Via de site kan je auto's tot maximaal 12 jaar geleden opvragen. Ik weet niet of er 'papieren' lijsten bestaan of dat het op een andere manier terug te vinden is. Maar in het handboek schermen ze met 'een maximale dagwaarde van 500¤ volgend de ANWB-koerslijsten'.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Houden die het zolang bij dan dat er auto's onder de 500 euro op staan? Linkje naar zo'n lijst?
Vind je dan ook dat je niet mee had mogen doen met die 850 omdat de dagwaarde blijkbaar hoger lag?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:05 schreef Northside het volgende:
[..]
Onze Volvo 850 uit '96 met 4 ton op de teller die we op dag 1 in de prak hebben gereden kreeg van de taxateur een dagwaarde van 1400¤ mee...
Wij hadden de dagwaarde zelf op zo'n 800¤ geschat, en wij maakten ons inderdaad zorgen of we dan wel mee mochten doen ja. Maar die angst was snel verdwenen op de introductiedag.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vind je dan ook dat je niet mee had mogen doen met die 850 omdat de dagwaarde blijkbaar hoger lag?
Ah, jullie waren van team Volvo in de Vangrailquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:05 schreef Northside het volgende:
[..]
Via de site kan je auto's tot maximaal 12 jaar geleden opvragen. Ik weet niet of er 'papieren' lijsten bestaan of dat het op een andere manier terug te vinden is. Maar in het handboek schermen ze met 'een maximale dagwaarde van 500¤ volgend de ANWB-koerslijsten'.
Onze Volvo 850 uit '96 met 4 ton op de teller die we op dag 1 in de prak hebben gereden kreeg van de taxateur een dagwaarde van 1400¤ mee...
595 euroquote:Barst in de voorruit, stuurbekrachtiging lek, geluid in de bak, deuk in linkervoorscherm en rechter achetrdeur, roest achter op het dak links en rechts, voorbanden moeten vervangen worden, lederen bekleding met electrisch verstelbare voorstoelen, 6 cylinder automaat, blauwmetallic, géén APK.
Is opzich wel de moeite. Staan best leuke foto's in, hoewel het merendeel hetzelfde is als wat er inmiddels op de Carbagerun website is geplaatst. Wij staan er ook meerdere keren in, enkel telkens met een hoekje of half zwaailichtje.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:09 schreef Mikkie het volgende:
. Volgens mij heeft geen van ons 't fotoboek besteld, maar ik ben wel heel benieuwd nu
Onze auto deed het prima met 170 op de GPS! Enige nadeel is dat we onderweg de multiriem kwijtraaktenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:25 schreef Mikkie het volgende:
Mja, enerzijds tof, anderzijds zou ik liever met een oud barrel dat daadwerkelijk een waarde van ongeveer 500 euro heeft, geen 200km/h willen doen. Dat doe ik liever met m'n eigen auto die daarin wél te vertrouwen is
Onze 126 was niet oncomfortabel vonden we, maar de zeer beperkte snelheid (en matige montage van algemene delenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:09 schreef Kentekenplaat het volgende:
Waarom willen jullie eigenlijk auto's die een beetje comfy rijden? Het is toch leuk om een barrel te kopen en dan een beetje af te zien onderweg?
De CR met een Cuore of zo.
Wij hebben ook een heel stuk met 200 op de Poolse snelweg achter de safety car aangereden. Rijtje van 4 wagens op de linkerbaan, safety car voorop met zwaailichten aan, dat was leuk.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:20 schreef HenkXL het volgende:
Oncomfortabel en snel oké maar zowel oncomfortabel en sloom nee![]()
Afgelopen carbagerun was het gewoon mooi om dik 200km/h over de snelweg te roppen. Dat lukt je niet met een cuore of iets in die trend. Doch respect als je met een dergelijke auto mee doet, lang niet iedereen vind vermogen etc. natuurlijk belangrijk.
Afsnij-actie @ Volvo? Ik dacht dat die tijdens een inhaalactie in de vangrail geeindigd waren...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah, jullie waren van team Volvo in de Vangrail. Wel zuur van die afsnij-actie
.
Wat te denken van die witte Audi Coupé die eindigde met schade rechtsvoor en een CR-verbod voor het leven? Die hadden alleen al voor 1.600 euro opgeknapt voor ze vertrokken waren. Mja, dan schiet je het doel voorbij.
Ga je komend jaar samen met je broertje en zusje ergens heen? Al een idee van waar naar toe?quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wij hadden eigenlijk al besloten om volgend jaar niet meer carbagerun te rijden, maar lekker zelf iets te gaan doen. IMHO is het gewoon te druk met meer dan 200 auto's, hoewel ik de gezelligheid onderweg wel ga missen. De Saab blijft voorlopig nog wel tenzij de APK/onderhouds kosten uit de pan rijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |