quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij is hetero maar doet of hij homo is om in je slipje te komen.
Ik heb die strategie ook wel eens toegepast.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij is hetero maar doet of hij homo is om in je slipje te komen.
Nee kijk, ik vind dat ik niet aan zijn geaardheid mag twijfelen omdat hij zoveel heeft meegemaakt en ik er altijd bij was, het zou betekenen dat ik aan hem twijfel. Daarom is het zo verwarrend, snapje?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Als je daar zo overtuigd in bent, waarom ben je dan zo verward? Als je hier 100% van overtuigd bent, betekend het dat je topic de reinste bullshit is.
Nee dit snap ik niet, je kan het hem op de man afvragen. Ook kan hij van je houden als van een zus, je zoekt er teveel achter.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:45 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Nee kijk, ik vind dat ik niet aan zijn geaardheid mag twijfelen omdat hij zoveel heeft meegemaakt en ik er altijd bij was, het zou betekenen dat ik aan hem twijfel. Daarom is het zo verwarrend, snapje?
Denk het eerlijk gezegd niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:38 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Waarom blijf jij niet even weg van mijn topics he, ik denk dat iedereen er een stuk blijer van word.
Ja dat kan ook.. Ik durf het echt niet te vragen, dat zou heel awkward zijn.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee dit snap ik niet, je kan het hem op de man afvragen. Ook kan hij van je houden als van een zus, je zoekt er teveel achter.
Ja dan houdt het op dan kunnen we je ook niet helpen, want in zijn hoofd kunnen we niet kijken. Voor 75 euro kan ik een striptease in string doen als hij dan een stijfje krijgt is hij gay of bi. Als hij geen stijfje krijgt is het een alsof-homo.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:48 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ja dat kan ook.. Ik durf het echt niet te vragen, dat zou heel awkward zijn.
Als jullie bff zijn moet dat mogelijk zijn. Anders zie onderstaande reactie.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:48 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ja dat kan ook.. Ik durf het echt niet te vragen, dat zou heel awkward zijn.
Ik ga het vragen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:50 schreef SavageMM het volgende:
[..]
Als jullie bff zijn moet dat mogelijk zijn. Anders zie onderstaande reactie.
Voor ts is iets pas klaar als 12 pagina's + 1 reactie zijn gevuld met onzinnigheid en puberaal getroll.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja dan houdt het op dan kunnen we je ook niet helpen, want in zijn hoofd kunnen we niet kijken. Voor 75 euro kan ik een striptease in string doen als hij dan een stijfje krijgt is hij gay of bi. Als hij geen stijfje krijgt is het een alsof-homo.
Verder is dit topic dan wel z'n beetje klaar.
Blijkbaar wel, want al op mijn serieuze posts waar ik tijd en moeite in steek word nooit een serieuze reacties op gegeven. Je vraagt je af waarvoor je het doet. Dat vraag ik me soms echt af... Het leven is pijnlijk, het leven is pijnlijk Frank!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voor ts is iets pas klaar als 12 pagina's + 1 reactie zijn gevuld met onzinnigheid en puberaal getroll.
Check vooral 'haar' posthistorie eens, allemaal van deze bagger.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voor ts is iets pas klaar als 12 pagina's + 1 reactie zijn gevuld met onzinnigheid en puberaal getroll.
FOK!syndrome, komt goed.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:54 schreef Argo het volgende:
Hebben jullie dat ook? Mijn ogen beginnen last te krijgen van mijn felle scherm, en dan kan ik niet meer goed lezen.
Bij deze ts moet je dat ook niet verwachten Argo. Verder valt het wel mee, zoals jij weet zijn er wel mensen die serieus op jouw kwesties in gaanquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want al op mijn serieuze posts waar ik tijd en moeite in steek word nooit een serieuze reacties op gegeven. Je vraagt je af waarvoor je het doet. Dat vraag ik me soms echt af... Het leven is pijnlijk, het leven is pijnlijk Frank!
Gewoon achtergrondkleurtjes aanpassen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:54 schreef Argo het volgende:
Hebben jullie dat ook? Mijn ogen beginnen last te krijgen van mijn felle scherm, en dan kan ik niet meer goed lezen.
Ja dat is waar Frank, als ik het niet zie zitten gooi ik altijd een KLB topic open. Binnenkort is het daar toch weer tijd voor.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Bij deze ts moet je dat ook niet verwachten Argo. Verder valt het wel mee, zoals jij weet zijn er wel mensen die serieus op jouw kwesties in gaan
Hoe doe ik dit beste vrind?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:56 schreef SavageMM het volgende:
[..]
Gewoon achtergrondkleurtjes aanpassen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |