abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121800601
Vraag me af wat ze zou doen als iemand echt foutloos Duits sprak/schreef.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  zondag 20 januari 2013 @ 15:13:54 #202
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_121800889
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 15:05 schreef Ceviche het volgende:
De leraar Frans becijferde altijd tussen een 7 en een 10, die vond het niet meer dan logisch dat wij geen frans accent hadden :')
Je hoefde dus geen ruk te doen voor een 7?
Ik wou dat ik het zo makkelijk had op school!
  zondag 20 januari 2013 @ 15:13:56 #203
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_121800890
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 15:10 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Vraag me af wat ze zou doen als iemand echt foutloos Duits sprak/schreef.
Ik had toen een vriendin die familie had in Duitsland. Qua schrijven e.d. was ik beter maar ze had wel de uitspraak zeg maar en ze sprak het ook wel aardig. Zij kreeg een 8 :')
  zondag 20 januari 2013 @ 15:17:14 #204
346653 Ceviche
pi_121801139
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 15:13 schreef Beavis het volgende:

[..]

Je hoefde dus geen ruk te doen voor een 7?
Ik wou dat ik het zo makkelijk had op school!
Om heel eerlijk te zijn: het was echt een aardige man, maar ook heel gelovig en behoorlijk sentimenteel af en toe. Ik lette op in de klas wat anderen over het boekje vroegen en waar ze vastliepen e.d. en haalde een boekverslag van internet. Ik stopte er heel veel in van: 'dit vond ik erg aangrijpend, en dit vond ik mooi, en zo zie je dat God echt bestaat' enzo en ik kreeg nog tienen ook.

Heel dat boekje niet gelezen :')
pi_121804076
In de brugklas zat een meisje die Jehova getuige is. Dat vond ik wel een aparte, was gruwelijk lelijk en van de vrouwelijke klasgenoten gehoord dat ze tijdens het douchen zagen dat ze okselhaar had. :'(
Verder vroegen wij altijd over dat Jehova gebeuren. Komt ze opeens met een verhaal dat als ze aangereden word en dringend extra bloed moet hebben, dat ze dat dan moet weigeren van haar geloof en maar dood moet bloeden daar.

Ikzelf heb op de basisschool wel eens een actie uitgehaald. Zo dramatisch was het niet maar het is me nog steeds bij gebleven. Het was in groep 5 van de basisschool, mn leraar had een bak met grond met daarin wormen. Is hardstikke leuk natuurlijk om te zien hoe die wormen gangen maakten e.d., maar de leraar vertelde ook dat als een worm doormidden gehakt werd, dat ie dan gewoon verder leeft als twee wormen.
Ik was natuurlijk de aangewezen jongen om in de pauze een schaar te pakken. :')

Ook maakte ik een keer een blunder in de 2e klas waar ik met gym aan de leraar vroeg: "meneer, mag ik de ballen uit het hok pakken". Het was de eerste keer dat we les van 'hem' hadden en 'hij' moest mij even vertellen dat 'hij' geen hij is... Ik voelde me wel een beetje rood worden toen. :')
  zondag 20 januari 2013 @ 16:38:08 #206
346653 Ceviche
pi_121806236
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 16:01 schreef DrSnuggle het volgende:
In de brugklas zat een meisje die Jehova getuige is. Dat vond ik wel een aparte, was gruwelijk lelijk en van de vrouwelijke klasgenoten gehoord dat ze tijdens het douchen zagen dat ze okselhaar had. :'(
Verder vroegen wij altijd over dat Jehova gebeuren. Komt ze opeens met een verhaal dat als ze aangereden word en dringend extra bloed moet hebben, dat ze dat dan moet weigeren van haar geloof en maar dood moet bloeden daar.

Ikzelf heb op de basisschool wel eens een actie uitgehaald. Zo dramatisch was het niet maar het is me nog steeds bij gebleven. Het was in groep 5 van de basisschool, mn leraar had een bak met grond met daarin wormen. Is hardstikke leuk natuurlijk om te zien hoe die wormen gangen maakten e.d., maar de leraar vertelde ook dat als een worm doormidden gehakt werd, dat ie dan gewoon verder leeft als twee wormen.
Ik was natuurlijk de aangewezen jongen om in de pauze een schaar te pakken. :')

Ook maakte ik een keer een blunder in de 2e klas waar ik met gym aan de leraar vroeg: "meneer, mag ik de ballen uit het hok pakken". Het was de eerste keer dat we les van 'hem' hadden en 'hij' moest mij even vertellen dat 'hij' geen hij is... Ik voelde me wel een beetje rood worden toen. :')
Maar leefde die worm door of niet?
  zondag 20 januari 2013 @ 16:58:26 #207
337552 StevieWonder
Stevland Hardaway
pi_121807179
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 15:17 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn: het was echt een aardige man, maar ook heel gelovig en behoorlijk sentimenteel af en toe. Ik lette op in de klas wat anderen over het boekje vroegen en waar ze vastliepen e.d. en haalde een boekverslag van internet. Ik stopte er heel veel in van: 'dit vond ik erg aangrijpend, en dit vond ik mooi, en zo zie je dat God echt bestaat' enzo en ik kreeg nog tienen ook.

Heel dat boekje niet gelezen :')
Dit herinnerde mij aan een biologieleraar van mijn middelbare school...

Hij was zwaar gelovig en sloeg dan ook het hele evolutiegedeelte over, verder had hij ook echts iets van 8 kinderen want aan anticonceptie deden ze niet :o

Thuis had 'ie ook geen televisie en computer etc. Verder wel een hele aardige man, al was hij soms echt wereldvreemd
pi_121807634
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 16:38 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Maar leefde die worm door of niet?
Jah! *O*
  zondag 20 januari 2013 @ 21:14:16 #209
346653 Ceviche
pi_121819416
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:09 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Jah! *O*
I always wondered.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:11:56 #210
165197 Poem
Scotty doesn't know!!
pi_121836414
Als ik vertel over mijn middelbare school, word ik vaak zó aangekeken: O_O

Zo heb ik een paar jaar een klasgenoot gehad die ik al die jaren maar twee verschillende truien heb zien dragen. Van CoolCat, mét die katten er ook inderdaad op. Hij was een stille en mikpunt van pesterijen. Had ook een spraakgebrek; de R kan hij niet uitspreken, dat werd een N. Dus niemand hield het droog bij Duits:
"En, Keesje, waar eindigt dit werkwoord op?"
"E-N, meneen."
"Nee, Keesje, op E-R."
"Nja, dat zneg ik: E-N!"

De decaan van het VMBO was zo'n nette meneer die altijd netjes in pak liep en die favoriet was van alle leerlingen. Gewoon een heel toffe peer. Was wel vreemd toen ik vernam dat hij in zijn vrije tijd in vrouwenkleding loopt. :{

De decaan van het VWO noemde de leerlingen geen leerlingen maar demonen. Een beetje een Hannibal; zó intelligent dat hij eng werd. Hij had zijn vrouw en dochtertje verlaten voor een vrouwtje uit Rusland en had aan de collega-leraren verteld dat het puur om de seks ging. Hij heeft haar een keer meegenomen en door onze school rondgeleid. Het was ook echt zo'n stereotype: lang blond haar, zware make up, kunstnagels, stilettohakken, netpanty, minirokje en kort nepbontjasje met tijgerprint. Was ook wel awkward. Helemaal omdat hij twee lesbische meisjes op zijn kantoor had geroepen en hen had medegedeeld dat zij op het schoolplein niet te klef mochten zijn, want dat zou een verkeerd voorbeeld zijn voor de brugklassers.

Een klasgenootje van mij had tijdens carnaval met een leraar biologie van rond de 50 gezoend. De hele klas moest horen dat hij 'dat wel kon' en ze haalde haar schouders op alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Zij was 16/17.

O en op de vierde verdieping werd altijd heel weinig les gegeven, want niemand had zin om zo veel trappen te lopen. Dus daar gingen sommige leerlingen nog wel eens van bil. Of leraren.

En zo kan ik nog wel even doorgaan... :')
pi_121836563
Als ik het zo hoor dan was mijn jeugd best saai... :'(
pi_121852773
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 17:09 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Jah! *O*
niet mogelijk, wormen doormidden snijden is sadistisch, en ze leven niet verder als "2 aparte wormen" :')
Zij die mij haten zijn gratis promo!
  maandag 21 januari 2013 @ 18:21:14 #213
346653 Ceviche
pi_121854307
quote:
7s.gif Op maandag 21 januari 2013 17:37 schreef DesmondKilometer het volgende:

[..]

niet mogelijk, wormen doormidden snijden is sadistisch, en ze leven niet verder als "2 aparte wormen" :')
Heb je dat getest?
pi_121854423
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 18:21 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Heb je dat getest?
:Y
Zij die mij haten zijn gratis promo!
pi_121889307
upje
pi_121894539
Waar ik stage liep was er een gozer en zijn naam was letterlijk dit:

- hele moeilijke lange naam waarvan de persoon in kwestie niet wil dat deze op internet te vinden is -

"Maar je mag me tony noemen" zegtie dan :')

....no joke..

[ Bericht 19% gewijzigd door Danny op 13-05-2015 18:00:32 ]
pi_121896841
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:11 schreef Poem het volgende:

Zo heb ik een paar jaar een klasgenoot gehad die ik al die jaren maar twee verschillende truien heb zien dragen. Van CoolCat, mét die katten er ook inderdaad op. Hij was een stille en mikpunt van pesterijen. Had ook een spraakgebrek; de R kan hij niet uitspreken, dat werd een N. Dus niemand hield het droog bij Duits:
"E-N, meneen."
"Nee, Keesje, op E-R."

De decaan van het VMBO was zo'n nette meneer die altijd netjes in pak liep en die favoriet was van alle leerlingen. Gewoon een heel toffe peer. Was wel vreemd toen ik vernam dat hij in zijn vrije tijd in vrouwenkleding loopt. :{

De decaan van het VWO noemde de leerlingen geen leerlingen maar demonen. Een beetje een Hannibal; zó intelligent dat hij eng werd. Hij had zijn vrouw en dochtertje verlaten voor een vrouwtje uit Rusland en had aan de collega-leraren verteld dat het puur om de seks ging. Hij heeft haar een keer meegenomen en door onze school rondgeleid. Het was ook echt zo'n stereotype: lang blond haar, zware make up, kunstnagels, stilettohakken, netpanty, minirokje en kort nepbontjasje met tijgerprint. Was ook wel awkward. Helemaal omdat hij twee lesbische meisjes op zijn kantoor had geroepen en hen had medegedeeld dat zij op het schoolplein niet te klef mochten zijn, want dat zou een verkeerd voorbeeld zijn voor de brugklassers.

Een klasgenootje van mij had tijdens carnaval met een leraar biologie van rond de 50 gezoend. De hele klas moest horen dat hij 'dat wel kon' en ze haalde haar schouders op alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Zij was 16/17.

O en op de vierde verdieping werd altijd heel weinig les gegeven, want niemand had zin om zo veel trappen te lopen. Dus daar gingen sommige leerlingen nog wel eens van bil. Of leraren.

En zo kan ik nog wel even doorgaan... :')
Wat een gave school heb jij gezeten dan _O_ Bij mij gebeurde er echt helemaal niks.
Ohwja 1 dingetje er werd een condoom opgeblazen in de aula :') :') :') En de geschiedenis leraar heb ik sucsex gewenst toen die ergens anders heen ging, daar waren wel aardig wat klassen bij _O-
Voor de rest geen fuck te beleven :P
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 18:39:10 #218
165197 Poem
Scotty doesn't know!!
pi_121898393
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 17:55 schreef Geerd het volgende:

[..]

Wat een gave school heb jij gezeten dan _O_ Bij mij gebeurde er echt helemaal niks.
Ohwja 1 dingetje er werd een condoom opgeblazen in de aula :') :') :') En de geschiedenis leraar heb ik sucsex gewenst toen die ergens anders heen ging, daar waren wel aardig wat klassen bij _O-
Voor de rest geen fuck te beleven :P
Katholieke middelbare, hè. Dan krijg je dat... :')
pi_121898930
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 18:39 schreef Poem het volgende:

[..]

Katholieke middelbare, hè. Dan krijg je dat... :')
Gelukkig niet zeg :') sprookjesboeken :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_122032008
up
  vrijdag 25 januari 2013 @ 15:57:31 #221
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_122033517
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:11 schreef Poem het volgende:

"E-N, meneen."
"Nee, Keesje, op E-R."
? :P
Dus hij moest meneer zeggen? Dat is geen werkwoord :( en dat moest hij dus zreggen _O-
When all else fails, you always have delusion.
pi_122034476
Ik heb 2 klasgenoten ruzie zien krijgen om Dave Grohl. Was rond de tijd dat Queens of the Stone Age de single No One Knows uitbracht, en persoon 1 vond dat Dave Grohl in de videoclip een belachelijke drumstijl had. Persoon 2 vond dit niet en vond dat het vooral goed moest klinken. Tot zover een vrij normale school discussie.

Deze discussie liep echter zo ver uit de hand (met nog steeds als enig twistpunt de drumstijl van Dave Grohl) dat er meerdere mensen voor nodig waren om die 2 uit elkaar te halen.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_122043586
Bij ons is ooit iemand in zijn bil gestoken.

Gelijk politie erbij de volgende alle lockers gecontroleerd.
Vinden ze bij zo'n gast ongeveer 1 gram cocaïne die was zwaar de lul en heb ik nooit meer gezien
pi_122061057
up
pi_122061090
Er was een klasgenoot een beetje stoer bezig met vuurwerk in de gang, een aanstekertje bij een strijker houden. Tot die ineens aan ging. rent ie naar de wc en spoelt hem door. Krakt daar ineens die toiletpot in twee stukken . _O- . Niemand heeft ooit gezegd wie het gedaan heeft. Ook al was het een enorme galbak.
🐱
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')