idd, dan moet ie 1 sec per ronde goedmaken, tenzij Alonso z'n banden volledig aan schroot zijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:23 schreef Eenskijken het volgende:
vettel zit er nog 4 sec achter. dat gaat ie niet halen
Vettelquote:
Dat wel, maar ik vind toch dat Ferrari de laatste 2 races heeft laten zien dat ze weer bij de top horen, in plaats van in de middenmoot zoals de eerste races van dit seizoen.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:24 schreef Cheiron het volgende:
Ferrari verspeelt het weer inde laatste fase..
quote:Op zondag 8 juli 2012 15:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vettel![]()
Arrogant Duits mannetje dat geluk heeft gehad met zijn auto, niet tegen stress kan, er zelf niets van bakt en zijn teamgenoot van de baan rijdt
gaat niet om zijn auto, ik vind hamilton gewoon een droeftoeterquote:Op zondag 8 juli 2012 15:26 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Is ook niet zo moeilijk met zo'n auto, zeker 3 auto's zijn een stuk sneller.
+1quote:Op zondag 8 juli 2012 15:27 schreef Googolplexian het volgende:
Leuk voor Webber & gegund!
Jammer van Hamilton & Button
Vettel is zeker niet arrogant, Schumacher was dat vroegerquote:Op zondag 8 juli 2012 15:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vettel![]()
Arrogant Duits mannetje dat geluk heeft gehad met zijn auto, niet tegen stress kan, er zelf niets van bakt en zijn teamgenoot van de baan rijdt
Daarom vind ik Schumacher ook een kwalquote:Op zondag 8 juli 2012 15:28 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Vettel is zeker niet arrogant, Schumacher was dat vroeger
Rofl ... Vettel niet arrogant?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:28 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Vettel is zeker niet arrogant, Schumacher was dat vroeger
ik vind het een mooi circuit juist, heel snel en gevarieerdquote:Op zondag 8 juli 2012 15:31 schreef Haarklip het volgende:
Verschrikkelijke raceMaar sowieso heb ik een hekel aan Silverstone.
Omdat hij denkt dat hij wat te zeggen heeft en dat al z'n succes van hem uit komt.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:31 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Absoluut niet, waarom zou hij arrogant zijn?
quote:Q: If you could banish one thing from your life - for the rest of your life - what would it be?
SV: If I could, it would be the internet. Unfortunately I cant because the decision is not mine to make, but I think we all use the internet more than we think. I am aware that the internet can do a lot of positive things, but there are also negative aspects and thats why I believe in a healthy dose of self-limitation, as of course banishing it is not an option.
quote:Op zondag 8 juli 2012 15:31 schreef Haarklip het volgende:
Monaco is heel wat ergerquote:Op zondag 8 juli 2012 15:31 schreef Haarklip het volgende:
Dat valt reuze meequote:Op zondag 8 juli 2012 15:33 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Omdat hij denkt dat hij wat te zeggen heeft en dat al z'n succes van hem uit komt.
De pure definitie van arrogant.
Jep, een boete. Maar die betaalt Jake Humphrey (hadden een weddenschap lopen)quote:Op zondag 8 juli 2012 15:35 schreef SoldMayor het volgende:
Hamilton maakt donuts.![]()
![]()
Zal hem wel weer een straf opleveren.
Dus jij bent het met 'm eens dat we het internet moeten bannen? Bijvoorbeeld?quote:
Wanneer hadden ze dat gedaan?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:36 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Jep, een boete. Maar die betaalt Jake Humphrey (hadden een weddenschap lopen)
Niet als hij gewoon gelijk heeft.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:33 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Omdat hij denkt dat hij wat te zeggen heeft en dat al z'n succes van hem uit komt.
De pure definitie van arrogant.
[..]
Gister in de voorbeschouwing lieten ze het item zien.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:37 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Wanneer hadden ze dat gedaan?
Heb het gemist
Waar haal je dat vandaan?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:36 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dus jij bent het met 'm eens dat we het internet moeten bannen? Bijvoorbeeld?
Geloven mensen dit nog steeds?quote:Op zondag 8 juli 2012 15:38 schreef AldoTheApache het volgende:
Voor de zoveelste keer: Vettel is helemaal niet goed, Redbull heeft 2 seizoenen op rij gewoon ruim de beste auto gehad. 2 jaar geleden verprutste hij het zelf door heel veel fouten, waardoor Alonso nog 1e kon staan. Maar als hij toen normaal had gereden was hij ruim 1e geworden. Vorig seizoen idem dito
Zonder technische problemen had Vettel in 2010 met 2 vingers in de neus het wk gewonnen. Leiding in Australie -> DNF, leiding in Bahrein -> P4, leiding in Korea -> DNF, dat zijn al 63 punten alleen door technische problemen.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:38 schreef AldoTheApache het volgende:
Voor de zoveelste keer: Vettel is helemaal niet goed, Redbull heeft 2 seizoenen op rij gewoon ruim de beste auto gehad. 2 jaar geleden verprutste hij het zelf door heel veel fouten, waardoor Alonso nog 1e kon staan. Maar als hij toen normaal had gereden was hij ruim 1e geworden. Vorig seizoen idem dito
De complexiteit van de sport spreekt juist de eenvoudigen van geest aan omdat ze zichzelf daarmee voor de gek kunnen houden.quote:
Vond het aan het begin van het seizoen niet sterk wat Vettel liet zien met een auto die weinig rear downforce had, wat dat betreft vind ik Hamilton en Alonso beter omgaan met een auto die lastig te sturen is. Auto met veel rear downforce zoals vorig jaar met OBD was Vettel wel ijzersterk natuurlijk.quote:
Als je dat arrogant moet noemen....quote:Op zondag 8 juli 2012 15:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
De meest onbetrouwbare bron van allemaal! www.formula1.com
Rijders als Vettel en Schumacher zijn ook niet arrogant, kun je eerder zeggen van jongens als Senna die denken dat ze een toptalent zijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:43 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Als je dat arrogant moet noemen....
Zoveel raars zegt hij daar toch niet. Nuanceert het naar mijn idee al vrij snel. Hij had sowieso al ergens eerder laten weten dat hij niet zo'n fan is van bijvoorbeeld een Twitter.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:39 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
De meest onbetrouwbare bron van allemaal! www.formula1.com
Senna was daar goed in, het moest allemaal zoals Senna het wildequote:Op zondag 8 juli 2012 15:44 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Rijders als Vettel en Schumacher zijn ook niet arrogant, kun je eerder zeggen van jongens als Senna die denken dat ze een toptalent zijn.
Ik doelde op Brunoquote:Op zondag 8 juli 2012 15:46 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Senna was daar goed in, het moest allemaal zoals Senna het wilde
O, nou dan wil ik graag een einde aan (ik noem maar wat) NATO en als ik de macht had zou dat ook gebeuren. Maar die macht heb ik niet dus heb ik niets gezegd.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:43 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Als je dat arrogant moet noemen....
Gefeliciteerd, u gaat door naar de volgende ronde ..quote:Op zondag 8 juli 2012 15:38 schreef AldoTheApache het volgende:
zeker, maar Webber is nu beterquote:Op zondag 8 juli 2012 15:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Sowieso is Vettel een Duitser met gevoel voor humor, dat is al redelijk bijzonder.
Je weet dat je dat soort dingen niet voor elkaar gaat krijgen en is dus niet arrogant te noemenquote:Op zondag 8 juli 2012 15:49 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
O, nou dan wil ik graag een einde aan (ik noem maar wat) NATO en als ik de macht had zou dat ook gebeuren. Maar die macht heb ik niet dus heb ik niets gezegd.
Same difference.
Zie mijn editquote:Op zondag 8 juli 2012 15:51 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Je weet dat je dat soort dingen niet voor elkaar gaat krijgen en is dus niet arrogant te noemen
quote:Op zondag 8 juli 2012 15:49 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
O, nou dan wil ik graag een einde aan (ik noem maar wat) NATO en als ik de macht had zou dat ook gebeuren. Maar die macht heb ik niet dus heb ik niets gezegd.
Same difference.
edit :: geeft niet joh ... geen enkele Schumi-fan vond Schumi arrogant in z'n prime time.
Nee, gelijk heb je. Asociaal is een beter woord.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]Wat een onzin, er wordt toch gevraagd wat hij weg zou willen hebben ALS hij daar de macht toe had. Dat jij het niet met hem eens bent maakt hem niet arrogant.
quote:Perez: "Maldonado is een gevaar voor anderen"
8 juli 2012
Sergio Perez is woedend na zijn botsing met Pastor Maldonado. Volgens de Mexicaan heeft de winnaar van de Spaanse Grand Prix totaal geen respect voor zijn concurrenten op de baan en vinden de overige coureurs het niet prettig om tegen de Venezolaan te racen. Wat Perez betreft wordt Maldonado ook hard aangepakt door de wedstrijdleiding.
“Pastor is een coureur die totaal geen respect heeft voor anderen. Ik zat voor hem en hij had me genoeg ruimte moeten geven om een crash te voorkomen. Zijn manier van racen snap ik gewoon echt niet. Ik hoop dat de wedstrijdleiding hier echt wat aan gaat doen, want in de laatste drie races heeft hij telkens wel iets geflikt”, aldus Perez in gesprek met de BBC. “Hij is echt gevaarlijk en kan iemand nog verwonden. Iedereen maakt zich zorgen met hem in de buurt. Hij heeft geen respect en heeft niet door dat we hier onze levens wagen. Ik ben niet de enige die met hem in aanvaring is gekomen en de stewards moeten hier echt wat aan doen.”
In Monaco was er in de training op zaterdagochtend al een botsing tussen Perez en Maldonado, waarvoor de Venezolaan tien plaatsen verloor op de grid. Twee weken geleden botste Maldonado met Hamilton, wat hem een tijdstraf van dertig seconden opleverde.
Wat laat jij je kennen zeg.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nee, gelijk heb je. Asociaal is een beter woord.
Inderdaad, stel nou dat jij dezelfde vraag kreeg, en je zou zeggen dat je alle auto's weg zou willen hebben, nou nou nou. Dan ben je wel behoorlijk arrogant en asociaal als dat jouw mening is. Nee, dan denk je dat alles om jou draait.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nee, gelijk heb je. Asociaal is een beter woord.
het is wel opvallend hoe vaak hij betrokken is bij incidenten.quote:
quote:Before calling Karthikeyan a gherkin and idiot in the wake of their collision, Sebastian Vettel was captured by his on-board camera twice displaying his middle-finger to the Indian driver.
Als ik dezelfde vraag kreeg ging het niet om mij maar om de rest van de wereld. Ik vind Vettel dan ook niet als enige een arrogante lul ... zelf ben ik er ook één (alleen lang niet zo succesvol DUS lang niet zo arrogant). Ik zou alleen nooit kiezen voor mezelf over de rug van anderen puur omdat ik een bepaalde mening heb ... wellicht ook de reden dat ik niet zo succesvol ben als Vettel.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Inderdaad, stel nou dat jij dezelfde vraag kreeg, en je zou zeggen dat je alle auto's weg zou willen hebben, nou nou nou. Dan ben je wel behoorlijk arrogant en asociaal als dat jouw mening is. Nee, dan denk je dat alles om jou draait.
iemand?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:24 schreef darkshadow16 het volgende:
Iemand al een linkje naar een stream van het bbc forum gevonden?
niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:36 schreef AldoTheApache het volgende:
die Maldonado is ook weer gek heRamt hij even Perez van de baan
Perez was er toch al voorbij?quote:Op zondag 8 juli 2012 16:51 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
niet.
Koude banden, had perez kunnen weten, en maldonado zat aan de binnenkant, en lag er nog voor.
Ik vond het ook wel meevallen dit keer maar hij weet natuurlijk wel zelf dat hij koude banden heeft en had Perez moeten laten gaan om hem eventueel later weer terug te pakkenquote:Op zondag 8 juli 2012 16:51 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
niet.
Koude banden, had perez kunnen weten, en maldonado zat aan de binnenkant, en lag er nog voor.
Ben ik wel met je eens, gaat iets te snelquote:Op zondag 8 juli 2012 17:52 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Toch blijft het vreemd dat de softs al na een paar ronden gewoon trager waren dan de hardste banden die er zijn. In Maleisië was dat ook al zo t.o.v. de mediums. Iets zegt mij dat dat eigenlijk niet zou moeten..
twitter:NobleF1 twitterde op zondag 08-07-2012 om 18:21:00Pastor Maldonado fined 10,000 Euros and gets reprimand for collision with Sergio Perez. Full story soon reageer retweet
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:21 schreef Tarado het volgende:
twitter:NobleF1 twitterde op zondag 08-07-2012 om 18:21:00Pastor Maldonado fined 10,000 Euros and gets reprimand for collision with Sergio Perez. Full story soon reageer retweet
twitter:NobleF1 twitterde op zondag 08-07-2012 om 18:20:37Kamui Kobayashi gets 25,000 Euro fine for unsafe move in the pits. Full story soon reageer retweet
Het is ook gewoon pech, niet het overstuur maar wel de gevolgen. Meestal gaat dat wel goed, en is het gewoon een wielbangetje waarna beiden de bocht gewoon halen.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel meevallen dit keer maar hij weet natuurlijk wel zelf dat hij koude banden heeft en had Perez moeten laten gaan om hem eventueel later weer terug te pakken
Zegt ook genoeg dat hij slechts een boete krijgt voor dit incident, tenminste ik ga er vanuit dat dit de enige straf isquote:Op zondag 8 juli 2012 18:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is ook gewoon pech, niet het overstuur maar wel de gevolgen. Meestal gaat dat wel goed, en is het gewoon een wielbangetje waarna beiden de bocht gewoon halen.
Ook vind ik in het algemeen de verontwaardiging nogal selectief. Maldonada rijdt best agressief, maar hij is zeker niet de enige en vorige race is hij zwaar gestraft voor een situatie waar hij ook weer niet zo heel veel aan kon doen. Als hij de bad boy is, wat was Hamilton de afgelopen jaren dan wel niet? Vorig jaar beukte hij in de laatste bocht voor de finish nog Massa naar buiten, een veel agressievere en gevaarlijke manoeuvre, maar dan is er toevallig geen schade.
De houding van 'ik laat hem staan, dan maar allebei eraf' hoort er nou eenmaal in zeker mate bij, omdat het de coureur een voordeeltje geeft. Ja, dat is bullying, het heeft met intimidatie te maken. Dat moet zeker in toom gehouden worden, maar ik heb niet het idee dat Maldonado structureel over de rand gaat.
what the fuck... wat verdient een gemiddelde F1 rijder eigenlijk? de middelmaat zeg maar.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:22 schreef Tarado het volgende:
[..]twitter:NobleF1 twitterde op zondag 08-07-2012 om 18:20:37Kamui Kobayashi gets 25,000 Euro fine for unsafe move in the pits. Full story soon reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |