Waar haal je dat vandaan?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:36 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dus jij bent het met 'm eens dat we het internet moeten bannen? Bijvoorbeeld?
Geloven mensen dit nog steeds?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:38 schreef AldoTheApache het volgende:
Voor de zoveelste keer: Vettel is helemaal niet goed, Redbull heeft 2 seizoenen op rij gewoon ruim de beste auto gehad. 2 jaar geleden verprutste hij het zelf door heel veel fouten, waardoor Alonso nog 1e kon staan. Maar als hij toen normaal had gereden was hij ruim 1e geworden. Vorig seizoen idem dito
Zonder technische problemen had Vettel in 2010 met 2 vingers in de neus het wk gewonnen. Leiding in Australie -> DNF, leiding in Bahrein -> P4, leiding in Korea -> DNF, dat zijn al 63 punten alleen door technische problemen.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:38 schreef AldoTheApache het volgende:
Voor de zoveelste keer: Vettel is helemaal niet goed, Redbull heeft 2 seizoenen op rij gewoon ruim de beste auto gehad. 2 jaar geleden verprutste hij het zelf door heel veel fouten, waardoor Alonso nog 1e kon staan. Maar als hij toen normaal had gereden was hij ruim 1e geworden. Vorig seizoen idem dito
De complexiteit van de sport spreekt juist de eenvoudigen van geest aan omdat ze zichzelf daarmee voor de gek kunnen houden.quote:
Vond het aan het begin van het seizoen niet sterk wat Vettel liet zien met een auto die weinig rear downforce had, wat dat betreft vind ik Hamilton en Alonso beter omgaan met een auto die lastig te sturen is. Auto met veel rear downforce zoals vorig jaar met OBD was Vettel wel ijzersterk natuurlijk.quote:
Als je dat arrogant moet noemen....quote:Op zondag 8 juli 2012 15:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
De meest onbetrouwbare bron van allemaal! www.formula1.com
Rijders als Vettel en Schumacher zijn ook niet arrogant, kun je eerder zeggen van jongens als Senna die denken dat ze een toptalent zijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:43 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Als je dat arrogant moet noemen....
Zoveel raars zegt hij daar toch niet. Nuanceert het naar mijn idee al vrij snel. Hij had sowieso al ergens eerder laten weten dat hij niet zo'n fan is van bijvoorbeeld een Twitter.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
De meest onbetrouwbare bron van allemaal! www.formula1.com
Senna was daar goed in, het moest allemaal zoals Senna het wildequote:Op zondag 8 juli 2012 15:44 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Rijders als Vettel en Schumacher zijn ook niet arrogant, kun je eerder zeggen van jongens als Senna die denken dat ze een toptalent zijn.
Ik doelde op Brunoquote:Op zondag 8 juli 2012 15:46 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Senna was daar goed in, het moest allemaal zoals Senna het wilde
O, nou dan wil ik graag een einde aan (ik noem maar wat) NATO en als ik de macht had zou dat ook gebeuren. Maar die macht heb ik niet dus heb ik niets gezegd.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:43 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Als je dat arrogant moet noemen....
Gefeliciteerd, u gaat door naar de volgende ronde ..quote:Op zondag 8 juli 2012 15:38 schreef AldoTheApache het volgende:
zeker, maar Webber is nu beterquote:Op zondag 8 juli 2012 15:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Sowieso is Vettel een Duitser met gevoel voor humor, dat is al redelijk bijzonder.
Je weet dat je dat soort dingen niet voor elkaar gaat krijgen en is dus niet arrogant te noemenquote:Op zondag 8 juli 2012 15:49 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
O, nou dan wil ik graag een einde aan (ik noem maar wat) NATO en als ik de macht had zou dat ook gebeuren. Maar die macht heb ik niet dus heb ik niets gezegd.
Same difference.
Zie mijn editquote:Op zondag 8 juli 2012 15:51 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Je weet dat je dat soort dingen niet voor elkaar gaat krijgen en is dus niet arrogant te noemen
quote:Op zondag 8 juli 2012 15:49 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
O, nou dan wil ik graag een einde aan (ik noem maar wat) NATO en als ik de macht had zou dat ook gebeuren. Maar die macht heb ik niet dus heb ik niets gezegd.
Same difference.
edit :: geeft niet joh ... geen enkele Schumi-fan vond Schumi arrogant in z'n prime time.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |