Oorbellen zijn ook piercings.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:32 schreef k_man het volgende:
Dan nog. Wie laat toe dat een kind van 13 met een hoop piercings rondloopt?
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:32 schreef k_man het volgende:
Dan nog. Wie laat toe dat een kind van 13 met een hoop piercings rondloopt?
Wat is een Vogelaarwijk?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:24 schreef k_man het volgende:
OK, als je in een Vogelaarwijk woont is dat vast heel geaccepteerd.
Dus ieder meisje met een oorbel woont in een Vogelaarwijk?quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:24 schreef k_man het volgende:
OK, als je in een Vogelaarwijk woont is dat vast heel geaccepteerd.
Jij woont duidelijk niet in een vogelaarwijk, anders zou je hier niet vragen wat er mis mee is.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:56 schreef Beavis het volgende:
[..]
Dus ieder meisje met een oorbel woont in een Vogelaarwijk?
Wat is er trouwens mis met een Vogelaarwijk? Wat is er mis met mensen met een lager inkomen? Wat is er mis met een piercing? Wat is er in godsnaam mis met jou???
True. Maar nog vraag ik mij af hoe iemand zo vreselijk kortzichtig en bekrompen kan generaliseren. Daar kan ik met mijn verstand werkelijk niet bij. Omdat anderen niet leven en handelen naar zijn standaarden zijn het mensen uit Vogelaarwijken. Dan spoor je toch niet?quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jij woont duidelijk niet in een vogelaarwijk, anders zou je hier niet vragen wat er mis mee is.![]()
Jy es baie reg ouki!quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:10 schreef Beavis het volgende:
[..]
True. Maar nog vraag ik mij af hoe iemand zo vreselijk kortzichtig en bekrompen kan generaliseren. Daar kan ik met mijn verstand werkelijk niet bij. Omdat anderen niet leven en handelen naar zijn standaarden zijn het mensen uit Vogelaarwijken. Dan spoor je toch niet?
Ek is nie laf nie. Ek is fokken snaaks.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:24 schreef Beavis het volgende:
[..]
Nee, ek is reg!!
Ek is altyd reg man. Moenie laf wees nie!
Hoekom dink jy jy is snaaks? Ek dink glad nie jy is snaaks nie.quote:Op donderdag 19 juli 2012 22:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ek is nie laf nie. Ek is fokken snaaks.
Last van een oorlogstrauma?quote:Op donderdag 19 juli 2012 09:34 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik had een duitse lerares die met het brandalarm huilend onder haar bureau ging zitten ipv de klas begeleiden.
(...)
Grappig dat je eerst dit plaatst en mij vervolgens beticht van generaliseren. Er is een verschil tussen een gaatje in de oorlel (wat in het normale spraakgebruik geen piercing heet) en piercings. Ook qua regels; onder de 12 mag er niet gepierced worden en tussen 12 en 16 alleen met toestemming van de ouders. Voor gaatjes in de oorlel geldt geen minimumleeftijd. Dat geeft al aan dat het - ook in de ogen van de wetgever - geen vergelijkbare dingen zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:56 schreef Beavis het volgende:
Dus ieder meisje met een oorbel woont in een Vogelaarwijk?
Wat is er trouwens mis met een Vogelaarwijk? Wat is er mis met mensen met een lager inkomen? Wat is er mis met een piercing? Wat is er in godsnaam mis met jou???
Jonge, het is gewoon nogal triest dat je gelijk een stempel zet op mensen die op die leeftijd al een piercing hadden/mochten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 23:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Grappig dat je eerst dit plaatst en mij vervolgens beticht van generaliseren. Er is een verschil tussen een gaatje in de oorlel (wat in het normale spraakgebruik geen piercing heet) en piercings. Ook qua regels; onder de 12 mag er niet gepierced worden en tussen 12 en 16 alleen met toestemming van de ouders. Voor gaatjes in de oorlel geldt geen minimumleeftijd. Dat geeft al aan dat het - ook in de ogen van de wetgever - geen vergelijkbare dingen zijn.
Je hebt je niet aan je woord gehouden, je vertelt het nu hierquote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:18 schreef housesoftheholy het volgende:
Het klasgenootje met wie ik wel eens omging dat me doodleuk vertelde dat ze een flubberkut had, en of ik het aan niemand wilde doorvertellen. Ik heb het niet doorverteld, maar ongewenste beelden spookten wel door mijn hoofd.
Geen echte naam toch? En misschien heeft ze nu wel een schaamlip correctie gehad!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 02:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je hebt je niet aan je woord gehouden, je vertelt het nu hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |