Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Pasquato CM terwijl hij nog CF is, Marlos RW, El Shaa middelste CMquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:53 schreef vandermar het volgende:
PEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES
[ afbeelding ]
Haten op mijn teamquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Pasquato CM terwijl hij nog CF is, Marlos RW, El Shaa middelste CM!
Vertonghen naar Spursquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:56 schreef DannyDeko het volgende:
Voor die persoon die miss 352 wilde met Ronaldo op LM :
http://www.futhead.com/12/squad/1348621
Ik geloof de NOS eerder en die zeggen 8.quote:
Voor die persoon die miss 352 wilde met Ronaldo op LM :quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]mijn team met Ronaldo, Ibra en mijn favo CB in het spel Chiellini
quote:Voor die persoon die miss 352 wilde met Ronaldo op LM :
8 miljoen, daar doe ik het voor.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik geloof de NOS eerder en die zeggen 8.
Diego is als enige beterquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Voor die persoon die miss 352 wilde met Ronaldo op LM :
Vind mijne leuker
[..]
10,5 miljoen voor Wijnaldum en Ferquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Volgend jaar dus Vertonghen in de BPL
8 miljoen voor vertonghen is nog redelijk weinig. Maarja, als je bekijkt dat hij nog 1 jaar onder contract stond, dan is het een redelijk bedrag. Wilden ze in eerste instantie niet het dubbele hebben?quote:
Ik zag hem groter wordenquote:
Kan ik 'm eindelijk wat beter in m'n team passen. De enige goede spelers die er nu waren met een link, waren Kompany en van der Wiel.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Volgend jaar dus Vertonghen in de BPL
8 miljoen direct, 3 variabelquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik geloof de NOS eerder en die zeggen 8.
quote:
Hulk is juist een superbaas bij mij op RM. Loopt zelfs 1 op 1quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Diego is als enige beterHulk speelde bij mij niets klaar in 3-5-2, Cazorla vind ik daar beter
En Neuer is beter dan Stekelenburg
Ajax zet altijd hoog in. Naar mijn mening een goede strategie, want uiteindelijk is zij altijd degene die aan het langste eind trekt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
8 miljoen voor vertonghen is nog redelijk weinig. Maarja, als je bekijkt dat hij nog 1 jaar onder contract stond, dan is het een redelijk bedrag. Wilden ze in eerste instantie niet het dubbele hebben?
Netjesquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hulk is juist een superbaas bij mij op RM. Loopt zelfs 1 op 1
Met zulke spelers vind ik dat dus wel lekker, veel ruimte voor zich hebben voor het schot of de actie. Als RW en LW heb je eigenlijk minder ruimte.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Netjesik kreeg er bijna niets met hem in
als RW scoorde hij wel veel maar RM staat hij zo ver weg.
Ja vind ik ook. Ik kon vaak de loopactie langs de lijn maken of skillend door het midden de 16 in komen en altijd het schot in de verre hoekquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Met zulke spelers vind ik dat dus wel lekker, veel ruimte voor zich hebben voor het schot of de actie. Als RW en LW heb je eigenlijk minder ruimte.
Prima serie en Meghan Marklequote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:08 schreef Fuszy het volgende:
Dadelijk de eerste 3 afleveringen van suits kijken. Begin niet vaak met series, maar hoorde dat deze wel tof was
Bij mij deden de RM en LM het in 3-5-2 ook prima, ik ga er even over nadenken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Ik kon vaak de loopactie langs de lijn maken of skillend door het midden de 16 in komen en altijd het schot in de verre hoek
Ik heb nog maar 1x gescoord met ronaldo in mijn 3-5-2 team, ik creeer genoeg met hem maar paar keer paal en paar keer keeper die net de bal tikt. Goal was een schot van rond de 25 meter. Pas 5 wedstrijden gespeeld en ik merk wel dat teams heel erg containen tegen dat team.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb met mijn LM (Bilyaletdinov/Townsend) en RM (Oxlade-Chamberlain) nog geen 1 goal gescoord in mijn 3-5-2 team maar ik heb ook nog maar 10 wedstrijden gespeeld met dat team.
ben jij een belg?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:16 schreef Greenpeas het volgende:
Ben dit jaar nu pas begonnen met FUT. Ben op het moment bezig een 4-1-2-1-2 team met Belgische spelers neer te zetten. Jammer dat ik niet eerder begonnen ben want het is o zo verslavend.
Vorig jaar begon ik ook rond deze tijd met FUT 11. een geruststelling: over een paar maanden komt er een nieuwe Fifa uit, en dan begin je op gelijke hoogte met de restquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:16 schreef Greenpeas het volgende:
Ben dit jaar nu pas begonnen met FUT. Ben op het moment bezig een 4-1-2-1-2 team met Belgische spelers neer te zetten. Jammer dat ik niet eerder begonnen ben want het is o zo verslavend.
Welkom, welkomquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:16 schreef Greenpeas het volgende:
Ik geen 1.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vandaag 10 potjes gespeeld, maar eentje verloren geloof ik
Ook niet zo gekquote:
Ehm, ik heb vandaag de pS3 helemaal niet aangeraaktquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ook niet zo gekWant met Single matches kom je de slechtste tegenstanders tegen. Allemaal GJE's die hun keeper uit laten komen
Omdat Amerikanenquote:
Krijgt ie ervan.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:42 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
lol
staat een kerel met n doelpunt voor op me 4-3
gaat ie rondtikken
maak met robben een sliding, zo de bal voor de voeten van zn keeper weg t doel in! echt een heel lullig rollertje hahaha
win ik vervolgens de penalty reeks
lol post nummer 10 over dat je met suits gaat beginnenquote:
Het zal je bevallen tenzij je een banaan bent.quote:
10de pas? Ik had er 20 willen hebbenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lol post nummer 10 over dat je met suits gaat beginnen![]()
have fun
hahaha, t gaf me wel een heerlijk gevoel toen ik dat balletje de doellijn over zag stuiteren..quote:
nee?quote:
Jackattackquote:
Ik ben jaloers want ik krijg niks in silver packsquote:
Je hoeft ook niet veel te weten over voetbal en je hoeft ook niet te kunnen voetballen om het goed te doen. Is je content leuk dan kijken mensen het.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
JackattackDie gozer weet niks over voetbal en kan ook niet voetballen
Doordat hij een van de weinige Amerikanen is die op youtube en livestream actief is in FIFA heeft hij het zover geschopt
Ik krijg alleen bronze IF'squote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben jaloers want ik krijg niks in silver packs
Hij is zoooo slechtquote:
Ik kreeg gisteren nog een bronze IF, maar het was die Ierse LW die nog niet eens 6k waard is en er ging zelfs 1 weg voor 500c terwijl de discard value >1.2k isquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:00 schreef vandermar het volgende:
Ik krijg alleen bronze IF'sgouden en zilveren pakjes nooit iets in gehad
Ik denk dat het een pre is dat je tenminste voetbal volgt zodat je over een voetbal spel ook daadwerkelijk kan praten/discussiëren etc. Helaas is de gemiddelde geestelijke leeftijd van de FIFA community 10 jaar en zien ze zulke entertainers meteen als kenners etc.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet veel te weten over voetbal en je hoeft ook niet te kunnen voetballen om het goed te doen. Is je content leuk dan kijken mensen het.
[..]
Ik krijg alleen bronze IF'sgouden en zilveren pakjes nooit iets in gehad
Lukt me wel vaker ja, om vanaf de aftrap gewoon direct door de verdediging te rennenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:34 schreef vandermar het volgende:
GJE, zo kan je mensen makkelijker verslaan
Tegen een jochie van 10 misschien.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lukt me wel vaker ja, om vanaf de aftrap gewoon direct door de verdediging te rennen
Nee man, gewoon op Oduro en lekker naar voren rossen steedsquote:
Zet er maar wat op.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:10 schreef vandermar het volgende:
Iemand die mij 10K kan lenen op dexbox?
Nee.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:10 schreef vandermar het volgende:
Iemand die mij 10K kan lenen op dexbox?
Dat kan elke mongool.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lukt me wel vaker ja, om vanaf de aftrap gewoon direct door de verdediging te rennen
Nvm, heb het alquote:
Nou, okequote:
Ja, maar meer de hoeveelheid tijd die ik erin heb gestopt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wedden dat je voor je computer zit te lachen.
80% rente? Voor minder doe ik het niet!quote:
Is goed. Dat wordt dan 18k.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
80% rente? Voor minder doe ik het niet!
mag ook wel als je het elke wedstrijd elke aftrap probeertquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
ik stuurde nog gg tough game naar 'm, stuurt ie dit terugquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
mag ook wel als je het elke wedstrijd elke aftrap probeert
en pff deze wedstrijd zo moeilijk weer, ik 3 schoten op doel tegenstander 4, ik imo wel beter, 2-1 kunnen winnen. dood zweten allebei dat potje, niet normaal hoeveel moeite we hadden door de verdediging te komen bij elkaarhij 84% passing ik 85%
is goed.. ben nu alleen net begonnen aan n nieuwe pot dus even geduldquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hey Kater, wij eens een potje doen?
Wat is je PSN?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:28 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
[..]
is goed.. ben nu alleen net begonnen aan n nieuwe pot dus even geduldadd me maar vast
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik stuurde nog gg tough game naar 'm, stuurt ie dit terugwat een baas
[ afbeelding ]
Wat bedoel je precies?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:35 schreef stoereboii het volgende:
GJE HELP ME
ik heb dus mij mn nieuwe mobieltje () een samsung micro adapter gekregen naast een memory stick, maar waarvoor dient dat?
een groter kaartje dan een memory stick waarop dit te zien is:quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies?
Een USB stick met een ingang achterin of een kaartje met een ingang voor een nog kleiner kaartje?
En met memory stick bedoel je een SD kaart?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:37 schreef stoereboii het volgende:
[..]
een groter kaartje dan een memory stick waarop dit te zien is:
samsung
lock
micro S
adapter
als mn gsm morgen is opgeladen neem ik wel een fotoquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En met memory stick bedoel je een SD kaart?
ja dat dusquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En met memory stick bedoel je een SD kaart?
Edit: [ afbeelding ]
Zoiets?
Oh, dat is voor bijvoorbeeld je computer. Niet elke cardreader heeft een Micro SD ingang, wel een normale SD ingang, en met dit 'setje' kun je je Micro SD als normale SD gebruikenquote:
kende het niet, leg eens uit dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:38 schreef vandermar het volgende:
Is dat niet een stick waar je de micro SD in moet doen en het dan via usb poort in de computer?
dus je memory stick in de pc steken, allerlei dingen eropzetten en dan je memory stick weer in je gsm?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oh, dat is voor bijvoorbeeld je computer. Niet elke cardreader heeft een Micro SD ingang, wel een normale SD ingang, en met dit 'setje' kun je je Micro SD als normale SD gebruiken
Wat ze hierboven zeggen! Daarmee kan je dingen van je computer op de sd kaart zetten en zo in de telefoon.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:40 schreef stoereboii het volgende:
[..]
kende het niet, leg eens uit dan?
ik kom van een gsm die heel goedkoop was omdat ik toen nog 10 was, maar intussen is dat ding dus kapot
Vast wel, ben ik bijna zeker van.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:41 schreef stoereboii het volgende:
[..]
dus je memory stick in de pc steken, allerlei dingen eropzetten en dan je memory stick weer in je gsm?kan het ook niet gewoon door je gsm aan een usb-kabel te leggen?
Via SD is sneller denk ikquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:41 schreef stoereboii het volgende:
[..]
dus je memory stick in de pc steken, allerlei dingen eropzetten en dan je memory stick weer in je gsm?kan het ook niet gewoon door je gsm aan een usb-kabel te leggen?
galaxy acequote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vast wel, ben ik bijna zeker van.
Welke telefoon heb je?
Je oplader bestaat uit een stekkerstuk en een kabel. Die kabel kan aan de ene kant in je telefoon en aan de andere kant zit het usb stuk (waar je de stekker aandoet).quote:
Daar moet 'ie rechts in de zijkant.quote:
ja weet ik, maar vind dat kleppetje wel nogal gevoelig, vandaar zou ik liever met usb werkenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daar moet 'ie links in de zijkant.
Beste is om gewoon de kaart eruit te halen dan
is toch bij elke oplader zo?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je oplader bestaat uit een stekkerstuk en een kabel. Die kabel kan aan de ene kant in je telefoon en aan de andere kant zit het usb stuk (waar je de stekker aandoet).
Maar dat is bij mijn HTC
Ik heb er ook een, die van mij schuift de hele tijd openquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:44 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja weet ik, maar vind dat kleppetje wel nogal gevoelig, vandaar zou ik liever met usb werken
het kutte is ook dat de openingen allemaal kleppetjes zijn en ik dus moet stoppen met mn nagels afbijtenwel handig though
ook galaxy ace? die kleppetjes schuiven constant open?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:44 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ik heb er ook een, die van mij schuift de hele tijd open
lowland_zuluquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat is je PSN?
Iets met zulu ofzo?
Weet niet of het via USB kan. Kon bij mijn LG Cookie in ieder geval niet, maar dat zal ondertussen wel veranderd zijnquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:44 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja weet ik, maar vind dat kleppetje wel nogal gevoelig, vandaar zou ik liever met usb werken
het kutte is ook dat de openingen allemaal kleppetjes zijn en ik dus moet stoppen met mn nagels afbijtenwel handig though
Ja, bij mij welquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:45 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ook galaxy ace? die kleppetjes schuiven constant open?
Dat kan wel, hoef je tenmisnte niet steeds de achterkant eraf te halen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet niet of het via USB kan. Kon bij mijn LG Cookie in ieder geval niet, maar dat zal ondertussen wel veranderd zijn
Mwa, bij die Ace zit het zo:quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat kan wel, hoef je tenmisnte niet steeds de achterkant eraf te halen.
Ah oke dan valt het wel mee. Bij mij zit dat kaartje onder het klepje dusja.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mwa, bij die Ace zit het zo: [ afbeelding ]
nja ik ga het gewoon proberen (hij laadt iig op via usb) of ravioli die er ervaring mee heeft moet het ff uitleggenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet niet of het via USB kan. Kon bij mijn LG Cookie in ieder geval niet, maar dat zal ondertussen wel veranderd zijn
HTC hè?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ah oke dan valt het wel mee. Bij mij zit dat kaartje onder het klepje dusja.
ja maar het klepje is heel gevoelig heb ik al gemerkt, ga er zoveel mogelijk afblijvenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mwa, bij die Ace zit het zo: [ afbeelding ]
Alleen achterkant, oplader is gewoon open.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
HTC hè?
Daar heb je veel verschillende klepjes volgens mij
Zijkant, onderkant
Snap eigenlijk niet zo goed wat het probleem isquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:47 schreef stoereboii het volgende:
[..]
nja ik ga het gewoon proberen (hij laadt iig op via usb) of ravioli die er ervaring mee heeft moet het ff uitleggen
en lg cookie was nu ook niet bepaald een goede telefoon
quote:
ja vind het ook niet zo handig idd.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dat vind ik dan weer fijn aan een iPhone, geen gekut met klepjes en achterkantjes
staan enkel basisdingen in...quote:
reeds opgelostquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:48 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Snap eigenlijk niet zo goed wat het probleem is
Echt iedereen heeft er alleen maar bij jou last van hequote:
GJE heeft echt een kutverbinding net als Lindgren.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Echt iedereen heeft er alleen maar bij jou last van he
Tegen Rijst heeft hij gewoon gespeelt.
Jaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tegen Rijst heeft hij gewoon gespeeld dacht ik
dat is wel zo jaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tegen Rijst heeft hij gewoon gespeelt.
Wat is een htw?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:50 schreef vandermar het volgende:
Ik heb een htw maar heb maar 1 klepje daar moet de batterij in en de simkaart en sd maar dat is wel allemaal met hetzelfde klepje afgedicht en verder is alles open
Poorten dicht zekr?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:50 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
meh de verbinding verbreekt steeds GJE
Chinese namaak HTCquote:
Allebei rebooten dan maar, werkt soms welquote:
Wil zo welquote:
1st rijst dan, ravioli heb ik pas batta gegeven en heb veel publiciteit gekregen door eindwinst in het prestigieuze FOK! toernooiquote:
Ik ben ook bijna altijd hostquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:50 schreef stoereboii het volgende:
[..]
dat is wel zo jamaar mij valt het wel op dat ik bij mw3 9 op 10 keer host ben.
pro verbinding jwz
Ik speelde kut, eerste pot was gelijkquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:52 schreef stoereboii het volgende:
[..]
1st rijst dan, ravioli heb ik pas batta gegeven en heb veel publiciteit gekregen door eindwinst in het prestigieuze FOK! toernooi
Invite me brada.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:52 schreef stoereboii het volgende:
[..]
1st rijst dan, ravioli heb ik pas batta gegeven en heb veel publiciteit gekregen door eindwinst in het prestigieuze FOK! toernooi
Mee bezigquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Allebei rebooten dan maar, werkt soms wel
hosten hebben meestal nadeel.quote:
Wat een pauper ben jij.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:53 schreef vandermar het volgende:
Iemand 3K te leen?
Castaignos wil niet verkocht raken en kom net tekort voor IF Ozil
wat voor router enzo?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik snap sowieso niet dat ik een kutverbinding heb.
300mb router, hoogste abbo enzo.
Merk het zelf wel met streamen naar de PS3, werkt voor geen kut
Linksys E4200 me dunktquote:
Laat maar, ik koop hem morgen wel. De komende week speel iktoch niet want tentamensquote:
ik zal zo eens n printscreentje maken van wat ik open heb staan, ik heb nooit problemen met verbinden eigenlijkquote:
Ik heb al vakantie, maar ik leef met je meequote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Laat maar, ik koop hem morgen wel. De komende week speel iktoch niet want tentamens
Ik heb alle goede poorten openquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:55 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
[..]
ik zal zo eens n printscreentje maken van wat ik open heb staan, ik heb nooit problemen met verbinden eigenlijk
Voordeel he, geen lag, meestal ook net dat beetje minder kogels nodig omdat je normaal gezien accurater bent omdat je snellere verbinding hebtquote:
Nee juist niet!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:56 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Voordeel he, geen lag, meestal ook net dat beetje minder kogels nodig omdat je normaal gezien accurater bent omdat je snellere verbinding hebt
Ik kan mijn P nog halen als ik die beide haal en die van afgelopen week heb gehaald. Al heb ik mijn twijfels over die van afgelopen week omdat het een achterlijk vak is dat niets met rechten te maken heeftquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb al vakantie, maar ik leef met je mee
Zou vet zijn tochquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kan mijn P nog halen als ik die beide haal en die van afgelopen week heb gehaald. Al heb ik mijn twijfels over die van afgelopen week omdat het een achterlijk vak is dat niets met rechten te maken heeft
wtf? Is dan toch het enige spel denk ik?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee juist niet!
In mw3 hebben ze juist nadeel, je loopt iets achter omdat je moet hosten oid. zoek maar is op google.nl ergens
Ja daarom klagen veel mensen over MW3.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:58 schreef stoereboii het volgende:
[..]
wtf? Is dan toch het enige spel denk ik?
Dacht ik ook ja, best belachelijkquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja daarom klagen veel mensen over MW3.
Mw2 heb je wel voordeel als Host
1e terwijl ik wanneer ik mijn best had gedaan op school had kunnen beginnen aan mijn laatste jaar uniquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zou vet zijn toch
Welk jaar zit je nu?
Zonde man..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
1e terwijl ik wanneer ik mijn best had gedaan op school had kunnen beginnen aan mijn laatste jaar uni
Vond je het VWO moeilijk destijds ?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
1e terwijl ik wanneer ik mijn best had gedaan op school had kunnen beginnen aan mijn laatste jaar uni
alsnogquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb alle goede poorten open
Ik weet genoeg over m'n computertjes haha.
Alleen gewoon een miskoop geweest qua router denk ik.
Vanmiddag wilde ik m'n iTunes library streamen, duurde het 15 seconden voordat een nummer startte
Jaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zonde man..
Achteraf keiharde spijt of niet?
Ja, heb m'n PS3 in DMZ, dus alles staat gewoon openquote:
Ja, ik heb dit jaar 1 semester verneukt, en daar een half jaar voor moeten boeten, nooit meer.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jaals ik het weer vanaf het begin zou mogen doen dan had ik altijd mijn best gedaan. Helaas deed ik dat niet en had ik teveel vertier op school
in DMZ hielp bij mij niet destijds.. heb toen alles handmatig opengezetquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, heb m'n PS3 in DMZ, dus alles staat gewoon open
Thanks tho
Nee, totaal niet. Alleen een enkel vak maar vakken als wiskunde, nederlands, engels gingen mij goed af. Economie vond ik echt vreselijk, al die theoriequote:
Kutding doet het verdomme weer niet, wat is dezequote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:03 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
[..]
in DMZ hielp bij mij niet destijds.. heb toen alles handmatig opengezet
ook de poorten voor PSN erbij opengezet
sindsdien loopt t als n zonnetje
3x blijven zitten en nu rechten?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Alleen een enkel vak maar vakken als wiskunde, nederlands, engels gingen mij goed af. Economie vond ik echt vreselijk, al die theoriehet rekenen met formules prima maar de theorie
De eerste keer dat ik bleef zitten had ik een 2 op Grieks
De 2e keer dat ik bleef zitten had ik 1x een 4 en 3 5en
De derde keer dat ik bleef zitten had ik 2 5en maar geen compensatie
Ik heb alleen in de eerste klas mijn best gedaan, daarna nooit meer het achterste van mijn tong laten zien. Hbo is ook vrij makkelijk.
Had mm ps3 toch al afgesloten omdat ik geen zin meer hadquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:24 schreef RavioliPunch het volgende:
SB sorry, ik kan morgen pas...
Moet nu weg.
Ok, mooi, dan gaan we morgenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:26 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Had mm ps3 toch al afgesloten omdat ik geen zin meer hadben moe en ga zo nog avondetappe bekijken.
van Gaal nieuwe bondscoach.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:51 schreef Dudeweiser het volgende:
Heb ik nog iets belangrijks gemist de afgelopen 10 topics?
neequote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:51 schreef Dudeweiser het volgende:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
I know, BVN![]()
En Vertonghen naar Spurs?
Rijst is in de pan gehakt door moiquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:51 schreef Dudeweiser het volgende:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Rijst is in de pan gehakt door moi
Dat lijkt me sterk. Was ie dronken ofzo?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Rijst is in de pan gehakt door moi
Daarom, nu nog over opscheppen nu het kanquote:
2-1 heeft 'ie gewonnen, ging gelijk op, maar hij scoorde een mooie kopbalquote:
Ja,quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Was ie dronken ofzo?
En is dat Bonucci Kent?
Dit silverteam ligt me gewoon goed voel ikquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:04 schreef Rijst het volgende:
Volgens mij wordt GJE langzamerhand beter. Het zijn wel kleuterstapjes maar toch.
Chelsea shirts zijn sowieso al lelijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is pas
Dat goud
quote:
die heb ikquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is gewoon mooi
die gele is van 3 jaar geleden toch? het uittenue? Die heb ik ook, met Fabregas achteropquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:12 schreef detennismaster het volgende:
Ik heb 1 voetbalshirt:
[ afbeelding ]
Ik wil nu deze:
[ afbeelding ]
Ja, ik wil hem ook met Fabregas achterop maar moeilijk te vinden.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
die gele is van 3 jaar geleden toch? het uittenue? Die heb ik ook, met Fabregas achterop
Ik heb hem in Londen gekocht in die grote Nike store.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, ik wil hem ook met Fabregas achterop maar moeilijk te vinden.
Ja, maar hij is nu natuurlijk niet meer via Nike te krijgen. Omdat die wat ouder is.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:16 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb hem in Londen gekocht in die grote Nike store.
Ik weet het.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, maar hij is nu natuurlijk niet meer via Nike te krijgen. Omdat die wat ouder is.
Ik vind hem serieus best tof. Denk dat hij in FIFA ook wel populair gaat worden.quote:
Met een speler die al weg is..snap ik ook niet helemaal. Als het nou een legendarisch jaar was, maar dat was het ook nietquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:18 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik weet het.
Maar waarom zou je hem eigenlijk nog willen? je koopt een shirt die eigenlijk 3 jaar oud is?
Ja, in Fifa zal hij wel heel erg populair worden idd.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind hem serieus best tof. Denk dat hij in FIFA ook wel populair gaat worden.
klopt, ik kocht hem toen en toen was het al mijn held, Fabregasiequote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met een speler die al weg is..snap ik ook niet helemaal. Als het nou een legendarisch jaar was, maar dat was het ook niet
- Mooi shirt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met een speler die al weg is..snap ik ook niet helemaal. Als het nou een legendarisch jaar was, maar dat was het ook niet
Ik die Lindgren. 3-1 versla en zo het toernooi op mn conto schrijf en ook rijst met 4-0 naar huis gestuurd.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:51 schreef Dudeweiser het volgende:
Voor shirts moet je bij Shirley zijn, 22$ heb je een shirt + broekjequote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:21 schreef detennismaster het volgende:
[..]
- Mooi shirt.
- 1 van mijn favoriete spelers.
- Ik wil geen Barcelona shirt want die heeft iedereen.
- Zonde om 70 euro voor een voetbalshirt te betalen
Deze vind ik ook wel mooi:
[ afbeelding ]
Link naar die site?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Voor shirts moet je bij Shirley zijn, 22$ heb je een shirt + broekje
Indruk op de bitches maken toch!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:46 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga slapen.
morgen om 8 uur opstaan en dan 9 uur richting fitness![]()
En jij maar volhouden dat er geen handicap isquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:53 schreef Rijst het volgende:
Ik snap echt niks van dit spelHuntelaar vervangen voor Suarez en ik speel gelijk een kuthandicappotje
Bij friendlies niet iig.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En jij maar volhouden dat er geen handicap is
waarmee?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Indruk op de bitches maken toch!
Met die 8 pack die je morgenochtend gaat kweken in de gymquote:
Haha ooh die ja.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met die 8 pack die je morgenochtend gaat kweken in de gym
Casta > Kabirquote:Op zondag 8 juli 2012 00:07 schreef Vijf_voor het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste 5atbSpeciaal voor het toernooi
nu nog makenquote:Op zondag 8 juli 2012 00:07 schreef Vijf_voor het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste 5atbSpeciaal voor het toernooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
quote:Op zondag 8 juli 2012 00:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
nu nog makenIk heb 'm al alleen moet ik wachten tot mijn tradepile leeg is op mijn 2e accountSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Koop dan AUB Castaignos in de spits. En UP van Aanholtquote:Op zondag 8 juli 2012 00:10 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ik heb 'm al alleen moet ik wachten tot mijn tradepile leeg is op mijn 2e account
Of Buttnerquote:Op zondag 8 juli 2012 00:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Koop dan AUB Castaignos in de spits. En UP van Aanholt
Bij een wingback zou ik zeker voor Büttner gaan ja.quote:
Kabir is ook echt wel goed hoor. Zelfs bij dit soort teams probeert iedereen spelers op te dringenquote:Op zondag 8 juli 2012 00:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
UP Aanholt heb ik en 4*quote:Op zondag 8 juli 2012 00:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Flink offer breng je dan met die Zweedquote:Op zondag 8 juli 2012 00:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hier zijn ze, de BPL spelers die wel in het spel zitten maar ze zijn nu 0 weight: http://www.chuzzz.com/?id=12326
Waarom zit Afobe er niet in en die CM van Aston Villa en die LB van Liverpool ook niet
Als die Zweed van Chelsea erin zou zitten zou je makkelijk Ibra in een BPL team kunnen zetten
Casta speelt veel lekkerderquote:Op zondag 8 juli 2012 00:12 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Kabir is ook echt wel goed hoor. Zelfs bij dit soort teams probeert iedereen spelers op te dringen
Maar goed dat niet iedereen luistert want dan hadden we allemaal hetzelfde teamquote:Op zondag 8 juli 2012 00:12 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Kabir is ook echt wel goed hoor. Zelfs bij dit soort teams probeert iedereen spelers op te dringen
Jij hebt wat, 5 wedstrijden ofzo, met El Kabir gespeeld? Na 1 wedstrijd had je al besloten dat het niets was en dan zit er al een mentaal blok op waardoor het ook niets meer kan worden.quote:
Nee, wel meer hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 00:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij hebt wat, 5 wedstrijden ofzo, met El Kabir gespeeld? Na 1 wedstrijd had je al besloten dat het niets was en dan zit er al een mentaal blok op waardoor het ook niets meer kan worden.
UP RVP is een van de beste spitsen uit het spel en kost 50k ofzoquote:Op zondag 8 juli 2012 00:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, wel meer hoor
Maar ik vind prijs / kwaliteit van Casta veel beter. Net zoals UP RvP is Kabir te duur voor wat hij kan
Heb meer plezier van Lukaku voor 700 coinsquote:Op zondag 8 juli 2012 00:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
UP RVP is een van de beste spitsen uit het spel en kost 50k ofzo
Oftewel GJE heeft m nooit gehad of heeft m gekregen voor zn 12e verjaardag van zn oma en 2 wedstrijden mee gespeeld en weggedaan.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
UP RVP is een van de beste spitsen uit het spel en kost 50k ofzo
Met N'gog ernaast 6-0 gewonnenquote:Op zondag 8 juli 2012 00:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bij friendlies niet iig.
Na rust 3-0 achter. Nu is het potje afgelopen en met 3-4 gewonnen.
Dit is echt bizar. Ik vervang Huntelaar voor Suarez en gelijk voelt het alsof ik met 10 Puyol's op het veld sta. Zodra de spelers de bal hebben draaien ze zo tergend langzaam. Ik heb wel gewonnen maar alsnog speelde het kut. Normaal gesproken had ik met 7-0 gewonnen van zo'n team.
Nu probeer N'gog met van Persie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 juli 2012 00:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Met N'gog ernaast 6-0 gewonnenHij glipt zo makkelijk langs de verdediging. Tegenstander was van dezelfde niveau als de vorige. Mijn hele team kreeg een boost.
Nu weer een potje met Suarez om zeker te weten of het niet tussen mijn oren zit.
Edit: Ik ga het wel streamen zodat jullie het zelf kunnen zien !
Pass link dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke ik ga nu een potje met Suarez spelen. Ik verwacht dat ik ga verliezen....quote:
1-0quote:Op zondag 8 juli 2012 00:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oke ik ga nu een potje met Suarez spelen. Ik verwacht dat ik ga verliezen....
http://www.justin.tv/rijst_van_fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |