IKEA apparatuur = Whirlpool maar dan met een IKEA naamquote:Op zondag 8 juli 2012 10:54 schreef dennisdotcom het volgende:
Ik dacht ook altijd dat in IKEA keukens alleen IKEA apparatuur past, maar dat is ook gewoon standaard allemaal. Hartstikke handig, want ik vertrouw een Siemens oven om een of andere reden toch gewoon meer dan een IKEA exemplaar. En die IKEA dingen zien er ook allemaal nogal ouderwets uit.
Méén je dat nou? Whirlpool heb ik beroerde ervaring mee.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:34 schreef TwinkleStar001 het volgende:
IKEA apparatuur = Whirlpool maar dan met een IKEA naam
Dat klopt inderdaad. En Whirlpool is weer van Philips.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:02 schreef blomke het volgende:
Méén je dat nou? Whirlpool heb ik beroerde ervaring mee.
Haal die standaardquote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 02:08 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Sorry dan dat ik dacht dat je me in de maling nam. De plint-heater verbruikt inderdaad zoveel en de Quooker V3 ook 1600Watt. Dus wat je zegt gaat op. Ik weet dat het uitbreiden van de groepenkast niet betekent dat je hoofdaansluiting opeens meer aan kan, maar ik zou eerlijk gezegd ook niet weten hoeveel ampère mijn verbinding momenteel is.
Ging ons om een foto van de inhoud van dat kastje.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:31 schreef dennisdotcom het volgende:
Bedoel je het kastje rechts? Ja, daar kan ik niet bij, die is verzegeld.
Daar heeft je fototoestel geen last van. Een foto van je hoofdschakelaar kan overigens ook al een indicatie zijn.\quote:Op zondag 8 juli 2012 19:31 schreef dennisdotcom het volgende:
Bedoel je het kastje rechts? Ja, daar kan ik niet bij, die is verzegeld.
En dat is dus al een 3 fase groepenkast, dus daar heb je een 3 x 25A aansluiting voor nodig.quote:Ik was ook al uitgegaan van een nieuwe groepenkast. Zal wel een model worden met 8 groepen verdeeld over 2 aardlekschakelaars, zoiets als deze.
Die 16A zekering kan nooit jou hoofdzekering zijn... heb je geen complete overzichtsfoto van jou groepenkast ?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:50 schreef dennisdotcom het volgende:
U vraagt, wij draaien.
[ link | afbeelding ]
LOL, dat kan (of in ieder geval mag) nooit je hoofdzekering zijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:50 schreef dennisdotcom het volgende:
U vraagt, wij draaien.
[ link | afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |