Weer eens een regenpauze daar.quote:
Leoluxquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Yes, de Leolux zithoek is net gebracht, wordt opgebouwd. In marineblauw past het mooi bij het kersen en het teak van de kasten.
Moeten nu op jacht naar een nieuwe koffietafel, deze past niet meer, en een nieuw lowbord.
Ik sta er ook altijd zo van te kijken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:49 schreef Bluezz het volgende:
Dat ziet er lekker uit AnXX!
Gezellig Pee, maar als je je huisje een beetje bijhoudt hoef je niet als er iemand komt zo te zwoegen & te koken... iig zou ik gewoon lekker uit eten gaan of wat gaan halen na al die arbeid
Mijn corvee is ook gedaan, lekker schoon bedje, wasje gedraaid.
Op het strand was het heerlijk, maar vanwege de hoge UV niet te lang gezeten en een half uurtje met voetjes in zee gewandeld. Als je die mensen zo ziet bakken en donkerbruin zijn dan denk ik dat ze niet kunnen lezen of zo![]()
Normaal gesproken lukt het allemaal wel en doe ik doordeweeks nog een en ander, maar de afgelopen tijd was de dagindeling ongeveer 6 uur opstaan, 7 uur naar kantoor, 19 uur naar huis, 20 uur eten, bank liggen, slapenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:49 schreef Bluezz het volgende:
Gezellig Pee, maar als je je huisje een beetje bijhoudt hoef je niet als er iemand komt zo te zwoegen & te koken... iig zou ik gewoon lekker uit eten gaan of wat gaan halen na al die arbeid
Yep, kost wat, maar dan heb je ook de rest van je leven wat. Rest van de meubels is van interluebkequote:
Gezellig Pee met DE en manquote:
Logischquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Normaal gesproken lukt het allemaal wel en doe ik doordeweeks nog een en ander, maar de afgelopen tijd was de dagindeling ongeveer 6 uur opstaan, 7 uur naar kantoor, 19 uur naar huis, 20 uur eten, bank liggen, slapenEn in het weekend totaal geen puf om iets te doen
Snap ik, dit was ook wel een heavyshit week voor jequote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Normaal gesproken lukt het allemaal wel en doe ik doordeweeks nog een en ander, maar de afgelopen tijd was de dagindeling ongeveer 6 uur opstaan, 7 uur naar kantoor, 19 uur naar huis, 20 uur eten, bank liggen, slapenEn in het weekend totaal geen puf om iets te doen
Nou, ik vond deze week leuker dan de weken hiervoor hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Snap ik, dit was ook wel een heavyshit week voor je
Te weinig vitamine D kan kans op kanker ook verhogenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:52 schreef Sarabi het volgende:
En in de zomer maar altijd iets van mijn witte kleur zeggen.
Ik zie wel zon maar ik word niet bruin.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Te weinig vitamine D kan kans op kanker ook verhogen![]()
Indrukwekkendquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:56 schreef Isabeau het volgende:
Een bruin kleurtje is leuk, maar dat overdreven bakken in de zon is domweg echt niet goed voor je.
Dit doet de zon met je: http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMicm1104059
[ afbeelding ]
Helft van zijn gezicht is continue aan de zon blootgesteld geweest (als vrachtwagenchauffeur) en de andere helft niet.
Ja, van die mensen die nooit zon zien of zich helemaal insmeren met sunblock. Ik neem aan dat Sarabi nog wel eens zonder burka buitenkomtquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:09 schreef Stereotomy het volgende:
Te weinig vitamine D kan kans op kanker ook verhogen![]()
Nou eigenlijk mag dat niet van mijn vriend.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, van die mensen die nooit zon zien of zich helemaal insmeren met sunblock. Ik neem aan dat Sarabi nog wel eens zonder burka buitenkomt
Wowquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:56 schreef Isabeau het volgende:
Een bruin kleurtje is leuk, maar dat overdreven bakken in de zon is domweg echt niet goed voor je.
Dit doet de zon met je: http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMicm1104059
[ afbeelding ]
Helft van zijn gezicht is continue aan de zon blootgesteld geweest (als vrachtwagenchauffeur) en de andere helft niet.
UVA only, wat betekent dat? Ik heb er zo'n hekel aan dat die crčmes niet goed intrekken. En ik smeer wat af nu, want zit al een week in38 graden weer...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wow![]()
/beroepsdeformatie
Zelf wens ik al jaren een UVA-only zonnebrandcreme voor dagelijks gebruik, maar dat is een marketingnachtmerrie voor bedrijven dus die gaan we de komende jaren niet zien.
Schrijft ook extra zonnebrand op lijstjequote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
UVA only, wat betekent dat? Ik heb er zo'n hekel aan dat die crčmes niet goed intrekken. En ik smeer wat af nu, want zit al een week in38 graden weer...
Kun je natuurlijk ookhier kopen"...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Schrijft ook extra zonnebrand op lijstje
Puntquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:28 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Kun je natuurlijk ookhier kopen"...
Ik las ergens dat de crčmes die niet zo goed intrekken veel beter zijn dan de crčmes die dat wel doenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:23 schreef Jagärtrut het volgende:
UVA only, wat betekent dat? Ik heb er zo'n hekel aan dat die crčmes niet goed intrekken. En ik smeer wat af nu, want zit al een week in38 graden weer...
Cremes trekken niet in, het water of de alcohol die er in zit verdampen en daardoor lijkt het in te trekken, maar het gaat echt de huid niet inquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik las ergens dat de crčmes die niet zo goed intrekken veel beter zijn dan de crčmes die dat wel doen
Dat wordt ook niet bedoeld met 'intrekken'.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Cremes trekken niet in, het water of de alcohol die er in zit verdampen en daardoor lijkt het in te trekken, maar het gaat echt de huid niet in
Mag ik je aanraden om toch hier alvast sunscreen te kopen?quote:
Willekeurig merk bij de drogisterij hier is prima.quote:Bemotrizinol is not approved by the United States Food and Drug Administration, but is approved in the European Union since the year 2000[9] and other parts of the world, including Australia.[10][11]
Unlike some other organic sunscreen actives, it shows no estrogenic effects in vitro.[12]
Ik koop altijd die clear protect van Garnier, is dat een beetje wat? Verbrand zelf helemaal niet zo snel en blijf ook wel zo mogelijk een beetje uit de zon. De meneer is wat gevoeliger.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mag ik je aanraden om toch hier alvast sunscreen te kopen?
De Amerikanen (en hun FDA instantie) lopen een beetje achter qua zonnebrand ingredienten op de rest van de wereld. Ze gebruiken stoffen die hier sinds de jaren '90 niet meer gebruikt worden omdat er veel betere beschermers op de markt zijn.
Voorbeeld: Tinosorb S is een van de beste en modernste beschermers van het moment. Maar deze is dus:
[..]
Willekeurig merk bij de drogisterij hier is prima.
Op zich beetje kniesoren dit, dus mocht je vergeten hier zonnebrand te kopen zou ik in Amerika gewoon een tube kopen.
Ik heb momenteel toevallig zelf ook Garnier (SPF 30 en 50)quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik koop altijd die clear protect van Garnier, is dat een beetje wat? Verbrand zelf helemaal niet zo snel en blijf ook wel zo mogelijk een beetje uit de zon. De meneer is wat gevoeliger.
Mijnesquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:33 schreef golfer het volgende:
Behalve een plaatsnaam in Zweden dus ook een plaatsnaam in Italiė, die achternaam van jou.
Of is het de door jou aangenomen naam van meneer AnneX na jullie trouwen?
Hoeveel werd de 3e set? Ben op verjaardag, straks heerlijk Indonesisch buffet hier.quote:
Wat is er meid? Handjes wapper!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:43 schreef AnneX het volgende:
Wat een tegenstrijdigheid: 2 minuten in water mét zout
OF 8 acht minuten zónder zout want dan wordt het veLletje taai.
Waar is Piet als hij nodig is ?
De bank staat er toch al.
6-2quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:43 schreef AnneX het volgende:
Wat een tegenstrijdigheid: 2 minuten in water mét zout
OF 8 acht minuten zónder zout want dan wordt het veLletje taai.
Waar is Piet als hij nodig is ?
De bank staat er toch al.
Tegenstrijdige berichten lees ik over kapucijners.quote:
Verse?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tegenstrijdige berichten lees ik over kapucijners.
Met zout en zonder zout. 2 min koken of 8.
Mijn idee is 2 min mét een beetje zout.
Heb jij een advies.
Pah!quote:
Ok, merci.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Pah!
Ligt eraan hoe gaar je ze wilt hebben en hoe vers ze zijn. Gewoon proeven.
Minuut of 5 zou ik doen
Zout pas na koken toevoegen, ik kook altijd zonder zoutquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ok, merci.
Hullie zijn vers geplukt vanmorgen. Ja hoor.
Mét of zónder zout, want velletje zóu er taai van worden (van zout).
/ alzheimer light
Alles? koken zonder zout?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zout pas na koken toevoegen, ik kook altijd zonder zout
Elke dag etenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hoeveel werd de 3e set? Ben op verjaardag, straks heerlijk Indonesisch buffet hier.
Morgen eerst n uitgebreide brunch en 's avonds een Amerikaans buffet bij een housewarming met burgers, dogs en onion rings.
Alleen maar eten dus dit weekend want gisteren ook al uit eten geweest..
Wat is tuin of terras dan groot opeens, vind je niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:28 schreef z80 het volgende:
weer een stuk terras terug geclaimd van de struik. deze is in een paar manden tijd rum een halve meter breder geworden. ook de eerste knoepers/kruisbessen van dit jaar uit eigen tuin zijn nog wel wat zuur.
ik kook ook altijd zonder zout. als ik het al toe voeg is dit op het bord. en dat is zelden.
meer van. wat komt er nu een bult licht binnen. buiten zitten doe ik zelden.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat is tuin of terras dan groot opeens, vind je niet.
Heb ik als ik de liguster rechts en de beukenhaag links heb gemaltraiteerd TW.
Ah ok. ik had t tot 4-2 gekeken dus heb verder niks meer gemist...quote:
Op naar Italiaquote:
Ja naar Rome, leuk! Zag alweer de gebouwen langskomen die ik ook heb gezien 2 jaar geleden. Gaaf hoor, om daar buiten te koken.quote:
Nou, dan kan je morgen fijn toch ook er mee reizen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Kut! Ik had een NS dagkaart gekocht en keek net tot wanneer hij geldig was.
Nou, t/m morgen dus. Shit!
Ik heb morgen al een volle dag helaas. Ga wel ook naar Breda maar had afgesproken samen met een vriendin te rijden dus kan niet zeggen dat ik ineens met de trein ga.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou, dan kan je morgen fijn toch ook er mee reizen?
Wil, FFTquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb morgen al een volle dag helaas. Ga wel ook naar Breda maar had afgesproken samen met een vriendin te rijden dus kan niet zeggen dat ik ineens met de trein ga.
Als iemand in de buurt komt en mijn kaartje wilt; kom maar.
Dat wordt morgen niet bezorgd, lieve Steer.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:33 schreef Stereotomy het volgende:
Zoudt u mij dat kaartje willen opsturen?
Ze hadden de agnostische postduif niet mogen afschaffenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat wordt morgen niet bezorgd, lieve Steer.
Voor wie zou jij gekozen hebben?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:38 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Dat was een leuk avondje. En errug lekker gegetenDaarna nog This Means War gekeken
Wij unaniem ookquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voor wie zou jij gekozen hebben?
Ik voor de ex van die ene gast
Michael Kiwanuka ook.quote:
Fietsen als in Tour?quote:Op zondag 8 juli 2012 10:11 schreef borisz het volgende:
Mogge
Tennis, Fietsen en vanavond naar een één of ander optreden.
Dus het zou hier rond 18.00 droog kunnen zijn?quote:Op zondag 8 juli 2012 10:03 schreef kaasplankje het volgende:
Vanochtend trekt een buiengebied van zuid naar noord over het land. Dit gebied verlaat in de loop van de middag het noordoosten. Dat kunnen plaatselijk stevige regen- of onweersbuien zijn, met in korte tijd soms veel regen. In de middag klaart het van het zuiden uit op, maar de kans op buien blijft bestaan. De middagtemperatuur ligt tussen 18 graden aan zee en 22 in het oosten van het land, in het noordoosten mogelijk nog iets warmer. De wind is oost tot zuidoost, zwak tot matig en draait in de loop van de dag naar zuidwestelijke richtingen en neemt toe tot matig, aan de kust staat later krachtig, 6 Bft.
bron: KMNI
Hopelijk tussen 12 en 17 als wij door Haarlem wijnspijs wandelenquote:Op zondag 8 juli 2012 10:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dus het zou hier rond 18.00 droog kunnen zijn?
Ga je bbq in regenpak en laarzenquote:Op zondag 8 juli 2012 10:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dus het zou hier rond 18.00 droog kunnen zijn?
Oeh, dat zou ook prettig zijn ja!quote:Op zondag 8 juli 2012 10:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hopelijk tussen 12 en 17 als wij door Haarlem wijnspijs wandelen
Oooh de piekenkermis op de maoliebaonquote:Op zondag 8 juli 2012 11:08 schreef AnneX het volgende:
Het regent harder dan gedacht en de fanfare zit te toeteren in de botsautotent TW
Bij de opening van de Piekenkermis op de Maliebaan.![]()
Het was hier de hele ochtend echt heel zonnig, begon net wat te spetteren.quote:Op zondag 8 juli 2012 10:56 schreef freecell het volgende:
Soms zit je echt beter in het Noorden
De actuele temperatuur op 80 meter hoogte in de Martinitoren in Groningen is nu 22 °C.
Want daar zit je nog steeds vol van?quote:Op zondag 8 juli 2012 11:39 schreef Bluezz het volgende:
Ik had die half pond kersen gisteren niet moeten eten
is het niet handiger om het kind een groter bed te geven? slaapt een stuk prettiger.quote:Op zondag 8 juli 2012 12:57 schreef freecell het volgende:
Slecht geslapen: check
Ik denk dat ik geen uur aaneengesloten heb gehad en de helft van de tijd lag ik met een rot bekken in een peuterbed
Dat gaat niet lukken! We zijn er op donderdag/vrijdag/zaterdagochtend en aan het einde op (dinsdag/)woensdagquote:Op zondag 8 juli 2012 13:40 schreef AnneX het volgende:
Lie... Roept hard...
Central Park is nog leuker op zondag ! als dat lukt in de planning.
Rollerskaters, picknickers alsof je in de film meedoet.
/ denkt terug aan uuuuren door de stad sjouwen en giga kreeften in Little Italy.
Nee, mn darmen vonden het niet fijnquote:Op zondag 8 juli 2012 11:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Want daar zit je nog steeds vol van?
Ik wacht met smart op jullie verslagje en wens jullie een toffe en vooral smakelijke middag
Peuterbed is 1,50.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:03 schreef z80 het volgende:
[..]
is het niet handiger om het kind een groter bed te geven? slaapt een stuk prettiger.
ieder zijn hobby.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Peuterbed is 1,50.
Dat valt wel mee
Ik heb ook wel eens een nacht doorgebracht in een ledikantjeDas minder
Het gaat wel lukken hoor ! vanavondquote:
Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #8quote:Op zondag 8 juli 2012 16:31 schreef Bluezz het volgende:
Dank, was leuk en gezellig met zijn 4tjes (collegadin met man) - ondanks de regen- verslagje volgt
Ik ook, die had ik het enorm gegundquote:Op zondag 8 juli 2012 19:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Nr 1 van de wereld![]()
Vond t net wel heel zielig voor Andy
ik zag met het eten ook een stukje. die smurfen koken beter dan ikquote:
Het is zo knap wat die kiddies doen! respectquote:Op zondag 8 juli 2012 19:43 schreef z80 het volgende:
[..]
ik zag met het eten ook een stukje. die smurfen koken beter dan ik
Wat errugquote:Op zondag 8 juli 2012 23:19 schreef borisz het volgende:
Thuis
Bloes was, alleen niet echt gehoord. D'r microfoon deed het niet/nauwelijks. Daarbij stond de band ook te hard ingesteld.
Oké, zie de nieuwe versie graag ook nog even, voordat ik commentaar geef op de eerdere versie.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:07 schreef Stereotomy het volgende:
Hier terug van Salsa, morgen m'n motivatiebrief omploegen, want hij kan nog veel beter. had ook eerder moeten beginnen, leer het nooit![]()
Bonjour.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:07 schreef Stereotomy het volgende:
Stomme micWel leuke foto's! Ik hoor het verslag later wel.
Hier terug van Salsa, morgen m'n motivatiebrief omploegen, want hij kan nog veel beter. had ook eerder moeten beginnen, leer het nooit![]()
Nu slapen.
Foto's zijn niet allemaal even goed/bewogen en mij hoor je gewoon echt niet dus van mij zie je niksquote:Op maandag 9 juli 2012 10:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bonjour.
Af en toe lees ik mee in Werkzoekend # 46!
en behalve dat ik er niet vrolijk van word, staan er misschien praktische dingen
voor solli's ?
Foto's van B en mike willen nog niet wakker worden, dan maar hh en zie ik
vanmiddag wel.
Mijn leven terug, want de WF julij FoK comp is gespeeld voor mij.
Groene trui
En?quote:Op maandag 9 juli 2012 12:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Net BMI berekend van al mijn (mannelijke) collega's
Er is geen verslagquote:Op maandag 9 juli 2012 01:07 schreef Stereotomy het volgende:
Stomme micWel leuke foto's! Ik hoor het verslag later wel.
Nu slapen.
Dat was met de vorige optredens ook te zien jaquote:Op maandag 9 juli 2012 14:55 schreef Bluezz het volgende:
Conditie van mij is prima, ik heb wel wat naproxjes nodig die ik anderhalf uur voor de soundcheck inneem en dan gaat het staan en beetje swingen best goed! Ja wij spatten van het podium af qua enthousiasme en dat hoor ik overal, zó leuk. Het niveau mag dan niet top zijn, maar het plezier is supertof!![]()
Mondharmonica?quote:Nu val ik in een gat tot 26 september
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:10 schreef PdeHoog het volgende:
Dat was met de vorige optredens ook te zien jaEn voor dat niveau hebben ze oordoppen uitgevonden
![]()
Mondharmonica?
Met DE en MrDE gaat het goedquote:Op maandag 9 juli 2012 15:22 schreef Bluezz het volgende:
Nee geen tekenles gevolgd ooit.
Vind ik wel iets voor Aure, maar die komt hier nooit meer
Hoe was het met DE?
Wie niet steelt of niet erft moet werken tot hij/zij sterftquote:Op maandag 9 juli 2012 16:02 schreef golfer het volgende:
En wie is die vrouw dan en hoe komt ze aan al dat geld?
De eigenares van de grootste mining company in Australiė.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:02 schreef golfer het volgende:
En wie is die vrouw dan en hoe komt ze aan al dat geld?
Dan was het erven dus en misschien wat stelen (door haar voorouders)quote:Op maandag 9 juli 2012 16:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De eigenares van de grootste mining company in Australiė.
Geėrfd geld dus.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:30 schreef Isabeau het volgende:
De eigenares van de grootste mining company in Australiė.
Nou ik heb een artikel gelezen over deze dame, ze heeft haar geld wel verdient. Maar of het nodig is dat je medewerkers zichzelf bevuilen bij de gedachte dat je langs komt, ik vraag het me echt af.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:07 schreef golfer het volgende:
Geėrfd geld dus.
Lekker ding wel om te zien:
[ afbeelding ]
Personal trainer en kok die alleen gezond eten voor je maakt kon er vast niet afquote:Op maandag 9 juli 2012 17:07 schreef golfer het volgende:
Geėrfd geld dus.
[ afbeelding ]
Ze heeft wel geld verdiend maar zeker niet al haar geld, grotendeels geėrfd, dat maakt het voor haar uiteraard niet minder prettig om het te hebbenquote:Op maandag 9 juli 2012 17:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou ik heb een artikel gelezen over deze dame, ze heeft haar geld wel verdient. Maar of het nodig is dat je medewerkers zichzelf bevuilen bij de gedachte dat je langs komt, ik vraag het me echt af.
Leuk, ik ben benieuwd naar de picca'squote:Op maandag 9 juli 2012 00:23 schreef golfer het volgende:
Korte impressie van het popkoor van vanavond.
Begon met een collega die ik heel dun vind (1.92m en 70 kg) dus ik ging zijn BMI berekenen maar hij zat gezond op 19quote:
Die staan op FB bij de pagina van Popkoor Haarlem.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuk, ik ben benieuwd naar de picca's.
Picca's en Moviesquote:Op maandag 9 juli 2012 18:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuk, ik ben benieuwd naar de picca's.
Begon met een collega die ik heel dun vind (1.92m en 70 kg) dus ik ging zijn BMI berekenen maar hij zat gezond op 19.
Toen zagen andere collega's dat en kwamen ze ook omdat ze nieuwsgierig waren. De meeste schrokken ervan en er werden natuurlijk grappen over en weer gemaakt over elkaars BMI.
Dat mengpaneelquote:Op maandag 9 juli 2012 19:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Picca's en Movies
(mijn mic deed het niet goed, en foto's bewogen dus mij zie je verder nergens of hooguit ergens achterin)
Valt nog mee dat ze het wilden
Dan heeft het ook weinig zin om daarachter te gaan zittenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:32 schreef Bluezz het volgende:
Er waren wel wat stoelen maar de meeste mensen stonden.
Je kan dan wel lekker in de schaduw liggen.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Geėrfd geld dus.
[ afbeelding ]
nee heb hier wat kasten op de kop gezet om een andere muis te vinden.quote:
Probeer de stekker eens in de contactdoos te stoppen?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Wil iemand me naar bed trappen? Ik zit vastgekleefd op de bank, gefrustreerd dat er geen geluid uit mn studiopc komt
Dat is het (dit keerquote:Op maandag 9 juli 2012 21:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Probeer de stekker eens in de contactdoos te stoppen?
Het is dus wel gezellig op je werkquote:Op maandag 9 juli 2012 19:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat mengpaneel![]()
Moest het publiek staan?
Ik denk dat vrouwen er meer moeite mee hebben, mannen vertellen hun gewicht wat makkelijker.
'He je mag het afvalboek wel bestellen!'
'Nou jij kan wel 2 boeken gebruiken anders!'
'Zo Arthur, dus je hebt obesitas en bent 30 kilo te zwaar hahahaha!'
mannen![]()
Niet doen, die ASCII art. Kotst elke recruiter uit, die stomme plaatjes.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:52 schreef Stereotomy het volgende:
Alle documenten voor sollicitatie klaarZelfs verplichte plain text CV gemaakt, moet nog ff leuke ASCII art ervoor zoeken. Mooi hondje erop ofzo.
Binnenkort de boel maar eens opsturen.
Lekker hoor.quote:
Zijn er opties? Als in netwerken etc. ( alsof je dat nog niet doet)quote:Op maandag 9 juli 2012 22:33 schreef Vork het volgende:
Zo, de folder moet zo wel af zijn. Dat DTP'en is niet mijn favoriete klus. Hoop gekut en weinig creativiteit.
Morgen maar eens een plannetje bedenken om aan werk te komen, want het moment dat ik zonder ga zitten nadert toch wel rap.
Ja, ja, ja, ja en ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zijn er opties? Als in netwerken etc. ( alsof je dat nog niet doet)
Heb je een linkedin profiel?
Is fb te gebruiken voor netwerken.
Of FoK?
en je krijgt 'kuttopicquote:'TVP' in plaats van 'Volg Topic'
Verandert de tekst 'volg topic' in de volgtopicknop, uit nostalgische overweging, in 'TVP'
Ow wat leuk, ga ik even doen!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:38 schreef Isabeau het volgende:
Deze optie in je settings![]()
:
[..]
en je krijgt 'kuttopic' als knopje als je het niet meer wilt volgen
![]()
Goed voor de eigenarenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:13 schreef Sarabi het volgende:
Nou er komen mensen voor de derde keer naar ons huis kijken![]()
Volgens mij kunnen/moeten we nu echt op zoek naar een andere woning.
I knowquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goed voor de eigenarenIk snap jullie wel hoor, maar ik zou willen dat het bij ons app. in Apeldoorn gebeurde
Wat ga je maken?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:33 schreef PdeHoog het volgende:
Middagje vrijStraks lekker koken
Zusje komt eten
Vegetarische paella a la Ottolenghiquote:
Dat moeten we maar afwachtenquote:
De onzekerheid helpt bij mij ook nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Verhuizen staat hoog op de stresslijst dus dat is niet zo gek
Welke pagina, uit Plenty ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Mooie foto van babi J. en papaLiev.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Mooie foto van babi J. en papaWat mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Zou je wel zeggen he.....maar goed we wachten afquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Succes Sarabi
3e Keer lijkt me idd dat ze em willen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie foto van babi J. en papaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zou je wel zeggen he.....maar goed we wachten af
Verder nog meer slecht nieuws...Het zit je ouders ook niet mee he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel fijn dat ze nog een baan heeft waar ze voorlopig even fulltime terecht kan. Is je vader ook nog druk met rondkijken of geeft hij het een beetje op?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Hij kijkt nog wel rond en solliciteerd veel maar het schiet helaas niet echt op.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Het zit je ouders ook niet mee he...Wel fijn dat ze nog een baan heeft waar ze voorlopig even fulltime terecht kan. Is je vader ook nog druk met rondkijken of geeft hij het een beetje op?
Pagina 80 volgens mijquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Welke pagina, uit Plenty ?
/ zoekt makkelijker...![]()
Daar gaan we vanuitquote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hij kijkt nog wel rond en solliciteerd veel maar het schiet helaas niet echt op.
En komend jaar gaat gewoon geweldig worden, kan niet anders
alle 3 goed. je gaat door voor de volgende ronde.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:59 schreef Isabeau het volgende:
Sportbidon, uitjes, banaan?
En het ijs ziet er lekker uit
verse kruisbessen uit eigen tuin 1 banaan en een handje vol druiven.quote:
citroen en of limoen als basis voor ijs lijkt me ook wel lekker. dan zal er waarschijnlijk wel wat suiker bij moeten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:41 schreef Vork het volgende:
Soms is dat werk van mij wel handig. Er blijft nog wel eens wat groente en fruit over. Dus heb ik nu noodgedwongen van de overgebleven citroenen (en met ahornsiroop en een heel klein beetje salie) wat limonade gemaakt.
Bijzonder smakelijk. Ik was helemaal verbaasdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:34 schreef AnneX het volgende:
Blz. 80 zoek ik morgen op.
Was het smakelijk P.? En veel werk ?
Experiment ? Hoeveel heb je dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:41 schreef Vork het volgende:
Soms is dat werk van mij wel handig. Er blijft nog wel eens wat groente en fruit over. Dus heb ik nu noodgedwongen van de overgebleven citroenen (en met ahornsiroop en een heel klein beetje salie) wat limonade gemaakt.
Dat vrees ik ook. Of je moet het combineren met iets heel erg zoets. Mango bijvoorbeeld, maar dan heb je eerder mangoijsquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:42 schreef z80 het volgende:
citroen en of limoen als basis voor ijs lijkt me ook wel lekker. dan zal er waarschijnlijk wel wat suiker bij moeten.
Ja, het is een beetje op de gok. Ik heb denk ik nu het sap van anderhalve citroen*, met een flinke scheut ahornsiroop en een ruime liter spa rood. Als ik er nu meer citroen in doe, dan wordt het te zuur naar mijn smaak.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:44 schreef AnneX het volgende:
Experiment ? Hoeveel heb je dan?
Als ik schone potten heb, ga ik eens zelf lemon curd maken.
Recept heb ik al.
Vindt citroen en limoen altijd een lekkere smaak.
In de VK op zaterdag de komende weken staan ijsrecepten van ijsmeesters.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:42 schreef z80 het volgende:
[..]
citroen en of limoen als basis voor ijs lijkt me ook wel lekker. dan zal er waarschijnlijk wel wat suiker bij moeten.
Das waar van de limoen en minder scherp zure smaak.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:47 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja, het is een beetje op de gok. Ik heb denk ik nu het sap van anderhalve citroen, met een flinke scheut ahornsiroop en een ruime liter spa rood. Als ik er nu meer citroen in doe, dan wordt het te zuur naar mijn smaak.
Ik ben overigens meer een fan van limoen, die vind ik veel lekkerder van smaak, maarja ik kreeg citroenen en dan weet je wat je te doen staat...
ik heb geen vk en ken ook niemand in de buurt die deze heeft.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
In de VK op zaterdag de komende weken staan ijsrecepten van ijsmeesters.
Afgelopen zaterdag al wat voorbeelden.
Ms wel handig ivm doseringen.
Elke supermarkt en boekhandel, bruna etc. in Nederland en vaak ook net over de grens heeft hem te koop.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:50 schreef z80 het volgende:
ik heb geen vk en ken ook niemand in de buurt die deze heeft.
Geweldigquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:34 schreef AnneX het volgende:
Welke smaak is dat dan? Zet...
Ok, ik doe de afwas, het is niet zo veel en dan speelt u piano!?
Het wordt steeds minder vaak, "té weinig tijd" , handgrepen lukken niet altijd, piano moet gestemd.
En Mn. X heeft het gefilmd: bijna een uur gespeeld - uit het hoofd - en sch.ma kent alle teksten.
Maar ja, die zingt al bijna zeventig jaar mee![]()
Van alle teksten, duitse operette melodieėn en schlagers, ongeveer 350, staat de eerste regel op een kaart.
Er zijn 12 ( genummerde) kaarten.
Ook van alle Beatles liedjes, franse chansons.
Alléen de eerste tekstregel en schvader speelt het...!
Kunnen ze niet meedoen met Songpop ? Bluezz.
Echt jongens,quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:30 schreef AnneX het volgende:
Wat een oubollig gedoe op de nederlandse ambassades.
/ kijkt met schuin oog naar nedl. 2.
/ onze vertegenwoordigers.
Nou, het is wel leerzaam...quote:
quote:Als God in staat is zoiets magnifieks als een poes te scheppen, wat moest Hij dan nog met de hond? Of met de mens? Waartoe zijn wij op aarde? Het punt is dat ook God niet heksen kan. Hij kan niet alles in Zijn eentje. Wat schiet je ermee op om God te zijn als er niemand is om in je te geloven? In hoeverre besta je als er niemand in je bestaan gelooft? Vandaar de schepping van de gelovige. Sindsdien laat God zich dag in dag uit loven en prijzen door Zijn eigengemaakte schepselen. Maar die willen ook wel eens geloofd en geprezen worden. Vandaar de uitvinding van de hond.
Als de hond in een god gelooft, heeft die god twee benen, tien vingers en een blikopener. Wat wij de hond z’n trouw noemen, is zijn geloof, zijn kwispelen is zijn eredienst en zijn baasje is zijn god. Ons huis is zijn tempel.
Poezen zijn zo mogelijk nog religieuzer. Ze houden er een uitgebreide liturgie op na. In tegenstelling tot die van de hond heeft hun god echter vier benen, een staart en twee ogen die in de schemer geheimzinnig lichten. Poezen zijn hun eigen god. Ons huis is ook hun tempel, maar ditmaal zijn de tempelbouwers de gelovigen. Eerbiedig schikken zij zich in de wensen van hun kat. Een goddelijk schepsel, dat zie je zo.
Hoe schep je een kat? Uiteraard met behulp van de fijnste materialen: amber, Vlaamse kant, mirre, de manen van een jonge eenhoorn en voor het tongetje door Kantonese maagden geweven brokaat. Voor de ogen komen alleen de zuiverste edelstenen in aanmerking, de snorharen volgen de allerlaatste Stealthtechnologie.
Dat alles verwerkt in een onwaarschijnlijk klein en soepel lijfje, want de scheidslijn in de familie van de katten wordt getrokken op grond van het formaat. Zoals de grote cetaceeėn walvis heten en de kleine dolfijn, zo vallen de katachtigen in de onderfamilies van de grote en de kleine katten uiteen. Tot de grote behoren, behalve de leeuw en de tijger, de panter en de luipaard; van de kleine zijn naast de huiskat en de ocelot nog ruim dertig soorten bekend. Het verschil in grootte valt met andere kenmerken samen. Zo knijpen de grote katten hun ogen niet tot een spleetje maar tot een schijfje samen, waardoor ze er opeens lang niet meer zo katachtig uitzien. Het duidelijkst is het verschil tussen de grote en de kleine katachtigen te horen. De grote brullen, de kleine niet. Dat heeft met de bouw van het tongbeen te maken. Daar zit bij grote katten een elastisch stuk in dat bij de kleine ontbreekt.
Als om het gemis van het brullen te compenseren, kunnen kleine katten zowel bij het inademen als het uitademen spinnen; grote katten kunnen dat alleen bij de uitademing. De kracht van de huiskat zit ’m erin dat de Schepper de schoonheid en de souplesse van de grote katten in zo’n kleine kat heeft samengebald. Zoals in gedestilleerd de alcohol en in een Spaanse peper de hitte, is in een poes de katachtigheid sterk geconcentreerd. Een poes is voor een minnaar wat een borrel is voor een drinker, een Spaanse peper voor een Thai. Enige voorzichtigheid is dan ook geboden. Sla je de liefde voor een hond als een pul bier achterover, aan een poes moet je leren nippen.
quote:Zoals in gedestilleerd de alcohol en in een Spaanse peper de hitte, is in een poes de katachtigheid sterk geconcentreerd. Een poes is voor een minnaar wat een borrel is voor een drinker, een Spaanse peper voor een Thai. Enige voorzichtigheid is dan ook geboden. Sla je de liefde voor een hond als een pul bier achterover, aan een poes moet je leren nippen.
Ojee die is aan het bomen rauzen geweestquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:50 schreef Bluezz het volgende:
En ons poesje komt zojuist binnen met een trekkend achterpootje![]()
Maar even aankijken...
quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:05 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, sollicitatie geupload.
Morgen drijft de recruiter van haar stoeltje door mijn awesomeness.![]()
Ooklekker, warme appelflappenquote:Op woensdag 11 juli 2012 10:28 schreef freecell het volgende:
MonchoutaartDat is qua taart echt mijn enige zwakke punt
Hier zitten appelflappen in de oven. Gewoon, omdat het kan
Voor appelflappen, kletsen of sauna?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:29 schreef Isabeau het volgende:
Nou, dolgraag, maar ik moet werken. De hele week![]()
Zullen we voor volgende week wat afspreken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot succes en het is niet ineens zo'n mega-ding
En do/vr?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:43 schreef Isabeau het volgende:
Dinsdag zou ik ook wel kunnen, maar ik heb een feestje op maandagavond en niet in Hoogeveen.
(blijf ook slapen) dus dan ben ik er pas later in de ochtend. Doe maar wat voor jou het handigst is.
Vrijdag werk ik, donderdag kan dus wel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:05 schreef freecell het volgende:
En do/vr?
Het maakt mij niet uit verder, ik kan de bende hier gewoon achterlaten
Roep maarquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vrijdag werk ik, donderdag kan dus wel.
Wat voor gezonde muffins?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooklekker, warme appelflappenEn zo simpel!
Ik heb gisteren geniale gezonde muffins gemaakt en ze zijn verdorie nog echt lekker ook
recept pleasequote:Op woensdag 11 juli 2012 11:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooklekker, warme appelflappenEn zo simpel!
Ik heb gisteren geniale gezonde muffins gemaakt en ze zijn verdorie nog echt lekker ook
Straks om half 4 naar de dierenarts het schokken met haar achterpoot is enorm, ze kan niet goed lopen en in rust lijkt het wel of ze epileptisch isquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ojee die is aan het bomen rauzen geweest
Beterschappies voor poezel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |