Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
quote:
Om muziek naar mn samsung telefoon te zetten, moet ik dan eerst iets downloaden of hoe werkt dat bij Samsung?quote:Op zondag 8 juli 2012 08:37 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
GoedenmorgenLindgren in een pack
Nee, toestel als massaopslag gebruiken en de muziek gewoon naar de map slepen.quote:Op zondag 8 juli 2012 09:32 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Om muziek naar mn samsung telefoon te zetten, moet ik dan eerst iets downloaden of hoe werkt dat bij Samsung?
Goedemorgenquote:Op zondag 8 juli 2012 08:37 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
GoedenmorgenLindgren in een pack
oh vanuit een willekeurig muziekprogramma dus? :pquote:Op zondag 8 juli 2012 09:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, toestel als massaopslag gebruiken en de muziek gewoon naar de map slepen.
quote:Op zondag 8 juli 2012 10:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
oh vanuit een willekeurig muziekprogramma dus? :p
Nee, vanuit je documenten. Je sleept dus de .mp3 (o.i.d.) bestandjes naar je telefoon.quote:Op zondag 8 juli 2012 10:04 schreef stoereboii het volgende:
[..]
oh vanuit een willekeurig muziekprogramma dus? :p
Oh ok. Thanks, is er trouwens een risico op virussen bij smartphones?quote:Op zondag 8 juli 2012 10:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, vanuit je documenten. Je sleept dus de .mp3 (o.i.d.) bestandjes naar je telefoon.
Wat GJE zegt.
Ja.quote:Op zondag 8 juli 2012 10:14 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Oh ok. Thanks, is er trouwens een risico op virussen bij smartphones?
Ik eergisteren dan: 7-0 voor en alle replays geskipt, scoort ie en gaat iequote:Op zondag 8 juli 2012 10:33 schreef Pino0 het volgende:
Lol @ noobs die 3x de replays kijken als hun team 15x meer rating heeft
Fifa Community
Vast een Duitser, een Spanjaard of een Fransoosje of niet?quote:Op zondag 8 juli 2012 10:41 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik eergisteren dan: 7-0 voor en alle replays geskipt, scoort ie en gaat ie
Shhhh'en en alle replays bekijken
Jammer genoeg dat een portugees, belg of nederlander precies hetzelfde doet.quote:Op zondag 8 juli 2012 10:56 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Vast een Duitser, een Spanjaard of een Fransoosje of niet?
Jij maakt echt vage squadsquote:
xDquote:
Verthongen heeft geen Paardestaartquote:Op zondag 8 juli 2012 11:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
xD
Valt wel mee. Ibra in de spits en die Jap is een poacher. Diamanti heeft een best goede traptechniek. Vertonghen LCB en de rest weet ik nog niet.
Duarte is gewoon een dribbelbaasquote:Op zondag 8 juli 2012 11:18 schreef Pino0 het volgende:
ZO, NU EERST EEN BAVARIA MET DUARTE
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/125537634
1 van mijn lekkerste longshots ooit, vond hem erg tegen vallen maar nu ben ik toch weer erg aan het twijfelen gebracht
Wat een baas en wat speelt een Nederlands zilver team toch lekker, alleen mijn noob brazilianen speelden even fijn.
Ik sinds gisteren, maar de simkaart van mn iphone heeft een heel ander formaat, dus kan m er nog niet indoen. Moet dus netjes wachten tot het einde van mijn contract voordat ik de t-mobile sim er in kan doenquote:Op zondag 8 juli 2012 11:39 schreef Maver24 het volgende:
Ff de paarse balotelli gekocht voor 175k . Mooie prijs.
Ot: sinds donderdag nieuwe foon . Samsung Galaxy S3. Wat een dope toestel zeg !!!
Die Leite heb ik allang opgegeven . Moet nog ff Ronaldo 95 aanschaffenquote:Op zondag 8 juli 2012 11:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er staat nu een IF Leite op voor 1.5 miljoen BIN die niet wordt verkocht, het is nog steeds te veel maar gelukkig is zijn prijs aan het dalen
gaat een micro sim in zeker?quote:Op zondag 8 juli 2012 11:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik sinds gisteren, maar de simkaart van mn iphone heeft een heel ander formaat, dus kan m er nog niet indoen. Moet dus netjes wachten tot het einde van mijn contract voordat ik de t-mobile sim er in kan doenVind het muziek geluid met de bijgeleverde headset wel erg blikkerig. Zal wel beter gaan met een goede koptelefoon neem ik aan?
Je kan ook gewoon je huidige SIM zelf bijknippen als je het aandurftquote:Op zondag 8 juli 2012 11:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en die van Hi die ik nog heb, en afloopt halverwege augustus is een slag groter
Maar als ik fout knip, dan kan ik ruim een maand niks, ben nogal onhandig, dus ik laat het maar even zoquote:Op zondag 8 juli 2012 11:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je huidige SIM zelf bijknippen als je het aandurft
Ik heb mijn abo bij vodafone verlengd. Mijn oude liep tot 18 oktober maar kreeg vorige week een bericht van vodafone dat ik mijn abo mag verlengen. Ik naar Belcompany. Dat verlengen is zo gepiept. Hoefde niks te betalen en heb eerste jaar 50 % korting. Maar goed. Ik kom thuis. Wil me sim kaart erin doen. Hee dat past niet. Ik bellen. Zijn ze vergeten om die sim te knippen. Ik weer terug naar die winkel. Uiteindelijk alles geluktquote:Op zondag 8 juli 2012 11:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik sinds gisteren, maar de simkaart van mn iphone heeft een heel ander formaat, dus kan m er nog niet indoen. Moet dus netjes wachten tot het einde van mijn contract voordat ik de t-mobile sim er in kan doenVind het muziek geluid met de bijgeleverde headset wel erg blikkerig. Zal wel beter gaan met een goede koptelefoon neem ik aan?
Gewoon niet in het gouden gedeelte knippenquote:Op zondag 8 juli 2012 11:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar als ik fout knip, dan kan ik ruim een maand niks, ben nogal onhandig, dus ik laat het maar even zoOf luistert het niet zo nauw als op een milimeter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |