Trustequote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:46 schreef LadyBlack het volgende:
En t is inderdaad rustig.
Hier is de koek bijna op, ga zo lekker naar bed.
De DVD's lenen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:54 schreef LadyBlack het volgende:
Heb helaas zojuist The Borgias ontdekt, op Ned 2.
Verhalen die ik uit colleges en boeken ken
Die film met Keira?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:05 schreef Soempie het volgende:
LB, ik duim heel hard voor je.
En ik heb The Duchess gekeken. Heel hard gehuild.
quote:
Ah, daar zag ik laatst een voorstukje van. Welke duchess gaat het over? Welke tijd / land?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:05 schreef Soempie het volgende:
Ik had verwacht dat het een bekende naam zou zijn, maar niet dusquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:11 schreef Soempie het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)togin_van_Devonshire
Deze.
Bij jouquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De periode waarna baardharen in de hals beginnen te jeuken ligt op ongeveer acht dagen na een goede scheerbeurt
Aannamesquote:
Het houdt op als je de haren in je hals afscheertquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
En wordt de jeuk daarna erger of houdt het op een gegeven moment weer op?
quote:
Euh, ik scheer me altijd om de 4 dagen, want de 5e dag 's avonds gaat het jeuken en da's klote als ik wil gaan slapenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
AannamesHoeveel dagen is het bij jou dan?
ik heb een stuk zitten kijken en ben toen afgehaaktquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:05 schreef Soempie het volgende:
Je vond het ook om te huilen?quote:Op zondag 8 juli 2012 00:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik heb een stuk zitten kijken en ben toen afgehaakt
Soort tapas? Klinkt leuk in ieder geval.quote:Op zondag 8 juli 2012 09:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Gister lekker uit eten geweest, was een restaurant met 25 gerechtjes op de kaart en je mocht er zoveel bestellen als je wilt. Uiteindelijk zeven of acht gangen gehad, de meesten erg geslaagd
de gerechtjes zijn iets groter en het was vooral de franse keuken, maar t was inderdaad best leukquote:Op zondag 8 juli 2012 09:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge
[..]
Soort tapas? Klinkt leuk in ieder geval.
je bedoelt ondanks alle plamuur en overige reconstructiewerkzaamheden?quote:Op zondag 8 juli 2012 10:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ze krijgt toch wel een oude kop hoor.
[ afbeelding ]
Nou inderdaad... ik vind het een mooie vrouw, maar waarom zijn die toch zo bang om gewoon ouder te worden?quote:Op zondag 8 juli 2012 10:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ze krijgt toch wel een oude kop hoor.
[ afbeelding ]
En de Stones zijn mannenquote:Op zondag 8 juli 2012 11:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
of zou het zo zijn dat ze/ haar management probeert elke keer weer een jonge doelgroep aan te spreken en dit nodig is. De Stones zijn ouder maar doen er verder weinig moeite voor, zowel qua uiterlijk als muziek.
dat ook weer niet, maar niet echt mijn film zal ik maar zeggen.quote:
Georgianaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, daar zag ik laatst een voorstukje van. Welke duchess gaat het over? Welke tijd / land?
van the Duchess klopt voor zover ik me kan herinneren ook geen hol. Weet niet meer wat precies, maar heb me flink zitten ergeren. Sowieso, Keiraquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:11 schreef LadyBlack het volgende:
OMG, dit is wel een beetje erg.... ik hoor volgens mij bij de intocht van de Borgia-paus een soort Händel-achtige muziek. Da's ongeveer 250 jaar later
quote:Op zondag 8 juli 2012 11:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zie een theehaakkransje tusen LB en kwak aankomen om het daar eens uitgebreid over te hebben
Ik had hetzelfde, alleen keek ik naar buitenquote:Op zondag 8 juli 2012 11:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik wilde nog wat dingen buiten gaan doen, tot ik op buienradar keek
oh sorry, ben ik het topic aan het kapen?quote:Op zondag 8 juli 2012 11:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zie een theekransje tusen LB en kwak aankomen om het daar eens uitgebreid over te hebben
Klopt ookquote:Op zondag 8 juli 2012 11:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee hoor, dan zal je beter je best moeten doen
Maar ik zag enige overlap in interesses
Fijn, kleine relatiecrisis?quote:Op zondag 8 juli 2012 11:45 schreef LadyBlack het volgende:
Tjezus, ik ben getuige van een fikse ruzie ergens in een huis aan de andere kant van de tuinen hierachter... er wordt vanalles heen en weer gesmetenen die stemmen klinken ook alsof ze allebei zijn doorgedraaid
Met die motivatie ben ik de keuken en de was aan het doenquote:Op zondag 8 juli 2012 11:47 schreef LadyBlack het volgende:
Nouja, het is toch niet zonnig, dus ik ga mn huis maar eens schoonmaken... de benedenverdieping dan toch tenminste
7 wekenquote:Op zondag 8 juli 2012 12:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en jij hoeft alleen maar de catering te doen?
Voor jou is de grote vakantie begonnen, zes weken?
hm, hij heeft maandag de deadline, en dan moet er gewoon zoveel mogelijk af zijn. Eigenlijk wilden ze het helemaal afhebben, maar zijn veldwerkpartner moest op zijn volgende stage niet 3 maar 6 dagen het veld in en had geen internet, dus J kan alleen zijn helft maar inleveren. Dat betekent dat ze er in augustus nog aan verder moetenquote:Op zondag 8 juli 2012 12:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Fijn dat het uitgepraat is KwakIs het geen optie dat hij z'n verslag een dagje laat voor wat het is en dat je even samen op pad gaat?
jupz. komend jaar 1 of 2 maanden naar Amerika voor stage, en als hij onderzoeker is/een andere baan in zijn vakgebied heeft zal hij toch ook regelmatig 1-4 weken weg moeten. Ik zal er wel aan wennen, deze eerste keer vond ik vreselijk.quote:
Het begint nu droog te worden, maar we krijgen om vier uur bezoek.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar het komt daar ook met bakken uit de hemel?
helemaal niets gehoord? Je weet zeker dat het vrienden zijn ?quote:Op zondag 8 juli 2012 13:15 schreef MaJo het volgende:
feestje was erg gezellig
Het was een vrij kleine bezetting met 12 man maar het was erg leuk. We hebben nog twister gespeeld en zijn doorgegaan tot half 6
zo nog maar een tukkie doen
Wel vreemd dat ik van bepaalde goeie vrienden helemaal niks gehoord heb gisteren
Ja, precies.quote:Op zondag 8 juli 2012 10:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je bedoelt ondanks alle plamuur en overige reconstructiewerkzaamheden?
Of die zaten met z'n allen in een kroeg te wachten op de komst van MaJo. Maar de afstemming met het feestbeest is niet zo soepel verlopen.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
helemaal niets gehoord? Je weet zeker dat het vrienden zijn ?
Fijn dat het zo'n leuk feest was. Vaak is het nog gezelliger met minder mensen vind ik. En je hebt er zelf ook meer aan. Maar wel vreemd dat je niets hoort van goede vrienden.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:15 schreef MaJo het volgende:
feestje was erg gezellig
Het was een vrij kleine bezetting met 12 man maar het was erg leuk. We hebben nog twister gespeeld en zijn doorgegaan tot half 6
Wel vreemd dat ik van bepaalde goeie vrienden helemaal niks gehoord heb gisteren
Twisterquote:Op zondag 8 juli 2012 13:15 schreef MaJo het volgende:
feestje was erg gezellig
je bent niet de enigequote:Op zondag 8 juli 2012 16:43 schreef LadyBlack het volgende:
Dat plaatje dat Diaan(?) hier laatst postte is vandaag zo op mij van toepassing
Krijg mensen te eten dus ik heb opgeruimd, schoongemaakt én er staat al lasagna in de oven
Nope.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
Iemand een idee hoe lang een pond spareribs in een speciale magnetronzak in de magnetron moet?
Dat laatste is geen excuus. Gewoon met een paraplu in de tuin gaan staan.quote:Op zondag 8 juli 2012 11:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee het is te ver weg
En het is gaan regenen
Duidelijk in wat voor buurt jij woontquote:Op zondag 8 juli 2012 19:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat laatste is geen excuus. Gewoon met een paraplu in de tuin gaan staan.
Geen ideequote:Op zondag 8 juli 2012 19:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
Iemand een idee hoe lang een pond spareribs in een speciale magnetronzak in de magnetron moet?
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat laatste is geen excuus. Gewoon met een paraplu in de tuin gaan staan.
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Duidelijk in wat voor buurt jij woont
Volgens deze site 1kg max 5 minuten. Dus een pond misschien een minut of drie?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
Net op tijd, thnxquote:Op zondag 8 juli 2012 19:27 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Volgens deze site 1kg max 5 minuten. Dus een pond misschien een minut of drie?
http://www.dorpsslager.nl(...)0002&aid=376&lang=NL
Wat had je gegokt?quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 19:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had 2 schalen lasagna gemaakt, mijn vrienden waren helemaal onder de indruk (en aangenaam verrast) dat ze lasagna met gehakt kregen
Die is mij nog niet opgevallen, maar ik ga er op lettenquote:Op zondag 8 juli 2012 20:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Merken jullie ook een toename van het gebruik van het woord 'Top' om afspraken te bevestigen, of is dat alleen in mijn vriendenkring?
typisch modewoordje. Heb het ook wel eens gebruiktquote:Op zondag 8 juli 2012 20:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Merken jullie ook een toename van het gebruik van het woord 'Top' om afspraken te bevestigen, of is dat alleen in mijn vriendenkring?
Waarom dan?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Mensen zijn ook vaak verbaasd dat ik een hele behoorlijke biefstuk kan bakken
Ik vind Soul Suckers erg mooi.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:44 schreef LadyBlack het volgende:
Oh ik heb 3fm aanstaan die live uitzenden vanaf North Sea Jazz, en hoor nu de toegift van Amos Lee.... ken het nummer al jaren, maar wat een genot om te horen
The arms of a woman heet het geloof ik.
Ik heb ooit een soortgelijke reeks gepost maar deze is ook weer erg mooiquote:Op zondag 8 juli 2012 22:25 schreef wyccie het volgende:
Nem, had je dit al gezien?
http://www.theatlantic.co(...)-higgs-boson/100333/
Kan zijn dat je het zelf al gepost hebt, heb niet alles zo goed gevolgd.
Wanneer beginnen de Spelen?
Even op Full Screen gooien voor de beelden.
Nice!quote:Op zondag 8 juli 2012 22:25 schreef wyccie het volgende:
Nem, had je dit al gezien?
http://www.theatlantic.co(...)-higgs-boson/100333/
Kan zijn dat je het zelf al gepost hebt, heb niet alles zo goed gevolgd.
Omdat ik al heel erg lang vegetarisch eet en ik voor zover ik me kan herinneren nooit biefstuk e.d. gegeten heb.quote:
Upskirt?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zag 1 shotje van de NL dames hockeysters
2:55 vind ik erg mooi.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zag 1 shotje van de NL dames hockeysters
Hoe zie jij of ze Roemeens is? Die geel-blauwe vlag op de achtergrond is niet Roemeens, volgens mij eerder richting Oekraïene of zo.quote:
quote:
Ja hoor, tussen voedingen en verschonen inquote:Op zondag 8 juli 2012 18:53 schreef LadyBlack het volgende:
Lekker IARL, slaapt Lior ook wel een beetje?
Laat maar, video bekekenquote:Op zondag 8 juli 2012 23:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
welke, die van cobra?
Je bent laat voor jou doen?
quote:Op zondag 8 juli 2012 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
Ernest Borgnine a.k.a. Dominic Santini is dood. 95 jaar.
http://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-18764244
Ja behoorlijk hoge leeftijdquote:Op zondag 8 juli 2012 23:59 schreef Nico_S. het volgende:
[..]Maar mooie leeftijd, dat dan weer wel.
Zal je net zien dat je pas om 3u in slaap valtquote:Op maandag 9 juli 2012 00:16 schreef MaJo het volgende:
Ik kan niet slapenwas om tien uur naar bed gegaan omdat ik zo kapot was maar lag alleen maar te draaien
er dus maar weer uitgegaan, alleen moet ik er om 7 uur weer uit dus ik hoop dat ik zo toch kan slapen
Mazzelaar, de mijne gaat om kwart over vijf.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:16 schreef MaJo het volgende:
Ik kan niet slapenwas om tien uur naar bed gegaan omdat ik zo kapot was maar lag alleen maar te draaien
er dus maar weer uitgegaan, alleen moet ik er om 7 uur weer uit dus ik hoop dat ik zo toch kan slapen
Daar ben ik wel bang voor jaquote:Op maandag 9 juli 2012 00:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zal je net zien dat je pas om 3u in slaap valt
Neuhquote:Op maandag 9 juli 2012 00:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar ben ik wel bang voor jaik ga nog maar eens een poging wagen. Het hielp ook niet echt dat G de hele tijd chagrijnig werd als ik me omdraaide
Wow dat is hardcorequote:Op maandag 9 juli 2012 00:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mazzelaar, de mijne gaat om kwart over vijf.
En ik snap hem best omdat het vervelend is dat ik hem wakker houd maar daardoor kan ik ook weer niet slapenquote:
Ik moet morgen om 8 uur in Hardenberg zijn. Dat lukt alleen wanneer je erg vroeg uit Leeuwarden vertrektquote:Op maandag 9 juli 2012 00:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow dat is hardcorenormaal moet ik er om 8 uur uit dus dit is voor mij een vroegertje
Haaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Dan heb je toch een heel mooi leven achter de rug.quote:HIs family released a statement saying Borgnine "had been in excellent health until a recent illness".
Lijkt me ook.quote:Op maandag 9 juli 2012 06:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
Maar 95 en
[..]
Dan heb je toch een heel mooi leven achter de rug.
quote:Op maandag 9 juli 2012 09:12 schreef MadMaster het volgende:
Pff, wakker worden lukt niet echt vandaag...
Veel plezier/succes!quote:Op maandag 9 juli 2012 09:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goedemorgen vanaf de Carbagerun! De wedstrijd staat op het punt te begin en Mikkie heeft nu al iemand op de motorkap liggen.
quote:Op maandag 9 juli 2012 09:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goedemorgen vanaf de Carbagerun! De wedstrijd staat op het punt te begin en Mikkie heeft nu al iemand op de motorkap liggen.
quote:Op maandag 9 juli 2012 09:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gefollowedquote:Op maandag 9 juli 2012 09:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn team is te volgen via Twitter, @FAS298
De hoeveelheid updates is afhankelijk van de verbinding aldaar
Duw 'm van de weg!!!quote:Op maandag 9 juli 2012 09:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
We zijn begonnen en Mikkie ligt voor. Ongeveer twintig meter
ben benieuwd hoe het gaat. Vooral veel plezier en hopelijk ook succes.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn team is te volgen via Twitter, @FAS298
De hoeveelheid updates is afhankelijk van de verbinding aldaar
Vast niet nodig, dat barrel valt over een km stil.quote:
--> V&A of OUDquote:
--> K&W of KELquote:En de kelder weer volgebouwd.
hij heeft de buggy de kelder in gereden?quote:Op maandag 9 juli 2012 09:34 schreef Soempie het volgende:
Wiebel heeft de buggy gesloopt.
En de kelder weer volgebouwd.
/ klaag
quote:Op maandag 9 juli 2012 09:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hij heeft de buggy volgeladen met zware dozen de kelder in gereden? Kelder vol, buggy stuk.
quote:Op maandag 9 juli 2012 09:51 schreef Etcetera het volgende:
Oh en ik ben er vanochtend achtergekomen dat ik al een jaar de lunchpauze ook als uren opschrijf terwijl dat niet de bedoeling isMaar ik heb overlegd over mijn werktijden en er is toen niks over gezegd
Ja erg hequote:
Dat gaat opvallen natuurlijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 10:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja erg he8u werken zou in mijn geval van 8 tot half 5 moeten zijn, niet van 8 tot 4. Ik heb toen echt overlegd en werken van 8 tot 4 was prima
Ik denk dat ik maar van 8 (ok, 10 over 8) tot half 5 ga werken, misschien iets langer, 5u de bus naar huis pak en dan ben ik om 6u thuis.
quote:Op maandag 9 juli 2012 10:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Van Loesje:
Mijn to-do lijstje blijkt niet zo goed tegen de zon te kunnen
Ik zat me al af te vragen of je nog niet online was geweest omdat je meteen naar je werk gegaan was of dat...quote:Op maandag 9 juli 2012 11:01 schreef MaJo het volgende:
Nou, ik heb me gigantisch verslapen. Sliep pas rond 2 uur vannacht en werd dus om 9 uur wakkerWe hebben wel allemaal een slechte dag hier zeg
Ik check meestal wel even fok als ik wakker word maar daar was nu dus geen tijd voorquote:Op maandag 9 juli 2012 11:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik zat me al af te vragen of je nog niet online was geweest omdat je meteen naar je werk gegaan was of dat...
Ja, en ik moet een half uur rijden, en mijn vriend moet een uur met OV, en sommige van je collega's moeten misschien een kwartier fietsen... riestijd doet toch niet ter zake als t om werk gaat?quote:Op maandag 9 juli 2012 10:27 schreef Etcetera het volgende:
Neuh, dat doe ik niet. Maar ik heb gewoon het nadeel dat ik een kwartier moet lopen om bij het station te komen, terwijl de bus om 11 over 4 weggaat
Mee eensquote:Op maandag 9 juli 2012 11:04 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja, en ik moet een half uur rijden, en mijn vriend moet een uur met OV, en sommige van je collega's moeten misschien een kwartier fietsen... riestijd doet toch niet ter zake als t om werk gaat?
je werktijd is toch gewoon je werktijdJe kunt ook wat langer doorwerken dan hoef je minder lang op de volgende bus te wachten...
(of denk ik nu te simplistisch)
bij mij wordt het idd ook afgetrokken, maar ik ben docente en ik werk de helft van mijn pauzes gewoon door omdat er lln in mijn lokaal staan of ik iets moet doen voor het volgende lesuur. Ik probeer wel echt regelmatig gewoon direct pauze te gaan houden, anders schiet eten er ook vaak bij in...quote:Op maandag 9 juli 2012 11:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mee eensReistijd staat los van je werktijden
Sowieso de lunch meerekenen als werktijd
Is toch logisch dat dat niet meetelt?
Ja maar dat is een ander verhaalquote:Op maandag 9 juli 2012 11:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
bij mij wordt het idd ook afgetrokken, maar ik ben docente en ik werk de helft van mijn pauzes gewoon door omdat er lln in mijn lokaal staan of ik iets moet doen voor het volgende lesuur. Ik probeer wel echt regelmatig gewoon direct pauze te gaan houden, anders schiet eten er ook vaak bij in...
maar ja, onderwijs is sowieso raar met werktijden
41,475 uur per week voor 1,0 fte/wtf ja. officieel...quote:Op maandag 9 juli 2012 11:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
40 uur per week en veel vakantie, toch?
Dat snap ik, maar collega's moeten toch ook denken, wat vreemd, ze werkt 7,5 uurquote:Op maandag 9 juli 2012 11:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Denk dat het er bij Etcie om gaat dat zij haar uren schrijft via een uitzendbureau. Ik vind het vreemd dat ze er daar nooit naar gevraagd hebben.
Ik kijk ook niet veel op de klok, vaak vliegen de uren voorbijquote:Op maandag 9 juli 2012 12:06 schreef kwakz0r het volgende:
@Etcetera: ik denk ook dat t misschien anders is als je ergens langer/vast/niet via uitzend werkt. Ik vond mijn vorige baan voelen alsof alles wat ik daar was van "mijn" tijd werd afgesnoept. Nu heb ik t naar mijn zin, voel ik me verbonden met de school, etc, en kijk ik nauwelijks op de klok...
Bij A. wordt het gecontroleerd door een HRM'er en bij B. door een secretaresse. Die zien echt niet wanneer ik naar binnen en naar buiten wandelquote:Op maandag 9 juli 2012 12:32 schreef LadyBlack het volgende:
Fijn dat je starletje nog even mee kan Kwak!
En Etc, ik moet daar ook altijd om denken hoor, dat ik de juiste uren schrijf. Maar mijn leidinggevende (die de uren moet goedkeuren) ziet het wel direct als er iets niet klopt. Worden ze bij jou niet eerst gecontroleerd?
Ja dat zou ik ook wel willen, maar dat zit er niet echt in. Een autootje is ook een optie, maar ik ga eerst maar eens zien hoe mijn 'nieuwe' uren gaan bevallenquote:Ik zou me er maar niet te druk om maken inderdaadEn die bustijden, ja dat lijkt me gloeiend irritant, maar fijn dat je je werktijden er wat op aan kan passen. Dat is voor mij dan weer niet mogelijk dus ik ben errrrg blij dat ik gewoon op de fiets kan.
Hm, ik heb de auto vorig jaar voor 790 euro gekocht. Ik heb er dit jaar ca. 600 euro vervanging aan, en volgend jaar ws. ook zoiets (al kan de distributieriem wel tegenvallen, maar die is in 2006 nog vervangen en sindsdien is er nog geen 40.000 km mee gereden). Dan heb ik een beessie wat nog jaren meekan (ook volgens de garage waar hij nu staat - daar heb ik hem niet gekocht), waar geen grote dingen meer aan zijn, en heb ik het bedrag over drie jaar kunnen uitsmeren.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
datgene wat je verwachtte zijn slijtagedelen, hetgene wat er moet gebeuren zijn niet slijtagedelen. Zou wel aan moeten zetten tot nadenken wat betreft vervanging, zeker al de distributieriem er ook nog aankomt.
Nee, dat is niet per definitie logisch. Er zijn bedrijven(zoals PostNL) waarbij je de pauze's gewoon betaald krijgt.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mee eensReistijd staat los van je werktijden
Sowieso de lunch meerekenen als werktijd
Is toch logisch dat dat niet meetelt?
Hehe je bent moe he?quote:Op maandag 9 juli 2012 11:19 schreef MaJo het volgende:
Maar ik blijf het raar vinden dat niemand haar dit ook verteld heb, ook niet E. of haar ouders ofzo?
Als het ding het nog blijft doen zonder al teveel kosten lijkt me dat primaquote:Op maandag 9 juli 2012 12:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Hm, ik heb de auto vorig jaar voor 790 euro gekocht. Ik heb er dit jaar ca. 600 euro vervanging aan, en volgend jaar ws. ook zoiets (al kan de distributieriem wel tegenvallen, maar die is in 2006 nog vervangen en sindsdien is er nog geen 40.000 km mee gereden). Dan heb ik een beessie wat nog jaren meekan (ook volgens de garage waar hij nu staat - daar heb ik hem niet gekocht), waar geen grote dingen meer aan zijn, en heb ik het bedrag over drie jaar kunnen uitsmeren.
Geld voor een nieuwere auto is er sowieso niet, en ik heb wel de auto nodig. Ik vind het prima zo. Ik heb weinig andere keus.
Misschien dat ik volgend jaar trws ivm grotere baanomvang en inmiddels ook werkende vriend wel een nieuw autootje bij elkaar heb gespaardmaar nu gaat dat echt nog niet.
Maar je hebt geen directe collega's waar je naast zit ofzo? Ik had het altijd wel door als mensen eerder weggingen of langer wegbleven enzovoorts.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:55 schreef Etcetera het volgende:
Bij A. wordt het gecontroleerd door een HRM'er en bij B. door een secretaresse. Die zien echt niet wanneer ik naar binnen en naar buiten wandel
ik ben nog geen middelbare school tegengekomen waar je een leasebak krijgtquote:Op maandag 9 juli 2012 13:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Als het ding het nog blijft doen zonder al teveel kosten lijkt me dat prima
een auto kopen is sowieso een slechte investering (tenzij je genoeg vermogen hebt voor Ferrari's en soortgelijke auto's en de tijd om ze dertig jaar weg te zette)
Er is geen directe collega die niet weet wat mijn werktijden zijn. Als ik wegga, is het vaak 'oh jeej is het alweer zo laat' (als in: oh jeej, het is alweer 4u, ik heb nog veel werk en het komt niet meer af vandaag). Maar er is niemand die ooit zei 'hey joh, ga je niet te vroeg weg'.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar je hebt geen directe collega's waar je naast zit ofzo? Ik had het altijd wel door als mensen eerder weggingen of langer wegbleven enzovoorts.
Bottomline: je bent niet goed geïnstrueerd over het urenschrijven. Domme fout van je uitzendbureau of je werk. Niks meer aan te doenquote:Op maandag 9 juli 2012 13:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Er is geen directe collega die niet weet wat mijn werktijden zijn. Als ik wegga, is het vaak 'oh jeej is het alweer zo laat' (als in: oh jeej, het is alweer 4u, ik heb nog veel werk en het komt niet meer af vandaag). Maar er is niemand die ooit zei 'hey joh, ga je niet te vroeg weg'.
Nu zat ik hier ook regelmatig al om 20 voor 8 hoor, of kwart voor 8. Maar het blijft wel een beetje chanant
Inderdaad, niets meer aan doenquote:Op maandag 9 juli 2012 13:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Bottomline: je bent niet goed geïnstrueerd over het urenschrijven. Domme fout van je uitzendbureau of je werk. Niks meer aan te doen
Damn dat is een domme foutquote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 13:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Damn dat is een domme fout
En ja ik ben moedat bleek ook wel toen ik vanochtend met mijn huissleutel de deur op kantoor open probeerde te maken
quote:CHAMPAIGN, Ill. (AP) – A Chicago man who spent more than 30 years behind bars before DNA evidence helped overturn his conviction in the rape and killing of a 3-year-old girl was released from prison late Friday, just hours after prosecutors dropped the case against him.
"Mr. Davis served 32 years in prison for a rape and murder he didn't commit," Royal said. "Tamms is a difficult place to do time. He's hoping to rebuild his life, with the support of his family."
Wil je ons iets vertellen?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:21 schreef B.ertha het volgende:
Oof, projectje voor je, als mini er is: http://www.fubiz.net/2010/07/27/milas-daydreams/
De Glazen Huis DJ's van dit jaar blijkbaar. Wie is Jim Vorwaldquote:Jim Vorwald. Frank Dane. Jeroen van Inkel.
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De Glazen Huis DJ's van dit jaar blijkbaar. Wie is Jim Vorwald
Ik dacht dat Frank Dane naar een andere zender ging, en Jeroen van Inkel werkt toch bij Q??quote:Op maandag 9 juli 2012 15:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De Glazen Huis DJ's van dit jaar blijkbaar. Wie is Jim Vorwald
Ik heb het via Veenstra Veenstra. Het leek me ook al een rare 'line up' om het zo maar te zeggen.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
edit: Ah, t zijn alle drie Q-music'ers. Iemand maakt een grapje.
Nohquote:Op maandag 9 juli 2012 14:21 schreef B.ertha het volgende:
Oof, projectje voor je, als mini er is: http://www.fubiz.net/2010/07/27/milas-daydreams/
Ja, wel echt véél creatieverquote:Op maandag 9 juli 2012 17:59 schreef wyccie het volgende:
Het doet me denken aan Anne Geddes, weliswaar creatiever, maar toch.
Hoe zit het bij jou trouwens? Wanneer weet je wat?quote:
Dat duurt nog wel even helaas!quote:Op maandag 9 juli 2012 18:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe zit het bij jou trouwens? Wanneer weet je wat?
Van de NS site:quote:Op maandag 9 juli 2012 18:19 schreef LadyBlack het volgende:
Vraagje voor de NS / Arriva-kenners:
Als ik van Groningen naar Leeuwarden trein, betaal ik dan het volle pond, of geldt mijn voordeelurenkaart ook op dat traject?
quote:Reizen bij andere treinvervoerders?
Met uw Voordeelurenabonnement ontvangt u ook 40% korting bij de treinvoerders Connexxion, Arriva, Veolia en Syntus. Om met uw abonnement te kunnen reizen bij NS en andere treinvervoerders, is het belangrijk dat u per vervoerder in- en uitcheckt, ook wanneer u overstapt van de ene naar de andere vervoerder. Het overstappen tussen treinvervoerders gaat als volgt:
Voor aanvang van uw reis checkt u in bij de vervoerder waarmee u als eerste gaat reizen.
Op het station waar u overstapt van de ene naar andere vervoerder, checkt u eerst uit bij de vervoerder waarmee u bent aangekomen. Daarna checkt u weer in bij de vervoerder waarmee u verder reist.
Aan het einde van uw reis checkt u uit bij de vervoerder waarmee u op uw bestemming bent aangekomen.
Ik was ze al eens tegengekomen op Pinterest, Ze zijn inderdaad leukquote:Op maandag 9 juli 2012 14:21 schreef B.ertha het volgende:
Het is verbazingwekkend hoeveel geduld moeders opeens hebben als het gaat om hun baby te pimpen.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik was ze al eens tegengekomen op Pinterest, Ze zijn inderdaad leuk![]()
![]()
Ik denk alleen dat ik het geduld ervoor mis
Ik ga al blij zijn met matchende kleding en haar in een staartjequote:Op maandag 9 juli 2012 20:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is verbazingwekkend hoeveel geduld moeders opeens hebben als het gaat om hun baby te pimpen.
Dat zeg je nuquote:Op maandag 9 juli 2012 20:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ga al blij zijn met matchende kleding en haar in een staartje
Kom er gerust op terug als het anders blijkt te zijn.quote:
Ga ik ook vanuit hoorquote:En haar in een staartje? Dat gaat wel even duren hoor
Nou, ja, op die fotos ligt er allemaal troep om dat kind heen, dat bedoelde ik eigenlijk. Kleertjes, spulletjesquote:Op maandag 9 juli 2012 20:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Kom er gerust op terug als het anders blijkt te zijn.
[..]
Ga ik ook vanuit hoorik weet alleen niet zo goed wat ik verder zou moeten pimpen...
Tenzij ze het haar van wiebelsoemp heeftquote:Op maandag 9 juli 2012 20:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zeg je nu
En haar in een staartje? Dat gaat wel even duren hoor
Is het al bekend dat het een meisje wordt?quote:
16 oktober.quote:
Ik was kaal en vriend had geloof ik wel een volle bos. Geen idee of dat iets wil zeggen.quote:
Het is dan ook heel vervelend dat ze je blijven lastigvallen.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:35 schreef MaJo het volgende:
Ik ben trouwens net ontzettend uitgevallen tegen een goede doelen mevrouwik word zo vaak lastig gevallen door dat goede doel terwijl ik het al steun dat ik het echt even zat werd
ik heb gezegd dat ik meteen op wilde zeggen maar ze heeft me plechtig beloofd dat ik nooit meer lastiggevallen zou worden dus ik heb het maar even zo gelaten maar als ze nog een keer bellen dan zeg ik ze op.
Niets voor mij om zo uit te vallen maar ik was er echt even helemaal klaar mee
Al een tijdjequote:Op maandag 9 juli 2012 20:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is het al bekend dat het een meisje wordt?
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is het al bekend dat het een meisje wordt?
Inderdaad ja. Vind het vooral vervelend omdat ik ze al steun maar ik krijg niet echt het gevoel dat dat gewaardeerd wordtquote:Op maandag 9 juli 2012 20:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is dan ook heel vervelend dat ze je blijven lastigvallen.
Dat is eerlijk gezegd één van de redenen waarom ik niets vast steun. Maar alle goede doelen komen hier zo'n beetje aan de deur collecteren dus alles bijelkaar krijgen ze nog best wat...quote:Op maandag 9 juli 2012 20:35 schreef MaJo het volgende:
Ik ben trouwens net ontzettend uitgevallen tegen een goede doelen mevrouwik word zo vaak lastig gevallen door dat goede doel terwijl ik het al steun dat ik het echt even zat werd
ik heb gezegd dat ik meteen op wilde zeggen maar ze heeft me plechtig beloofd dat ik nooit meer lastiggevallen zou worden dus ik heb het maar even zo gelaten maar als ze nog een keer bellen dan zeg ik ze op.
Niets voor mij om zo uit te vallen maar ik was er echt even helemaal klaar mee
Ga je nog een keer een buikfoto posten?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
16 oktober.
[..]
Ik was kaal en vriend had geloof ik wel een volle bos. Geen idee of dat iets wil zeggen.
Dat zal er best nog wel van gaan komenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ga je nog een keer een buikfoto posten?PM mag ook
Coupe stampertje?quote:En geen idee of dat iets zegt eigenlijk. Ik had heel veel haar, ik was net een trolletje
Ik ben zelf wel van de goede doelen, ik steun er geloof ik 8quote:Op maandag 9 juli 2012 20:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat is eerlijk gezegd één van de redenen waarom ik niets vast steun. Maar alle goede doelen komen hier zo'n beetje aan de deur collecteren dus alles bijelkaar krijgen ze nog best wat...
Ja dat laatste zou bij mij ook gaan steken.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Vind het vooral vervelend omdat ik ze al steun maar ik krijg niet echt het gevoel dat dat gewaardeerd wordt
Coolquote:Op maandag 9 juli 2012 20:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat zal er best nog wel van gaan komen(ik overweeg een 'friends only' twitteraccountje, dan kan ik voor mijn gevoel net iets meer posten)
zoiets jaquote:Coupe stampertje?
Ik denk dat het vooral te maken heeft met het bel me niet register, dan moeten ze mensen lastig gaan vallen die ze al steunen ofzoquote:Op maandag 9 juli 2012 20:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat laatste zou bij mij ook gaan steken.
Waarschijnlijk denken ze: "hey, die steunt dus die is bereid geld te geven..dus daar valt méér te halen"
Dit topic mag daarbijquote:Op maandag 9 juli 2012 20:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Coolmaar hoor ik dan bij de friends only?
Deze stampertjes bedoel ik overgens, ik realiseer me ineens dat het ook een coupe konijn zou kunnen zijnquote:[..]
zoiets ja
Is dat uit Pluk van de petteflet?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
Deze stampertjes bedoel ik overgens, ik realiseer me ineens dat het ook een coupe konijn zou kunnen zijn![]()
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |