Als ze straks niet verder kunnen, dan zullen ze morgenochtend misschien de kwalificatie afmaken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:51 schreef Maver24 het volgende:
denk zomaar dat het nu gewoon einde quali is en dat is de uiteindelijk uitslag gaat zijn,
das wel een dikke start opstelling dan, wat moeten ze anders als het nog een uur blijft regenen
rijden, er viel niet meer te rijdenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:52 schreef AldoTheApache het volgende:
gewoon laten rijden
gezeik altijd, vroeger ging het ook veel vaker door
Laten varen bedoel je zeker? Rijden zit er niet meer in nu.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:52 schreef AldoTheApache het volgende:
gewoon laten rijden
gezeik altijd, vroeger ging het ook veel vaker door
dat denk ik niet hoor,quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als ze straks niet verder kunnen, dan zullen ze morgenochtend misschien de kwalificatie afmaken.
die kunnen niet aquaplanen, want die zijn veel hogerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:53 schreef vosss het volgende:
Weet iemand of ooit een safetycar/medicalcar van de baan gevlogen is tijdens zoiets door aquaplaning?
Volgens mij is het ook al lang niet meer gebeurd, dus ik weet ook niet of ze het als optie zien. En er zijn wel meer raceklassen natuurlijk, volgens mij moet de GP2 nog rond 10:00 morgen, dus het zal inderdaad lastig worden.quote:
natuurlijk wel, heb je dat zelf nooit gehad met je auto?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
die kunnen niet aquaplanen, want die zijn veel hoger
Die kunnen prima aquaplanen want dat is niets anders dan een laag water tussen je banden en het asfalt. Met je eigen auto kan dat ook gewoon hoor.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
die kunnen niet aquaplanen, want die zijn veel hoger
Sinds wanneer heeft de hoogte van de auto te maken met water tussen de weg en bandenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
die kunnen niet aquaplanen, want die zijn veel hoger
nee nog nooitquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk wel, heb je dat zelf nooit gehad met je auto?
precies, er zijn meer races dit weekend op silverstone dus dan komt dat ook in de problemen en kost dat ook weer geld,quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook al lang niet meer gebeurd, dus ik weet ook niet of ze het als optie zien. En er zijn wel meer raceklassen natuurlijk, volgens mij moet de GP2 nog rond 10:00 morgen, dus het zal inderdaad lastig worden.
Mooi idee, dan ligt Alonso eruitquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:53 schreef LWD-Godius het volgende:
Laat ze nou gewoon de tijd doorlopen. Dan kunnen we wachten op Q3.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:55 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Mooi idee, dan ligt Alonso eruit
Als het zo is dan is het 100% de fout van de coureur. Een "gewone" auto kan zo langzaam rijden als je wilt, een F1-wagen heeft een minimumsnelheid.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:53 schreef vosss het volgende:
Weet iemand of ooit een safetycar/medicalcar van de baan gevlogen is tijdens zoiets door aquaplaning?
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik dacht dat die F1 auto's juist aan het aquaplanen waren doordat hun bodemplaat door het water ging als een soort surfboard
dat zeiden ze bij de BBCquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:56 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Ga maar even googlen wat het precies is
Die lage bodemplaat werkt wel mee maar aquaplaning is gewoon dat de banden de hoeveelheid water niet meer kunnen verwerkenquote:
Dat snap ik ook wel, ik vroeg alleen of dat ooit gebeurd was tijdens een vergelijkbare situatiequote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:56 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Als het zo is dan is het 100% de fout van de coureur. Een "gewone" auto kan zo langzaam rijden als je wilt, een F1-wagen heeft een minimumsnelheid.
die pirellis verwerken 60 liter per secondequote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die lage bodemplaat werkt wel mee maar aquaplaning is gewoon dat de banden de hoeveelheid water niet meer kunnen verwerken
Klopt, de lage bodemplaat versterkt wel het effect.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die lage bodemplaat werkt wel mee maar aquaplaning is gewoon dat de banden de hoeveelheid water niet meer kunnen verwerken
komt omdat hij altijd sympathiek is, goed engels praat, naamsbekendheid, en altijd wel wat te vertellen heeftquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Valt het jullie ook op dat Bruno Senna áltijd geïnterviewd wordt door de BBC?
Is hij zo aandachtsgeils dat 'ie zich altijd aanbiedt of zoekt de BBC hem gewoon standaard op vanwege z'n achternaam?
Want op basis van z'n prestaties zullen ze toch geen interview met hem willen?
is het ookquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
die pirellis verwerken 60 liter per seconde
maarja zal inderdaad wel een combinatie zijn
En dan ga je langzamer en dan verlies je ineens downforce waardoor het nog erger wordt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die lage bodemplaat werkt wel mee maar aquaplaning is gewoon dat de banden de hoeveelheid water niet meer kunnen verwerken
Dat komt dacht ik ook omdat ze hem vrij goed kennen omdat hij al met ze werkte toen hij nog reserve coureur wasquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Valt het jullie ook op dat Bruno Senna áltijd geïnterviewd wordt door de BBC?
Is hij zo aandachtsgeil dat 'ie zich altijd aanbiedt of zoekt de BBC hem gewoon standaard op vanwege z'n achternaam?
Want op basis van z'n prestaties zullen ze toch geen interview met hem willen?
Wel deze lompe crash:quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:53 schreef vosss het volgende:
Weet iemand of ooit een safetycar/medicalcar van de baan gevlogen is tijdens zoiets door aquaplaning?
Ja, maar bijvoorbeeld de Monsoons bestaan niet meer, omdat de "normale" regenbanden van nu al zoveel water kunnen verwerken. Vroeger was de Monsoon echt de ultieme regenband, maar nu zijn ze al een stuk verder op dat gebied.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:05 schreef Atreidez het volgende:
Waren er vroeger ook niet meer type regenbanden.. In GP4 kon je altijd kiezen tussen Wet Hard, Wet Soft, Intermediate en Monsoon.. Weet niet of dat overeenkwam met wat je in het echt kon kiezen in seizoen 1999/2000?
Lomp van de coureur ja.. Die gaat er voor rijden en remt (wat hij dus 4 keer sneller kan als die truck achter m)..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |