Ga er maar niet vanuit. Het regent nog steeds behoorlijk hard, dus de baan blijft natter worden.quote:
net als bij tennis gewoon even een zeil eroverquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ga er maar niet vanuit. Het regent nog steeds behoorlijk hard, dus de baan blijft natter worden.
natter dan nat dan kan niet he, nat is natquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ga er maar niet vanuit. Het regent nog steeds behoorlijk hard, dus de baan blijft natter worden.
Er kan wel meer water op bepaalde delen van de baan blijven staan.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:09 schreef Maver24 het volgende:
[..]
natter dan nat dan kan niet he, nat is nat
Dit is pas een lompe aktie van de safetycar, op 0:38quote:
Das gewoon enorm dom van Wurzquote:
Ik ga wel lekker wielrennen kijken.quote:
vettelquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:10 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Nee joh, Vettel of Raikkonen
Grosjean doet het ook heel erg goedquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vettel![]()
Raikonen vind ik opzich ook wel cool, maar ik ben al jaren alonso fanvanaf zijn Minardi tijd
en ik vind Grosjean ook wel een held, maar dat moet nog groeien
Maar maakte zeker in het begin van het seizoen nog wat domme foutjes.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:15 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Grosjean doet het ook heel erg goed
ach, die jongen wordt nog wel wereldkampioen hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:15 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Maar maakte zeker in het begin van het seizoen nog wat domme foutjes.
Ja dat wel maar hij heeft dit seizoen al een paar keer op het podium gestaan in zijn eerste jaarquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:15 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Maar maakte zeker in het begin van het seizoen nog wat domme foutjes.
Ja, las t net.. Denk je dat de GP2 nog gaat rijden, als ze de qual voor de F1 afmaken vanaf 16.00?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:16 schreef Sinister-D- het volgende:
15.00 BST zou de start zijn, 16.00 onze tijd. Volgens Whiting toch
Nee al lang niet meer. Daarna heb ik een Alfa 156 gehad en nu rijd ik een Lancia Lybra 2.0 comfortronic. Sedan uitvoering. Want die zie je bijna nooit. Nagenoeg altijd stations wat je ziet. En iets "aparts" heb ik altijd wel leuk gevonden om te rijden.quote:
hoe hard gaat ie dan? Mijn punto gaat max 160 (downhill, met bagagequote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:25 schreef JohnB52 het volgende:
Neem dan n Kappa Coupé
Dacht dat jij n Delta had.
Ik nu wel n turbo, erg fijn, dat duwtje in je rug
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:25 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Het is al afgelopen, Black-Beauty-Babe staat op pole!
Kappa Coupe is ook een sjieke auto ja en inderdaad had ik een Delta.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:25 schreef JohnB52 het volgende:
Neem dan n Kappa Coupé
Dacht dat jij n Delta had.
Ik nu wel n turbo, erg fijn, dat duwtje in je rug
helaas wel jaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:25 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik haat dit, we krijgen gewoon een droge q3 straks. Dit haalt alle charme weg van regensessies.
wiens pole?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:25 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Het is al afgelopen, Black-Beauty-Babe staat op pole!
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:27 schreef Eenskijken het volgende:
lolwut? is sessie 2 al afgelopen? ze moesten toch nog 6 minuten?
Geen idee, nog niet geprobeerd, binnen nederland op 230 gehad.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hoe hard gaat ie dan? Mijn punto gaat max 160 (downhill, met bagage)
Ja dat heb je waarschijnlijk ook gemistquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gefeliciteerdal met champagne gespoten?
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:37 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Nee er vielen drie druppels dus red flag. Suf imo
Ik heb er meer dan drie gezien!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:37 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Nee er vielen drie druppels dus red flag. Suf imo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |