Het wordt aangegeven 10 minuten voor de herstart en dat is nog niet gebeurdquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:35 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Volgens RTL7 gaat het om 15:51 verder
Omdat het ook nog niet :41 is.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het wordt aangegeven 10 minuten voor de herstart en dat is nog niet gebeurd
Nu wel maar ik bedoelde dus dat RTL het wel kan meedelen maar dat is op niets gebaseerdquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Omdat het ook nog niet :41 is.
:51 zou best kunnen.
Maar ik verwacht eerder :00
Ik denk dat RTL gewoon een enorm reclameblok gepland heeft staan om 15:51.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu wel maar ik bedoelde dus dat RTL het wel kan meedelen maar dat is op niets gebaseerd
Ik kan geen BBC op de schotel ontvangen anders had ik daar wel gekekenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nu wel maar ik bedoelde dus dat RTL het wel kan meedelen maar dat is op niets gebaseerd
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat RTL gewoon een enorm reclameblok gepland heeft staan om 15:51.
Dat zal wel meevallenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat RTL gewoon een enorm reclameblok gepland heeft staan om 15:51.
twitter:autosportlive twitterde op zaterdag 07-07-2012 om 15:47:20Countless marshals have taken to the track with their brooms to sweep some of the water away. #F1 reageer retweet
Dan weet je ook niet wat eddie net liet vallen, en daarna omgooide, spannendste wat k in laatste kwartier heb gezienquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:44 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Ik kan geen BBC op de schotel ontvangen anders had ik daar wel gekeken
Dat is wel heeeeel erg traag zeg!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoe hard gaat ie dan? Mijn punto gaat max 160 (downhill, met bagage)
Dat is spannendquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:49 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dan weet je ook niet wat eddie net liet vallen, en daarna omgooide, spannendste wat k in laatste kwartier heb gezien
Iddquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:53 schreef Haarklip het volgende:
Volgens mij valt er nou wel te rijden hoor
Ja, ze rijden gewoon in de regen, zoals het hoort overigens, tot het echt niet meer gaat.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:53 schreef Haarklip het volgende:
Volgens mij valt er nou wel te rijden hoor
Beetje nadeel is dat ze na een rode vlag volgens mij een vrijwel droge baan willen hebben, laat die handel gewoon weer lekker rijden met full wets, die zijn er niet voor niks.quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, ze rijden gewoon in de regen, zoals het hoort overigens, tot het echt niet meer gaat.
Vervolgens stoppen ze, niet totdat het weer wel gaat, nee dan moet het ineens totdat ze bijna weer met slicks de baan op kunnen
Dat was toch ook in Canada vorig jaarquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, ze rijden gewoon in de regen, zoals het hoort overigens, tot het echt niet meer gaat.
Vervolgens stoppen ze, niet totdat het weer wel gaat, nee dan moet het ineens totdat ze bijna weer met slicks de baan op kunnen
twitter:F1Times twitterde op zaterdag 07-07-2012 om 15:57:38Session will restart in 10 minutes at 15:07. #F1 reageer retweet
Daar kon je op bepaalde delen van het circuit dan ook een olietanker laten varen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:57 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat was toch ook in Canada vorig jaarDe race zelf dan bedoel ik....
In de race vraag ik me altijd af waarom er eigenlijk full wets bestaan. Zodra die nodig zijn komt er een safety car. Ook dan weer net zo lang totdat er slicks gemonteerd kunnen worden.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:57 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat was toch ook in Canada vorig jaarDe race zelf dan bedoel ik....
Als ik de berichten mag geloven hier ook een uur geleden. Maar wat ik bedoelde te zeggen is dat de raceleiding dat grapje al meerdere malen heeft uitgehaald. Veel te lang wachten totdat de baan zo droog is dat ze op slicks kunnen rijden.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:58 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Daar kon je op bepaalde delen van het circuit dan ook een olietanker laten varen.
Dat zeg ik, wanneer heb je voor het laatst een race gezien met full wets (en dan niet achter de SC)?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:00 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Als ik de berichten mag geloven hier ook een uur geleden. Maar wat ik bedoelde te zeggen is dat de raceleiding dat grapje al meerdere malen heeft uitgehaald. Veel te lang wachten totdat de baan zo droog is dat ze op slicks kunnen rijden.
edit: zoals Zorro ook al zei.
Reden die hier ook nog wel eens kan zijn, is dat de raceleiding beseft dat het morgen ook nog zo 'n weer kan zijn, en dat de teams anders te weinig full wets hebben tijdens te race.
Denk het niet had gewoon met de hoeveelheid stilstaand water te makenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:00 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Reden die hier ook nog wel eens kan zijn, is dat de raceleiding beseft dat het morgen ook nog zo 'n weer kan zijn, en dat de teams anders te weinig full wets hebben tijdens te race.
Wat is daarquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:04 schreef DennisDeBengel het volgende:
Williams gaat op full wets, en als eerste op de baan![]()
Over 5 minuten is het circuit nog sneller.
Kobayashi.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:07 schreef Sinister-D- het volgende:
iedereen full wets, behalve Raikkonen en nog iemand (verstond het niet)
Koba dus al niet meerquote:
Ooit een verregende sessie gezien? Dan zou je moeten weten dat dat logisch is als de baan drogende is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |