Afgezien van de zool zijn ze best leuk! Ik ben benieuwd hoe ze er dragend uitzien.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die vind ik echt onwijs leuk
En ik heb ook leuke Birks, geen lelijke
Ja maar dan nog loop je niet zo erbij op de kermisquote:Op maandag 9 juli 2012 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja, kermis, 1 en 1 is 2
Nee echt, ik kan niet begrijpen waarom je zoiets draagt, afgezien van ziekenhuis/werk of problemen met een pood.
Ohhhquote:Op maandag 9 juli 2012 11:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh, oudcollegaatje van me, was ik mee wezen wandelen van de week.
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Afgezien van de zool zijn ze best leuk! Ik ben benieuwd hoe ze er dragend uitzien.
Tuurlijk wel. Trainingsbroek op half 4, shaggie in de mond en Crocs en gaaaaaan.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar dan nog loop je niet zo erbij op de kermis
Ja, ze zijn technisch niet hoogstaand of zo maar ze zijn wel leuk geworden.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OhhhWat leuk voor haar! En die met Chico is ook supersweeeeet.
Ja maar crocs lopen ook heerlijk, dat is geen excuusquote:Op maandag 9 juli 2012 11:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]Die zool maakt net dat ze zo heerlijk lopen halve zool dat je dr bent
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow, wat heb je haar blij gemaakt! (over die foto's)
Och jeetje, op zo'n hete dag.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ze zijn technisch niet hoogstaand of zo maar ze zijn wel leuk geworden.
Het was meer dan 30 graden en de honden waren half dood![]()
Ik had ook es Emu slippers, die waren ook heerlijkquote:Op maandag 9 juli 2012 11:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar crocs lopen ook heerlijk, dat is geen excuus![]()
Nee deze zijn idd best leuk
Ik ga dr maar es ff smssen dat ik ze in onze foto-emmer gedumpt heb jaquote:Op maandag 9 juli 2012 11:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och jeetje, op zo'n hete dag.
Wat zal ze blij zijn
Ja ze zijn voor kinderen ook praktisch, whehe, ik koop ze ook niet!quote:Op maandag 9 juli 2012 11:42 schreef oh-oh het volgende:
Crocks vind ik echt gruwelijk.
Die mag Thessa niet eens
Ik heb zwarte met een bandje met sluiting rond de enkel, die zijn echt megafijn, en ik heb gewone effen zwarte, die zijn ook fijnquote:Op maandag 9 juli 2012 11:44 schreef Muis006 het volgende:
Birkswat lopen die lekker
ik heb ze met gevlochten bandjes
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:45 schreef Miniem het volgende:
Ik heb trouwens een hekel aan slippers die tussen je tenen moeten.
Zit echt niet fijn
Oeh is dat dit?quote:Op maandag 9 juli 2012 11:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had ook es Emu slippers, die waren ook heerlijk
Pics! Van internetquote:Op maandag 9 juli 2012 11:44 schreef Muis006 het volgende:
Birkswat lopen die lekker
ik heb ze met gevlochten bandjes
Ik had andere, maar wel gevoerd idd, geweldigquote:Op maandag 9 juli 2012 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh is dat dit?
[ afbeelding ]
Mooi! Ik ben benieuwd hoe snel ik struikel over een scheefliggende stoeptegel, ik loop nooit op slippers. Maar heb ze gekocht voor de hete dagen als ik lig te lezen.
Je kunt ook toe tags gebruiken, kan lekker veel informatie op.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:06 schreef Miniem het volgende:
Hebben jullie nog leuke ideeën voor plantenlabels?
Heb nou van die standaard witte waar ik de naam op schrijf.
Maar vind iets origineels leuker.
Samequote:Op maandag 9 juli 2012 11:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]Love my flipflops.
Echt, ik zou dr in de winter nog op lopen als het aan mij lag
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:48 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je kunt ook toe tags gebruiken, kan lekker veel informatie op.
[ afbeelding ]
Mogge allen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |