Beter RTL7 luisteren naar camping-Nederlands die elke boer kan begrijpenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:16 schreef LeaderRoel het volgende:
Al die rare oud-Engelse accenten bij random commentaar op BBC
Gaat moeilijk als er geen F1 vandaag op BBC is he....quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:18 schreef Dside het volgende:
[..]
Gaat moeilijk als er geen F1 vandaag op BBC is he....
Zet BBC2 dan eens aan.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:18 schreef Dside het volgende:
[..]
Ja, waar dus Wimbledon op wordt uitgezonden.quote:
En daar zenden ze nou net Wimbledon uit. Tevens is BBC2 bij sommige analoge pakketten eruit gegooid.quote:
BBC2 hč, maar dan moet je die ook krijgenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:18 schreef Dside het volgende:
[..]
Dit dus. Ik zit nog met een oud bakbeest van een televisie, en analoge TV.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En daar zenden ze nou net Wimbledon uit. Tevens is BBC2 bij sommige analoge pakketten eruit gegooid.
Verschilt per regio. Hier in Lelystad is 't d'r niet iig.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:20 schreef Eenskijken het volgende:
Ik heb ook analoog, en er zit gewoon bbc2 bij hoor
Bij een Ziggo dacht ik niet meer. Zo proberen ze mensen aan de digitale tv te krijgen.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:20 schreef Eenskijken het volgende:
Ik heb ook analoog, en er zit gewoon bbc2 bij hoor
Lekke band die waarschijnlijk wat schade aan de achterkant heeft gegeven.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:21 schreef Sinister-D- het volgende:
Was dat de reden dat DiResta eruit isDat kleine tikje?
lekke bamd en de boel geslooptquote:Op zondag 8 juli 2012 14:21 schreef Sinister-D- het volgende:
Was dat de reden dat DiResta eruit isDat kleine tikje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |