abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114036562
Keuken is 2,80 bij 3,40 m. Niet bepaald hokkerig.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  Moderator dinsdag 10 juli 2012 @ 22:36:02 #127
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_114037284
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:22 schreef blomke het volgende:
Keuken is 2,80 bij 3,40 m. Niet bepaald hokkerig.
Hokkerig bedoel ik in het totaalplaatje ;)
pi_114039570
Een ander nadeel is het daglicht dat dan via twee kanten binnen valt. Dat is ook een voordeel, maar in de winter en als je bijvoorbeeld een film wilt kijken (in het donker) dan moet je dus weer gordijnen of vitrage regelen.
pi_114048581
De keuken ligt in het verlengde van je kamer; haal je de muur weg, dan wordt je kamer een woonkeuken.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_114121305
Nou ik blijf erbij dat een open keuken in mijn huis niet handig is. Zeker niet nu ik vrij tevreden ben over de woonkamer. Een van de andere huizen op mijn galerij heeft het wel samengevoegd en dat vond ik nou niet 100% overtuigend.

Ik heb ondertussen de begroting ook redelijk uitgekristalliseerd. Het budget is ongeveer ¤ 10.000,-. Dit is de totaalprijs, dus inclusief huren gereedschap, kopen gereedschap, verf, behang, stucwerk muur, keuken, apparatuur en de vloer voor de drie op te knappen vertrekken.

De plint-heater, Quooker en afzuigkap die uit het aanrechtblad omhoog komt zijn (uit budgettaire redenen) geschrapt. Met al deze dingen houd ik wel rekening, zodat ze later nog makkelijk inpasbaar zijn zonder de hele keuken af te hoeven breken.
pi_114126958
quote:
3s.gif Op donderdag 12 juli 2012 19:32 schreef dennisdotcom het volgende:
en afzuigkap die uit het aanrechtblad omhoog komt
Daar is ook een topic over geweest hier, scheen niet echt een succes te zijn. Zelf even zoeken, anders krijg ik als boodschapper weer de schuld. :D
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_114127910
Een vriend mocht kiezen ( van de wbv) voor een open keuken bij renovatie.

Wil die niet, want inderdaad verwarmen van grotere ruimte, nu kan de deur dicht.
En ook joelende kinderen aan de straatkant ( of andere herrie) kan hij zo buitensluiten.

Net wat je wilt, of course.
De Dames heropvoeden is ook zo wat...
~O>
pi_114148350
@Annex ja inderdaad, dat lawaai is ook een goeie, daar had ik nog niet eens aan gedacht! Voor mijn huis loopt een weg dus dit is een heel goede opmerking!

@Bijvlagenzinvol heb het gevonden en gelezen. Thanks! Op tros radar forum staat ook een en ander. Heb ook wat alternatieven gevonden die misschien beter werken. Die staan wel permanent op je blad, maar hangend blijft lastig bij mij. Nouja, ik heb nog even om er over na te denken.
pi_114316241
Nou, de groepenkast is geregeld. Liander komt op 22 augustus de nieuwe driefasemeter plaatsen. Het wordt gelijk een slimme meter. Men vervangt de gasmeter ook meteen mee.

De groepenkast wordt een dubbel exemplaar die ik voor die tijd bestel, dit is hem.

De monteur komt en haalt de oude meter weg. Ik heb dan even tijd om de oude groepenkast te verwijderen omdat hij dan spanningsloos is. Ik plaats dan de nieuwe, waarna aansluitend de Liander-monteur de nieuwe slimme meter plaatst.

Ik heb nog nooit een groepenkast vervangen maar het zal toch niet al te moeilijk zijn. Sowieso hoef ik de onderzijde niet te doen en beperkt het zich feitelijk dus tot het aansluiten van alle groepen.

[ Bericht 0% gewijzigd door dennisdotcom op 17-07-2012 17:42:26 ]
pi_114652987
Hebben er hier mensen ook ervaring met het laten vernieuwen van hun keuken? Ik heb namelijk ook al een wat oudere keuken, maar op zich ben ik over de indeling wel tevreden en ik wil niet te veel geld uitgeven. Nu lees is ik op internet ook steeds vaker dat mensen hun keuken laten vernieuwen door bijv. alleen de kastjes opnieuw te laten spuiten en dergelijke. Ik kom verschillende bedrijven tegen in mijn regio die dit doen *knip* maar ik twijfel nog erg, wellicht is een nieuwe keuken van de ikea wel net zo goedkoop (of duur)

Edit by Vonkenboer

Ik heb je link verwijderd; reclame maken is op deze manier niet toegestaan.
Wil je dat toch ? Mail dan eens naar pr@vonkenboer.nl

[ Bericht 19% gewijzigd door Vonkenboer op 25-07-2012 22:08:08 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')