Trustequote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:46 schreef LadyBlack het volgende:
En t is inderdaad rustig.
Hier is de koek bijna op, ga zo lekker naar bed.
De DVD's lenen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:54 schreef LadyBlack het volgende:
Heb helaas zojuist The Borgias ontdekt, op Ned 2.
Verhalen die ik uit colleges en boeken ken
Die film met Keira?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:05 schreef Soempie het volgende:
LB, ik duim heel hard voor je.
En ik heb The Duchess gekeken. Heel hard gehuild.
quote:
Ah, daar zag ik laatst een voorstukje van. Welke duchess gaat het over? Welke tijd / land?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:05 schreef Soempie het volgende:
Ik had verwacht dat het een bekende naam zou zijn, maar niet dusquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:11 schreef Soempie het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)togin_van_Devonshire
Deze.
Bij jouquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De periode waarna baardharen in de hals beginnen te jeuken ligt op ongeveer acht dagen na een goede scheerbeurt
Aannamesquote:
Het houdt op als je de haren in je hals afscheertquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
En wordt de jeuk daarna erger of houdt het op een gegeven moment weer op?
quote:
Euh, ik scheer me altijd om de 4 dagen, want de 5e dag 's avonds gaat het jeuken en da's klote als ik wil gaan slapenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
AannamesHoeveel dagen is het bij jou dan?
ik heb een stuk zitten kijken en ben toen afgehaaktquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:05 schreef Soempie het volgende:
Je vond het ook om te huilen?quote:Op zondag 8 juli 2012 00:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik heb een stuk zitten kijken en ben toen afgehaakt
Soort tapas? Klinkt leuk in ieder geval.quote:Op zondag 8 juli 2012 09:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Gister lekker uit eten geweest, was een restaurant met 25 gerechtjes op de kaart en je mocht er zoveel bestellen als je wilt. Uiteindelijk zeven of acht gangen gehad, de meesten erg geslaagd
de gerechtjes zijn iets groter en het was vooral de franse keuken, maar t was inderdaad best leukquote:Op zondag 8 juli 2012 09:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge
[..]
Soort tapas? Klinkt leuk in ieder geval.
je bedoelt ondanks alle plamuur en overige reconstructiewerkzaamheden?quote:Op zondag 8 juli 2012 10:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ze krijgt toch wel een oude kop hoor.
[ afbeelding ]
Nou inderdaad... ik vind het een mooie vrouw, maar waarom zijn die toch zo bang om gewoon ouder te worden?quote:Op zondag 8 juli 2012 10:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ze krijgt toch wel een oude kop hoor.
[ afbeelding ]
En de Stones zijn mannenquote:Op zondag 8 juli 2012 11:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
of zou het zo zijn dat ze/ haar management probeert elke keer weer een jonge doelgroep aan te spreken en dit nodig is. De Stones zijn ouder maar doen er verder weinig moeite voor, zowel qua uiterlijk als muziek.
dat ook weer niet, maar niet echt mijn film zal ik maar zeggen.quote:
Georgianaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, daar zag ik laatst een voorstukje van. Welke duchess gaat het over? Welke tijd / land?
van the Duchess klopt voor zover ik me kan herinneren ook geen hol. Weet niet meer wat precies, maar heb me flink zitten ergeren. Sowieso, Keiraquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:11 schreef LadyBlack het volgende:
OMG, dit is wel een beetje erg.... ik hoor volgens mij bij de intocht van de Borgia-paus een soort Händel-achtige muziek. Da's ongeveer 250 jaar later
quote:Op zondag 8 juli 2012 11:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zie een theehaakkransje tusen LB en kwak aankomen om het daar eens uitgebreid over te hebben
Ik had hetzelfde, alleen keek ik naar buitenquote:Op zondag 8 juli 2012 11:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik wilde nog wat dingen buiten gaan doen, tot ik op buienradar keek
oh sorry, ben ik het topic aan het kapen?quote:Op zondag 8 juli 2012 11:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zie een theekransje tusen LB en kwak aankomen om het daar eens uitgebreid over te hebben
Klopt ookquote:Op zondag 8 juli 2012 11:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee hoor, dan zal je beter je best moeten doen
Maar ik zag enige overlap in interesses
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |