Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
quote:
Om muziek naar mn samsung telefoon te zetten, moet ik dan eerst iets downloaden of hoe werkt dat bij Samsung?quote:Op zondag 8 juli 2012 08:37 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
GoedenmorgenLindgren in een pack
Nee, toestel als massaopslag gebruiken en de muziek gewoon naar de map slepen.quote:Op zondag 8 juli 2012 09:32 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Om muziek naar mn samsung telefoon te zetten, moet ik dan eerst iets downloaden of hoe werkt dat bij Samsung?
Goedemorgenquote:Op zondag 8 juli 2012 08:37 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
oh vanuit een willekeurig muziekprogramma dus? :pquote:Op zondag 8 juli 2012 09:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, toestel als massaopslag gebruiken en de muziek gewoon naar de map slepen.
quote:Op zondag 8 juli 2012 10:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
oh vanuit een willekeurig muziekprogramma dus? :p
Nee, vanuit je documenten. Je sleept dus de .mp3 (o.i.d.) bestandjes naar je telefoon.quote:Op zondag 8 juli 2012 10:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
oh vanuit een willekeurig muziekprogramma dus? :p
Oh ok. Thanks, is er trouwens een risico op virussen bij smartphones?quote:Op zondag 8 juli 2012 10:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, vanuit je documenten. Je sleept dus de .mp3 (o.i.d.) bestandjes naar je telefoon.
Wat GJE zegt.
Ja.quote:Op zondag 8 juli 2012 10:14 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Oh ok. Thanks, is er trouwens een risico op virussen bij smartphones?
Ik eergisteren dan: 7-0 voor en alle replays geskipt, scoort ie en gaat iequote:Op zondag 8 juli 2012 10:33 schreef Pino0 het volgende:
Lol @ noobs die 3x de replays kijken als hun team 15x meer rating heeft
Fifa Community
Vast een Duitser, een Spanjaard of een Fransoosje of niet?quote:Op zondag 8 juli 2012 10:41 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik eergisteren dan: 7-0 voor en alle replays geskipt, scoort ie en gaat ie
Shhhh'en en alle replays bekijken
Jammer genoeg dat een portugees, belg of nederlander precies hetzelfde doet.quote:Op zondag 8 juli 2012 10:56 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Vast een Duitser, een Spanjaard of een Fransoosje of niet?
Jij maakt echt vage squadsquote:
xDquote:
Verthongen heeft geen Paardestaartquote:Op zondag 8 juli 2012 11:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
xD
Valt wel mee. Ibra in de spits en die Jap is een poacher. Diamanti heeft een best goede traptechniek. Vertonghen LCB en de rest weet ik nog niet.
Duarte is gewoon een dribbelbaasquote:Op zondag 8 juli 2012 11:18 schreef Pino0 het volgende:
ZO, NU EERST EEN BAVARIA MET DUARTE
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/125537634
1 van mijn lekkerste longshots ooit, vond hem erg tegen vallen maar nu ben ik toch weer erg aan het twijfelen gebracht
Wat een baas en wat speelt een Nederlands zilver team toch lekker, alleen mijn noob brazilianen speelden even fijn.
Ik sinds gisteren, maar de simkaart van mn iphone heeft een heel ander formaat, dus kan m er nog niet indoen. Moet dus netjes wachten tot het einde van mijn contract voordat ik de t-mobile sim er in kan doenquote:Op zondag 8 juli 2012 11:39 schreef Maver24 het volgende:
Ff de paarse balotelli gekocht voor 175k . Mooie prijs.
Ot: sinds donderdag nieuwe foon . Samsung Galaxy S3. Wat een dope toestel zeg !!!
Die Leite heb ik allang opgegeven . Moet nog ff Ronaldo 95 aanschaffenquote:Op zondag 8 juli 2012 11:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er staat nu een IF Leite op voor 1.5 miljoen BIN die niet wordt verkocht, het is nog steeds te veel maar gelukkig is zijn prijs aan het dalen
gaat een micro sim in zeker?quote:Op zondag 8 juli 2012 11:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik sinds gisteren, maar de simkaart van mn iphone heeft een heel ander formaat, dus kan m er nog niet indoen. Moet dus netjes wachten tot het einde van mijn contract voordat ik de t-mobile sim er in kan doenVind het muziek geluid met de bijgeleverde headset wel erg blikkerig. Zal wel beter gaan met een goede koptelefoon neem ik aan?
Je kan ook gewoon je huidige SIM zelf bijknippen als je het aandurftquote:Op zondag 8 juli 2012 11:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en die van Hi die ik nog heb, en afloopt halverwege augustus is een slag groter
Maar als ik fout knip, dan kan ik ruim een maand niks, ben nogal onhandig, dus ik laat het maar even zoquote:Op zondag 8 juli 2012 11:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je huidige SIM zelf bijknippen als je het aandurft
Ik heb mijn abo bij vodafone verlengd. Mijn oude liep tot 18 oktober maar kreeg vorige week een bericht van vodafone dat ik mijn abo mag verlengen. Ik naar Belcompany. Dat verlengen is zo gepiept. Hoefde niks te betalen en heb eerste jaar 50 % korting. Maar goed. Ik kom thuis. Wil me sim kaart erin doen. Hee dat past niet. Ik bellen. Zijn ze vergeten om die sim te knippen. Ik weer terug naar die winkel. Uiteindelijk alles geluktquote:Op zondag 8 juli 2012 11:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik sinds gisteren, maar de simkaart van mn iphone heeft een heel ander formaat, dus kan m er nog niet indoen. Moet dus netjes wachten tot het einde van mijn contract voordat ik de t-mobile sim er in kan doenVind het muziek geluid met de bijgeleverde headset wel erg blikkerig. Zal wel beter gaan met een goede koptelefoon neem ik aan?
Gewoon niet in het gouden gedeelte knippenquote:Op zondag 8 juli 2012 11:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar als ik fout knip, dan kan ik ruim een maand niks, ben nogal onhandig, dus ik laat het maar even zoOf luistert het niet zo nauw als op een milimeter?
Waar heb jij gelezen dat ze woensdag transfers gaan doen ?quote:Op zondag 8 juli 2012 11:49 schreef Rijst het volgende:
Vertonghen dus officieel naar Spurs en woensdag gaan ze de transfers verwerken. Lijkt me sterk dat hij geen up krijgt
Ik zei al gister dat de transfer afgerond wasquote:Op zondag 8 juli 2012 11:49 schreef Rijst het volgende:
Vertonghen dus officieel naar Spurs en woensdag gaan ze de transfers verwerken. Lijkt me sterk dat hij geen up krijgt
Alsof iemand jouw posts leestquote:Op zondag 8 juli 2012 11:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik zei al gister dat de transfer afgerond was
Al vind ik overtoom 10x beterquote:Op zondag 8 juli 2012 11:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Duarte is gewoon een dribbelbaas
Ik heb weer 3 contracten gekocht alleen ze gaan niet wegquote:
In dit topic.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:50 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waar heb jij gelezen dat ze woensdag transfers gaan doen ?
Pleasurekraftquote:
Eerst morgen op de zaak een paperclip scoren, krijg die simkaart niet uit de iphone door die handige openingquote:Op zondag 8 juli 2012 11:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon niet in het gouden gedeelte knippen
Neequote:Op zondag 8 juli 2012 11:59 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Wat een heerlijk lied, kan er niet van stilzitten
Kom jij uit Den Bosch btw?
Heel goedquote:Op zondag 8 juli 2012 12:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
NeeIk praat met een harde G ipv zo'n zachte.
Alleen als jij dat wiltquote:Op zondag 8 juli 2012 12:02 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Heel goed
Ben jij stiekem een zaadvragend snolletje?
https://twitter.com/RobHodson_quote:
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 27-06-2012 om 16:16:17FUT Transfers in the next two weeks for those asking. Details when I have them of course. reageer retweet
zet hem 10000 SP danquote:Op zondag 8 juli 2012 12:15 schreef marcie216 het volgende:
Niemand koopt mijn IF Valencia
ik wil hem wel voor 150 sp erop zetten, maar dalijk gaat hij voor heel weinig weg
Is nog steeds veelste weinig?quote:
hij gaat zeker niet veel onder zijn waarde wegquote:
Oke.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
hij gaat zeker niet veel onder zijn waarde weg
Heb je niet eens paperclips thuis?quote:Op zondag 8 juli 2012 11:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eerst morgen op de zaak een paperclip scoren, krijg die simkaart niet uit de iphone door die handige opening
iTunes?quote:Op zondag 8 juli 2012 12:28 schreef stoereboii het volgende:
waarmee zou ik muziek voor mn galaxy downloaden zonder dat ik een virus op mn gsm zet?
http://tinyurl.com/6n4b7nxquote:Op zondag 8 juli 2012 12:28 schreef stoereboii het volgende:
waarmee zou ik muziek voor mn galaxy downloaden zonder dat ik een virus op mn gsm zet?
Dan moet je het kopen hequote:Op zondag 8 juli 2012 12:28 schreef stoereboii het volgende:
nee, maar nu wil ik wel zekerheidquote:Op zondag 8 juli 2012 12:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan moet je het kopen he
Download je normaal gesproken dan wel met een virus als het voor op je computer is?
Waarom zet jij altijd zon duimpje voor je post?quote:Op zondag 8 juli 2012 12:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe wil je trouwens een virus uit een .mp3 krijgen op je telefoon?
Zover is het nog niet ontwikkeld, een mp3 kan alleen een virus voor je computer bevatten naar mijn weten
Standaard PI, puur omdat het kanquote:Op zondag 8 juli 2012 12:33 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Waarom zet jij altijd zon duimpje voor je post?
ach, ik krijg binnenkort een nieuwe, nu is het niet zo'n hypermodern dingquote:Op zondag 8 juli 2012 12:33 schreef Thorb het volgende:
Heb liever dat mijn telefoon kapot gaat dan mijn computer
Als het een telefoon van 3000 euro was oke maar een Galaxy Ace van 150quote:Op zondag 8 juli 2012 12:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zover is het nog niet ontwikkeld, een mp3 kan alleen een virus voor je computer bevatten naar mijn weten
Ik ben zo'n vreselijke chaoot, volgens mij was ik dat ding al kwijt nadat ik m voor het eerst gebruikt had. En is al ruim 2.5 jaar geleden alweer. Zou niet weten waar dat dingetje is. Maar ben een geduldig mensquote:Op zondag 8 juli 2012 12:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb je niet eens paperclips thuis?
Als je het doosje van je iPhone nog hebt, zit er in het boekje zo'n tooltje om hem te openen
Beetje eng is dat wel hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 12:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Standaard PI, puur omdat het kan
Achja, het is toch een nieuwe telefoonquote:Op zondag 8 juli 2012 12:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als het een telefoon van 3000 euro was oke maar een Galaxy Ace van 150Zoveel zorgen maken om niks
Dafuq?quote:
dus kan eigenlijk ook gewoon mijn ITunes bibliotheek gebruiken?quote:Op zondag 8 juli 2012 12:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Tuurlijk.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:34 schreef stoereboii het volgende:
[..]
dus kan eigenlijk ook gewoon mijn ITunes bibliotheek gebruiken?
ditquote:Op zondag 8 juli 2012 12:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Achja, het is toch een nieuwe telefoon
ja maar is wel allemaal met frostwire en andere troep gedownloadquote:Op zondag 8 juli 2012 12:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Als jij een virus in iTunes vindt, mag je je opmaken voor een flinke schadevergoeding
Zoals ik al zei, je kan je telefoon niet kapotmaken met een MP3 bestand.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:35 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja maar is wel allemaal met frostwire en andere troep gedownload
dus voor virussen moet ik vooral opletten in de playstore?quote:Op zondag 8 juli 2012 12:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, je kan je telefoon niet kapotmaken met een MP3 bestand.
Hoogstens je computer, maar meestal vindt die er al meteen een virus in omdat de meeste beginnelingen op virusgebied gewoon een filebinder gebruiken.
'Virussen' is ook wel weer een groot woord, het is hoogstens malware.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:37 schreef stoereboii het volgende:
[..]
dus voor virussen moet ik vooral opletten in de playstore?
nja ik let sowieso wel op wat ik download, maar het is dus vooral spyware in feite?quote:Op zondag 8 juli 2012 12:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
'Virussen' is ook wel weer een groot woord, het is hoogstens malware.
Het enige wat er kan gebeuren is dat je adresboek doorgestuurd wordt naar de ontwikkelaar van de desbetreffende app. Gewoon geen bullshit downloaden
Ja. Het is niet iets dat je telefoon definitief kan slopen naar mijn weten.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:39 schreef stoereboii het volgende:
[..]
nja ik let sowieso wel op wat ik download, maar het is dus vooral spyware in feite?
Dat gebeurt bij WhatsApp toch ook? Dacht dat een keer gelezen te hebbenquote:Op zondag 8 juli 2012 12:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
'Virussen' is ook wel weer een groot woord, het is hoogstens malware.
Het enige wat er kan gebeuren is dat je adresboek doorgestuurd wordt naar de ontwikkelaar van de desbetreffende app. Gewoon geen bullshit downloaden
Kaka kan nu beter vertrekken.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:13 schreef BDIL het volgende:
Modric naar Real MadridTransfer is afgerond alleen nog medische keuring
ah ok, bedankt. ik kom van IOS dus is toch wel een aanpassingquote:Op zondag 8 juli 2012 12:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja. Het is niet iets dat je telefoon definitief kan slopen naar mijn weten.
Nee, was bij Path. En bij eBuddy XMS was de beveiliging ook zodanig slecht dat er mensen gegevens konden onderscheppenquote:Op zondag 8 juli 2012 12:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij WhatsApp toch ook? Dacht dat een keer gelezen te hebben?
ik heb het ook al gezien, ga eerst een nieuw abonnement met 3G etc nemen, dan ook maar eens testenquote:Op zondag 8 juli 2012 12:41 schreef Toefjes het volgende:
Zie dat er navigatie op basis van google maps op de galaxy zit, werkt dat een beetje?
werkt perfect bij mijquote:Op zondag 8 juli 2012 12:41 schreef Toefjes het volgende:
Zie dat er navigatie op basis van google maps op de galaxy zit, werkt dat een beetje?
ja precies, soms duurt het even voor dat die een gps signaal heeft gevonden. maar dan werkt die eigenlijk gewoon precies het zelfde. 2d of 3d beeld met iemand die je de wegwijstquote:Op zondag 8 juli 2012 12:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Briljant, houdertje kopen en dan hoef ik niet zo'n Tom tom te kopen
Modric speelt toch als CM ipv CAM zoals Ozil, Kaka etc, hij zou wel goed uit de voeten komen op die positie alleen heeft hij een minder bepalende en controlerende rol op het middenveld en dat bevalt hem wel. Hij zal naast Xabi Alonso spelen en waarschijnlijk met Khedira of iemand anders volgend jaar, aangezien Xabi al 31 is en vorige seizoen meer moeite had om gaten dicht te lopen.quote:
Dat komt omdat je veelte afhankelijk bent van de pace.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
442 is zo fucking irritant om tegen te spelen
Tevens WTFOduro is trager dan een 75 pace CB, oké
Meh, sowieso was dit een vage handicappotquote:Op zondag 8 juli 2012 12:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat komt omdat je veelte afhankelijk bent van de pace.
Let je wel op de fitness?quote:Op zondag 8 juli 2012 12:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
442 is zo fucking irritant om tegen te spelen
Tevens WTFOduro is trager dan een 75 pace CB, oké
Ja, gewoon 92 fitness nogquote:
Al die wedstrijden van je zijn handicappotjes volgens mijquote:Op zondag 8 juli 2012 12:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Meh, sowieso was dit een vage handicappot
Als Oduro trager is dan een 75 pace vind ik dat handicap jaquote:Op zondag 8 juli 2012 13:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Al die wedstrijden van je zijn handicappotjes volgens mij
Je bent gewoon slecht!
Ik werd gister ook gehandicappedquote:Op zondag 8 juli 2012 13:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Al die wedstrijden van je zijn handicappotjes volgens mij
Je bent gewoon slecht!
Tegen een gast die er niets van kon. Eerste half uur had ik al 15 schoten zonder te scoren volgens mij. 8-0 geworden.quote:
Ik ga denk ik voor IF Ozil aangezien zijn passing geiler is maar ik handel eerst wel wat, als ik tenminste wat koopjes tegenkomquote:Op zondag 8 juli 2012 13:03 schreef Thorb het volgende:
Daarom moet je gewoon 70-75 pace spitsen nemen, dan weet je dat je niet op pace moet spelen en erger je je er ook niet aan. Speel nu iets anders en het bevalt me wel, vroeger probeerde ik ook veel op pace te doen
VDM nog steeds coins nodig?
Lol heb je coins te veel ?quote:Op zondag 8 juli 2012 13:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik gebruik altijd een squad fitness na 2 potjes, ik begin bijna nooit een wedstrijd met een speler die onder de 95 fitness heeft. Overigens moet Oduro altijd nog een bal aannemen en dat kost ook tijd waardoor hij in kan worden gehaald.
quote:Op zondag 8 juli 2012 13:03 schreef Thorb het volgende:
Daarom moet je gewoon 70-75 pace spitsen nemen, dan weet je dat je niet op pace moet spelen en erger je je er ook niet aan. Speel nu iets anders en het bevalt me wel, vroeger probeerde ik ook veel op pace te doen
Wow, i kdacht dat ik erg was. Ik speel tot 88 fitnessquote:Op zondag 8 juli 2012 13:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik gebruik altijd een squad fitness na 2 potjes, ik begin bijna nooit een wedstrijd met een speler die onder de 95 fitness heeft. Overigens moet Oduro altijd nog een bal aannemen en dat kost ook tijd waardoor hij in kan worden gehaald.
Je kan 'm gewoon op maat laten knippen, heb ik ook laten doen.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik speel tot ze oranje zijnquote:Op zondag 8 juli 2012 13:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wow, i kdacht dat ik erg was. Ik speel tot 88 fitness
Kun je net zo goed dat toernooi niet spelen want die moet je dan winnen om iets van winst te maken ;pquote:Op zondag 8 juli 2012 13:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik doe niet moeilijk als ik een paar k minder heb doordat ik steeds squad fitnesses koop.
Longshots zijn ruk vind ik, daar heb ik Everton voorquote:Op zondag 8 juli 2012 13:07 schreef Pino0 het volgende:
G fernandez 4x gescoord in zijn debuut, halve finale silver cup
Hoe is fernandez met long shots?
Ik maak genoeg winst zonder wedstrijden te spelen, ik ben alleen wat lui (en ik open veel bronze en silver packs) en ik heb het deze week druk met tentamens.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:07 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Kun je net zo goed dat toernooi niet spelen want die moet je dan winnen om iets van winst te maken ;p
ik duarte en overtoom haha en el kabir staat achter fernandezquote:Op zondag 8 juli 2012 13:08 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Longshots zijn ruk vind ik, daar heb ik Everton voor
Matig, wel een baas overigensquote:Op zondag 8 juli 2012 13:07 schreef Pino0 het volgende:
G fernandez 4x gescoord in zijn debuut, halve finale silver cup
Hoe is fernandez met long shots?
Ik heb tegenwoordig een prima verbinding.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
GJE heeft echt een kutverbinding net als Lindgren.
quote:Op zondag 8 juli 2012 08:37 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
tegen een Eninhoquote:Op zondag 8 juli 2012 13:15 schreef Pino0 het volgende:
ZILVEREN FINALE EN WIE KOMEN WIJ OFC WEER TEGEN
bra gay zilvers met de pace abusende wingers
tel tot 10 pino
TEL TOT 10
Potje voor toernooi? Ik wil tegen je Jara teamquote:Op zondag 8 juli 2012 13:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een prima verbinding.
[..]![]()
Met welk team ga jij dan? Ik zit nu in een potje.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Potje voor toernooi? Ik wil tegen je Jara team
Minder porno downloaden manquote:Op zondag 8 juli 2012 13:19 schreef vandermar het volgende:
4e keer al in een uur tijd dat mijn computer vastloopt
Doe ik niet eensquote:
Echt wel, jij was degene die het er toen over had dat je een voorraad had voor als de internet uitvielquote:
Op de telefoon ja, maar omdat die vies traag is en ook steeds vastloopt doe ik dat niet meerquote:Op zondag 8 juli 2012 13:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Echt wel, jij was degene die het er toen over had dat je een voorraad had voor als de internet uitviel
quote:Op zondag 8 juli 2012 13:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op de telefoon ja, maar omdat die vies traag is en ook steeds vastloopt doe ik dat niet meer
Beste silver van het spel in je packquote:Op zondag 8 juli 2012 13:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk een goede silver Jumbo.
[ afbeelding ]
Die Spaanse badge is ook zo'n 2k
Dat Eresilvers team is in principe ook een beetje pace abuse hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 13:23 schreef Pino0 het volgende:
Wat een pace abuse.
Alle jezus wat zit ik mezelf van binnen op te eten
Tijd voor een frisse neus wandeling door het bos met een kopje biologische kamille thee en vogel geluiden op mijn ipod
Is goedquote:
Rot op man, niets boven de 90 pace terwijl elke andere competitie dat wel heeftquote:Op zondag 8 juli 2012 13:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat Eresilvers team is in principe ook een beetje pace abuse hoor
Mmm, ik heb Fernandez erin gezet om die pacey braziliaanse verdedigers er een beetje uit te lopen maar als ze met 91 en 87 pace alleen al op LM en RM rond rennen en Neto Berola voorin hoeft het van mij al niet meerquote:Op zondag 8 juli 2012 13:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat Eresilvers team is in principe ook een beetje pace abuse hoor
Jij hebt zelf ook Brazilianen, natte landverrader.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:26 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Mmm, ik heb Fernandez erin gezet om die pacey braziliaanse verdedigers er een beetje uit te lopen maar als ze met 91 en 87 pace alleen al op LM en RM rond rennen en Neto Berola voorin hoeft het van mij al niet meer
Woon je in Italie ga je nog voor een gay brazilver team, wat voor natte land verraaier ben je dan zeg
Fernandez voelt echt als 90+ aan vind ik zelfquote:Op zondag 8 juli 2012 13:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Rot op man, niets boven de 90 pace terwijl elke andere competitie dat wel heeft
Had, toen ik nog een noob was en geen benul had.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij hebt zelf ook Brazilianen, natte landverrader.
m'n nonrarequote:Op zondag 8 juli 2012 13:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Met welk team ga jij dan? Ik zit nu in een potje.
Leuk, dus je speelt nu alleen nog maar met Nederlanders?quote:Op zondag 8 juli 2012 13:28 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Had, toen ik nog een noob was en geen benul had.
94 sprintspeedofzo maar wel maar 82 acceleration. Ik had liever 86 sprintspeed en 92 acceleration.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Fernandez voelt echt als 90+ aan vind ik zelf
Behalve Overtoom en nog een zooitje spelers jaquote:Op zondag 8 juli 2012 13:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuk, dus je speelt nu alleen nog maar met Nederlanders?
Nederlands zilver team met IF Donk, Zwaanswijk, Boularhouz oid..?, en Fer.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuk, dus je speelt nu alleen nog maar met Nederlanders?
Met?quote:Op zondag 8 juli 2012 13:36 schreef Lindgren. het volgende:
Ik maak net echt de ziekste solo die ik ooit gemaakt heb. Vanaf eigen zestien. Met Reyes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
quote:Op zondag 8 juli 2012 13:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Met?Je bent niet cool genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 juli 2012 13:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Met?Zal zo even kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik check dat nooit.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
ai ai aiquote:
Nope, vind silvers wat leuker om mee te spelen online, met golds kom je vaak tegen hetzelfdequote:
Ook maar eens maken dan, heb nu nog 40kquote:Op zondag 8 juli 2012 13:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nope, vind silvers wat leuker om mee te spelen online, met golds kom je vaak tegen hetzelfde
Dat team dat ik heb speelt in principe best lekkerquote:Op zondag 8 juli 2012 13:49 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ook maar eens maken dan, heb nu nog 40k
Mss iets met Huseklepp denk ikquote:Op zondag 8 juli 2012 13:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat team dat ik heb speelt in principe best lekker
150cquote:
Gewoon 150sp eropquote:
Degene die dat durft heeft balls of steelquote:
stopte op 51k. Toen snel tradeoffer geaccepteerd. Maar laat maar voor 63k is hij wegquote:
DDoS-en doe je niet alleen. Je kan wel dikke profit daarmee maken. Gewoon op alle kaarten bieden de nog op 150c staan en dan de server plat leggen.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Degene die dat durft heeft balls of steel
Geloof me mensen proberen dat vaak genoeg, dat doe je niet zo maar even één twee drie hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 13:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Degene die dat durft heeft balls of steel
Kan wel in je eentje hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 13:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
DDoS-en doe je niet alleen. Je kan wel dikke profit daarmee maken. Gewoon op alle kaarten bieden de nog op 150c staan en dan de server plat leggen.
Klopt, maar een miljoenenbedrijf heeft ook allerlei beveiligingen daarvoorquote:Op zondag 8 juli 2012 13:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Geloof me mensen proberen dat vaak genoeg, dat doe je niet zo maar even één twee drie hoor
Eerste potje ragequit stond in de 17e min 2-0 voor (Petric en Arnautovic)quote:Op zondag 8 juli 2012 13:50 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Al mee gespeeld? Ik vond Jones echt waardeloos! Arnautovic daarentegen..
Nee.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:54 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n belachelijk potje meegemaakt als deze.
Rijst, speel jij ultra defensive?
Kuytquote:
Don't hate the player, hate the game.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:57 schreef Lindgren. het volgende:
Ben ik daar in ieder geval ook klaar mee. Wat een bullshit, rijst.Twee kansloze penalties waar ik niks aan kan doen, 15 gemiste kansen en wat dan nog.
En je speelde sowieso wel defensief. Bij een counter vlogen je spelers ineens mee en achterin stond gewoon 5 man.
Ik speel echt niet defensief.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:57 schreef Lindgren. het volgende:
Ben ik daar in ieder geval ook klaar mee. Wat een bullshit, rijst.Twee kansloze penalties waar ik niks aan kan doen, 15 gemiste kansen en wat dan nog.
En je speelde sowieso wel defensief. Bij een counter vlogen je spelers ineens mee en achterin stond gewoon 5 man.
Een ozil voor je postquote:Op zondag 8 juli 2012 13:57 schreef Lindgren. het volgende:
Is heen-en terug wedstrijd toch?quote:Op zondag 8 juli 2012 13:59 schreef Lindgren. het volgende:
Maar goed, gefeliciteerd rijst. Goed gespeeld.
GG. Je had maar 5 schoten schoten btwquote:Op zondag 8 juli 2012 13:59 schreef Lindgren. het volgende:
Maar goed, gefeliciteerd rijst. Goed gespeeld.
De IF vond ik echt prut. Kwam geen 1x langs een Marcelo bijvoorbeeld.quote:
Kom dan tegen mijquote:Op zondag 8 juli 2012 14:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
GG. Je had maar 5 schoten schoten btwWaarvan 4 op doel. Ik weet niet waarom maar ik win haast alles met dit team.
Laat je team eens zien.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
De IF vond ik echt prut. Kwam geen 1x langs een Marcelo bijvoorbeeld.
Daarom nu dan maar de IF arfa proberen
nee, te veel schaam.quote:
2 penalty'squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet de GJE keeperquote:Op zondag 8 juli 2012 14:04 schreef Lindgren. het volgende:
Even iets anders Rijst: Je hebt prima gespeeld, maar je moet die vieze maniertjes echt afleren als je tegen een vriend speelt.. Voor de inworp gaan staan, voor de uittrap gaan staan, in het doel staan bij vrije trappen.Dat kan echt niet man.
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:04 schreef Lindgren. het volgende:
Even iets anders Rijst: Je hebt prima gespeeld, maar je moet die vieze maniertjes echt afleren als je tegen een vriend speelt.. Voor de inworp gaan staan, voor de uittrap gaan staan, in het doel staan bij vrije trappen.Dat kan echt niet man.
Sowieso, speler op delijn bij vrije trap en voor uittrappen/uitworpen staanquote:Op zondag 8 juli 2012 14:04 schreef Lindgren. het volgende:
Ja sorry ik ben dat gewendquote:Op zondag 8 juli 2012 14:04 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op zondag 8 juli 2012 14:04 schreef Lindgren. het volgende:
sorry egt sorry?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja sorry ik ben dat gewendAl kreeg de bal wel bij een uittrap had ik hem waarschijnlijk teruggegeven maar ik snap je frustratie. Ik zal het niet meer doen.
Dat doe ik dan net weer niet.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sowieso, speler op delijn bij vrije trap
Ach, altijd beter dan dat je in volle overtuiging naar een tentamen gaat en dat je er bij het uitdelen van de tentamenopgaven achter komt dat je het verkeerde vak hebt geleerd.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:06 schreef vandermar het volgende:
Godverdomme, mijn rooster voor de tentamens doet het niet en nu weet ik niet welke ik morgen heb
Dat word vast wel gefixt hoor, geen probleem.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:06 schreef vandermar het volgende:
Godverdomme, mijn rooster voor de tentamens doet het niet en nu weet ik niet welke ik morgen heb
Jij doet altijd een korte pass bij een uittrap om een solo te maken?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:04 schreef Lindgren. het volgende:
Ja egtquote:
Had iemand uit mijn klas vorige weekquote:Op zondag 8 juli 2012 14:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ach, altijd beter dan dat je in volle overtuiging naar een tentamen gaat en dat je er bij het uitdelen van de tentamenopgaven achter komt dat je het verkeerde vak hebt geleerd.
Wat is dit nou weer voor domme reactiequote:Op zondag 8 juli 2012 14:08 schreef laucas het volgende:
[..]
Jij doet altijd een korte pass bij een uittrap om een solo te maken?
Wat is daar erg aan? Je mag hem van mij best breed leggen dan hoor je mij niet klagen over sweaty goals.quote:
Sowieso, tentamens maken in een kerk. NHLquote:Op zondag 8 juli 2012 14:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Had iemand uit mijn klas vorige weekgeen wetboek of wat dan ook mee en de verkeerde geleerd
Iemand anders stond aan de andere kant van de stad omdat hij dacht dat daar het tentamen was
Een GJE'tje is uitkomen en snel teruggaan.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan? Je mag hem van mij best breed leggen dan hoor je mij niet klagen over sweaty goals.
Ik heb het beide gehad.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Had iemand uit mijn klas vorige weekgeen wetboek of wat dan ook mee en de verkeerde geleerd
Iemand anders stond aan de andere kant van de stad omdat hij dacht dat daar het tentamen was
Het is zwaar irritant. Als je op volle snelheid bent kun je gewoon weinig doen als die keeper op je afkomt, als je stopt met sprinten haalt de verdediger achter je je in en als je 1 of 2 stappen sprint dan heeft de keeper de bal al.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan? Je mag hem van mij best breed leggen dan hoor je mij niet klagen over sweaty goals.
Hoezo dat dan? Hij laat zijn driehoekje nooit losquote:Op zondag 8 juli 2012 14:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een GJE'tje is uitkomen en snel teruggaan.
Ik trap er wel vaak in door een lob te doen, dat ziet er best wel knullig uit als de keeper teruglooptquote:Op zondag 8 juli 2012 14:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een GJE'tje is uitkomen en snel teruggaan.
3quote:Op zondag 8 juli 2012 14:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sowieso, tentamens maken in een kerk. NHL
Iemand bij ons ging naar school omdat hij dacht dat daar het tentamen was maar we hadden in een kerk (Morgenster) Ik moet even kijken waar ik morgen mijn tentamens heb. Ik heb er morgen 3, 1 om 12:00, 1 om 15:00 en 1 om 19:00.
Niet voor een inworp mogen staan, wat een onzin. Dat van een mannetje op de lijn bij een vrije trap kan ik wel begrijpen maar je moet gewoon niet achterlijk uittrappen en fatsoenlijk ingooien (waar de meeste spelers grote moeite mee hebben).quote:Op zondag 8 juli 2012 14:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor domme reactie.
Dus?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het is zwaar irritant. Als je op volle snelheid bent kun je gewoon weinig doen als die keeper op je afkomt, als je stopt met sprinten haalt de verdediger achter je je in en als je 1 of 2 stappen sprint dan heeft de keeper de bal al.
Ik trap er ook altijd in, maar dat is ook omdat ik het leuk vind om lobjes te doenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik trap er wel vaak in door een lob te doen, dat ziet er best wel knullig uit als de keeper terugloopt
Dat laatste heb ik zelf met een toetsweek meegemaaktquote:Op zondag 8 juli 2012 14:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb het beide gehad.
Het mooiste wat ik ooit heb meegemaakt is dat iemand uit m'n klas er niet was bij het eerste Centraal Examen op de middelbare school. De leraren gingen hem toen opbellen en toen bleek dat z'n moeder het examenrooster verkeerd had overgeschreven.![]()
Voor mij is dat wel makkelijk, ik ga dan gewoon met lijn 62 vanuit Veenwouden en dan bij de Watertoren stap ik uit. Ik vind die andere kerken juist weer niks en Zalen Schaaf ook niet echt want ik kan het vaak niet vindenquote:Op zondag 8 juli 2012 14:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
3
Ik vind de Morgenster ook kut, ligt totaal niet praktisch voor mijPelikaankerk vind ik wel chill en zalen schaaf ook wel omdat dat mooi op de route naar fitness ligt.
Roulette, breed leggen, versnelling, schieten, genoeg opties, maar wel irritant en onrealistisch.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het is zwaar irritant. Als je op volle snelheid bent kun je gewoon weinig doen als die keeper op je afkomt, als je stopt met sprinten haalt de verdediger achter je je in en als je 1 of 2 stappen sprint dan heeft de keeper de bal al.
quote:
In een friendly vind ik het absoluut niet nodig om te doen, maar ja als jij dat wilt doen houd ik je niet tegenquote:
Niemand houdt 'm tegen, behalve z'n FRITUURDUIMPJE, hè Geluid.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[..]
In een friendly vind ik het absoluut niet nodig om te doen, maar ja als jij dat wilt doen houd ik je niet tegen
Dat is wel nice jaquote:Op zondag 8 juli 2012 14:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Voor mij is dat wel makkelijk, ik ga dan gewoon met lijn 62 vanuit Veenwouden en dan bij de Watertoren stap ik uit. Ik vind die andere kerken juist weer niks en Zalen Schaaf ook niet echt want ik kan het vaak niet vinden
Je kunt IF Fer niet eens betalen.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zijn IF Zwaanswijk, IF Boulahrouz en IF Fer het geld waard?
Heb namelijk 100k
Ik heb Ibra niet meer. Je krijgt Ronaldo op je dak.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:17 schreef Rijst het volgende:
Ik vrees dat Lindgren zijn thuiswedstrijd met Ibra gaat spelen
Doe je dit potje streamen rijst?quote:Op zondag 8 juli 2012 14:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb Ibra niet meer. Je krijgt Ronaldo op je dak.
Jawel hoorquote:
Heitinga eet hem op.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb Ibra niet meer. Je krijgt Ronaldo op je dak.
Ok ok okquote:Op zondag 8 juli 2012 14:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zet er maar vast 2 voor 8k op en 1 voor 31k. Die andere 13k staat nog op m'n tradepile.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |