Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Pasquato CM terwijl hij nog CF is, Marlos RW, El Shaa middelste CMquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:53 schreef vandermar het volgende:
PEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES
[ afbeelding ]
Haten op mijn teamquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Pasquato CM terwijl hij nog CF is, Marlos RW, El Shaa middelste CM!
Vertonghen naar Spursquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:56 schreef DannyDeko het volgende:
Voor die persoon die miss 352 wilde met Ronaldo op LM :
http://www.futhead.com/12/squad/1348621
Ik geloof de NOS eerder en die zeggen 8.quote:
Voor die persoon die miss 352 wilde met Ronaldo op LM :quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]mijn team met Ronaldo, Ibra en mijn favo CB in het spel Chiellini
quote:Voor die persoon die miss 352 wilde met Ronaldo op LM :
8 miljoen, daar doe ik het voor.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik geloof de NOS eerder en die zeggen 8.
Diego is als enige beterquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:00 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Voor die persoon die miss 352 wilde met Ronaldo op LM :
Vind mijne leuker
[..]
10,5 miljoen voor Wijnaldum en Ferquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Volgend jaar dus Vertonghen in de BPL
8 miljoen voor vertonghen is nog redelijk weinig. Maarja, als je bekijkt dat hij nog 1 jaar onder contract stond, dan is het een redelijk bedrag. Wilden ze in eerste instantie niet het dubbele hebben?quote:
Ik zag hem groter wordenquote:
Kan ik 'm eindelijk wat beter in m'n team passen. De enige goede spelers die er nu waren met een link, waren Kompany en van der Wiel.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Volgend jaar dus Vertonghen in de BPL
8 miljoen direct, 3 variabelquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik geloof de NOS eerder en die zeggen 8.
quote:
Hulk is juist een superbaas bij mij op RM. Loopt zelfs 1 op 1quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Diego is als enige beterHulk speelde bij mij niets klaar in 3-5-2, Cazorla vind ik daar beter
En Neuer is beter dan Stekelenburg
Ajax zet altijd hoog in. Naar mijn mening een goede strategie, want uiteindelijk is zij altijd degene die aan het langste eind trekt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
8 miljoen voor vertonghen is nog redelijk weinig. Maarja, als je bekijkt dat hij nog 1 jaar onder contract stond, dan is het een redelijk bedrag. Wilden ze in eerste instantie niet het dubbele hebben?
Netjesquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:04 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hulk is juist een superbaas bij mij op RM. Loopt zelfs 1 op 1
Met zulke spelers vind ik dat dus wel lekker, veel ruimte voor zich hebben voor het schot of de actie. Als RW en LW heb je eigenlijk minder ruimte.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Netjesik kreeg er bijna niets met hem in
als RW scoorde hij wel veel maar RM staat hij zo ver weg.
Ja vind ik ook. Ik kon vaak de loopactie langs de lijn maken of skillend door het midden de 16 in komen en altijd het schot in de verre hoekquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Met zulke spelers vind ik dat dus wel lekker, veel ruimte voor zich hebben voor het schot of de actie. Als RW en LW heb je eigenlijk minder ruimte.
Prima serie en Meghan Marklequote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:08 schreef Fuszy het volgende:
Dadelijk de eerste 3 afleveringen van suits kijken. Begin niet vaak met series, maar hoorde dat deze wel tof was
Bij mij deden de RM en LM het in 3-5-2 ook prima, ik ga er even over nadenken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Ik kon vaak de loopactie langs de lijn maken of skillend door het midden de 16 in komen en altijd het schot in de verre hoek
Ik heb nog maar 1x gescoord met ronaldo in mijn 3-5-2 team, ik creeer genoeg met hem maar paar keer paal en paar keer keeper die net de bal tikt. Goal was een schot van rond de 25 meter. Pas 5 wedstrijden gespeeld en ik merk wel dat teams heel erg containen tegen dat team.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb met mijn LM (Bilyaletdinov/Townsend) en RM (Oxlade-Chamberlain) nog geen 1 goal gescoord in mijn 3-5-2 team maar ik heb ook nog maar 10 wedstrijden gespeeld met dat team.
ben jij een belg?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:16 schreef Greenpeas het volgende:
Ben dit jaar nu pas begonnen met FUT. Ben op het moment bezig een 4-1-2-1-2 team met Belgische spelers neer te zetten. Jammer dat ik niet eerder begonnen ben want het is o zo verslavend.
Vorig jaar begon ik ook rond deze tijd met FUT 11. een geruststelling: over een paar maanden komt er een nieuwe Fifa uit, en dan begin je op gelijke hoogte met de restquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:16 schreef Greenpeas het volgende:
Ben dit jaar nu pas begonnen met FUT. Ben op het moment bezig een 4-1-2-1-2 team met Belgische spelers neer te zetten. Jammer dat ik niet eerder begonnen ben want het is o zo verslavend.
Welkom, welkomquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:16 schreef Greenpeas het volgende:
Ik geen 1.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vandaag 10 potjes gespeeld, maar eentje verloren geloof ik
Ook niet zo gekquote:
Ehm, ik heb vandaag de pS3 helemaal niet aangeraaktquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ook niet zo gekWant met Single matches kom je de slechtste tegenstanders tegen. Allemaal GJE's die hun keeper uit laten komen
Omdat Amerikanenquote:
Krijgt ie ervan.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:42 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
lol
staat een kerel met n doelpunt voor op me 4-3
gaat ie rondtikken
maak met robben een sliding, zo de bal voor de voeten van zn keeper weg t doel in! echt een heel lullig rollertje hahaha
win ik vervolgens de penalty reeks
lol post nummer 10 over dat je met suits gaat beginnenquote:
Het zal je bevallen tenzij je een banaan bent.quote:
10de pas? Ik had er 20 willen hebbenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lol post nummer 10 over dat je met suits gaat beginnen![]()
have fun
hahaha, t gaf me wel een heerlijk gevoel toen ik dat balletje de doellijn over zag stuiteren..quote:
nee?quote:
Jackattackquote:
Ik ben jaloers want ik krijg niks in silver packsquote:
Je hoeft ook niet veel te weten over voetbal en je hoeft ook niet te kunnen voetballen om het goed te doen. Is je content leuk dan kijken mensen het.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
JackattackDie gozer weet niks over voetbal en kan ook niet voetballen
Doordat hij een van de weinige Amerikanen is die op youtube en livestream actief is in FIFA heeft hij het zover geschopt
Ik krijg alleen bronze IF'squote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben jaloers want ik krijg niks in silver packs
Hij is zoooo slechtquote:
Ik kreeg gisteren nog een bronze IF, maar het was die Ierse LW die nog niet eens 6k waard is en er ging zelfs 1 weg voor 500c terwijl de discard value >1.2k isquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:00 schreef vandermar het volgende:
Ik krijg alleen bronze IF'sgouden en zilveren pakjes nooit iets in gehad
Ik denk dat het een pre is dat je tenminste voetbal volgt zodat je over een voetbal spel ook daadwerkelijk kan praten/discussiëren etc. Helaas is de gemiddelde geestelijke leeftijd van de FIFA community 10 jaar en zien ze zulke entertainers meteen als kenners etc.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet veel te weten over voetbal en je hoeft ook niet te kunnen voetballen om het goed te doen. Is je content leuk dan kijken mensen het.
[..]
Ik krijg alleen bronze IF'sgouden en zilveren pakjes nooit iets in gehad
Lukt me wel vaker ja, om vanaf de aftrap gewoon direct door de verdediging te rennenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:34 schreef vandermar het volgende:
GJE, zo kan je mensen makkelijker verslaan
Tegen een jochie van 10 misschien.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lukt me wel vaker ja, om vanaf de aftrap gewoon direct door de verdediging te rennen
Nee man, gewoon op Oduro en lekker naar voren rossen steedsquote:
Zet er maar wat op.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:10 schreef vandermar het volgende:
Iemand die mij 10K kan lenen op dexbox?
Nee.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:10 schreef vandermar het volgende:
Iemand die mij 10K kan lenen op dexbox?
Dat kan elke mongool.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lukt me wel vaker ja, om vanaf de aftrap gewoon direct door de verdediging te rennen
Nvm, heb het alquote:
Nou, okequote:
Ja, maar meer de hoeveelheid tijd die ik erin heb gestopt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wedden dat je voor je computer zit te lachen.
80% rente? Voor minder doe ik het niet!quote:
Is goed. Dat wordt dan 18k.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
80% rente? Voor minder doe ik het niet!
mag ook wel als je het elke wedstrijd elke aftrap probeertquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
ik stuurde nog gg tough game naar 'm, stuurt ie dit terugquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
mag ook wel als je het elke wedstrijd elke aftrap probeert
en pff deze wedstrijd zo moeilijk weer, ik 3 schoten op doel tegenstander 4, ik imo wel beter, 2-1 kunnen winnen. dood zweten allebei dat potje, niet normaal hoeveel moeite we hadden door de verdediging te komen bij elkaarhij 84% passing ik 85%
is goed.. ben nu alleen net begonnen aan n nieuwe pot dus even geduldquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hey Kater, wij eens een potje doen?
Wat is je PSN?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:28 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
[..]
is goed.. ben nu alleen net begonnen aan n nieuwe pot dus even geduldadd me maar vast
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik stuurde nog gg tough game naar 'm, stuurt ie dit terugwat een baas
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |