebben wij toch ook al te lang geen toppers meer.
Zwemmen is gelukkig wel wereldtop.
Daar gaat het niet om. Jij zei dat je niet mag juichen voor een 5e plek in de Tour voor een 24-jarige jongen. Was dat dan geen wereldprestatie.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Gezien de omstandigheden een wereldprestatie. Terwijl Gesink volgens de Nederlanders al jarenlang bij de wielertop zit. Maar als puntje bij paaltje komt faalt hij keihard.
Ik ben hier niet begonnen over Feyenoord hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 15:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Back to wielrennen graag. Laat die Belg maar.
Wel over voetbal.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:26 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik ben hier niet begonnen over Feyenoord hoor
www.fok.be doeiquote:Op zondag 8 juli 2012 15:26 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik ben hier niet begonnen over Feyenoord hoor
Iedereen vindt hem toch zo'n topwielrenner. Dan is vijfde geen uitzonderlijke prestatie nee.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Jij zei dat je niet mag juichen voor een 5e plek in de Tour voor een 24-jarige jongen. Was dat dan geen wereldprestatie.
Hypocriet geval
Feyenoord.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:24 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Feyenoord
Kan het weer over wielrennen gaan?
God wat lees jij slecht. Het ging om 2010quote:Op zondag 8 juli 2012 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Iedereen vindt hem toch zo'n topwielrenner. Dan is vijfde geen uitzonderlijke prestatie nee.
Meld je aan.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is er geen mod aan het gummen hier?
Die moest net lossen in het wiel van Kenny van Hummel. Toppertje.quote:
Nederland waterland, zeilen en roeien is ook wisselend succesvol.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:25 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Maar op het vlak van tennis en nog wat sporten hebben wij toch ook al te lang geen toppers meer.
Zwemmen is gelukkig wel wereldtop.
Hij had met een beetje meer "geluk" al 3 van dat soort koersen op zak kunnen hebben, helaas.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:28 schreef Leatherface het volgende:
Ik ben het in zoverre met de criticasters eens dat Gesink gezien zijn kwaliteiten eigenlijk al eens een rit in een grote ronde had moeten winnen of een World Tour-rittenkoers van het kaliber Parijs-Nice, Ronde van het Baskenland. Hij had misschien meer rendement uit zijn kwaliteiten kunnen halen, maar dat vind ik ook van een renner als Boom.
Maar in dit geval kun je hem weinig kwalijk nemen, denk ik.
Ambrosius is de mod niet hier.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:28 schreef Paxcon het volgende:
Ja Ambrosius ofzo, maar die post zelf de meest trieste reacties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |