Niks mis met reclame tussendoor, als Olav en Jack dan weer op locatie zoquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:08 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Misschien dat SBS het weer over kan kopen van RTL.
John de Mol is er nu de baas dus wie weet kan er dan wel wat meer geld tegenaan voor goede reports.
Op SBS had je in elk geval al geen reclame tussendoor.
Misschien dat genoeg klagen bij RTL ook helpt..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Niks mis met reclame tussendoor, als Olav en Jack dan weer op locatie zo
Nu hebben we én reclame, én een matig verslag.
Volgens Wikipedia wel, maar weet niet hoe actueel die is.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:17 schreef vosss het volgende:
Is Jack tegenwoordig weer gewoon tandarts of wat doet die vent eik nu?
Ja, Jack Plooij die de domme vragen mocht stellen, maar er zelf ook niet veel van begreep en Rick Winkelman, een goede schrijver maar als verslaggever soms wat te saai. Tien jaar terug vond ik Olav het ook slecht doen, maar de laatste jaren (sinds hij hulp heeft van twitter en vanuit de studio) is het een mooie mix van emotie en kennis van zaken en luister ik er graag naar. BBC en de Duitse RTL zijn mij te bevooroordeeld, iets wat je van Olav inderdaad niet kan zeggen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:41 schreef Piles het volgende:
Jack Plooij was er ook nog toch? Die liep vroeger on de pits volgens mij. Tandarts toch?
Hij leest dan vaak het commentaar bij de live timing van Formula1.com voor en houd twitter in de gaten. Die live timing schermen die je thuis hebt, ziet hij ook en zijn tegenwoordig een stuk toegankelijker en makkelijker te begrijpen dan vroeger, toen het op een 9 inch monochroom CRT schermpje geprojecteerd werd.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Heeft Mol tegenwoordig weer een hulpje dat ook naar de schermen kijkt? Laatste keer dat ik Mol zag had hij uiteraard weer al het mogelijke fout, maar herstelde zich dan een halve minuut later opeens, zonder dat daar aanleiding voor leek.
Grijp je kans Vosssquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Ey jong, Ruud is mijn grote voorbeeld ja
Ach, het houdt het wel toegankelijk voor het grote publiek. Als je zelf de live timing aanzet en naar de teamradio's luistert, kun je net zoveel en waarschijnlijk meer vertellen als op RTL. BBC heeft dan nog als extra het nieuws uit de pits en de interviews met de uitvallersquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:47 schreef bloodymary1 het volgende:
Denk dat het grootste probleem is dat de Nederlandse uitzendingen op RTL zijn, waar ze denken dat alle kijkers debiel zijn en dat de BBC hun kijkers wel heel serieus neemt. Vind het echt een verademing dat we (bijna) niet meer naar RTL hoeven kijken voor F1.
Daarom vind ik RTL wel prima denk ikquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:47 schreef bloodymary1 het volgende:
Denk dat het grootste probleem is dat de Nederlandse uitzendingen op RTL zijn, waar ze denken dat alle kijkers debiel zijn en dat de BBC hun kijkers wel heel serieus neemt. Vind het echt een verademing dat we (bijna) niet meer naar RTL hoeven kijken voor F1.
Dabedoelikquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:52 schreef Piles het volgende:
Daarom vind ik RTL wel prima denk ik
Ben niet zo'n diehard-fan die alle auto's, banden en posities kent, dus ik zie de fouten ook niet en vind het wel prima dat alles vertelt wordt. Als je alles zelf weet hoef je helemaal geen commentaar te hebben
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom vind ik RTL wel prima denk ik
Ben niet zo'n diehard-fan die alle auto's, banden en posities kent, dus ik zie de fouten ook niet en vind het wel prima dat alles vertelt wordt. Als je alles zelf weet hoef je helemaal geen commentaar te hebben
Die reclames kan ik nog wel hebben, maar als ze inderdaad precies op het moment dat er wat gebeurt op de baan op dat kleine schermpje blijven hangen, dan is dat erg frustrerend. Ik geloof dat ze bij de invoering van dat schermpje nog wel als doelstelling hadden om terug te schakelen naar de baan als er echt iets gebeurde, maar dat is al snel overgegaan naar een vast reclameblok.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Misschien dat genoeg klagen bij RTL ook helpt..
Ik had er een paar weken geleden nog wel een mail over gestuurd naar RTL, toen werd de halve wedstrijd in dat kleine reclameschermpje vertoond.
En later nog een keer geschreven toen ze precies op het moment dat er enorm veel actie op de baan was naar de reclames gingen en niet snel weer terug naar de baan konden.
Maar goed, tot nu toe nog geen antwoord gehad.
OK ik vind Mol een grote ouwehoer, maar het commentaar is maar één ding, de achtergrond informatie en interviews zijn ook van een veel betere kwaliteit bij de BBC (is ook logisch met zo'n budget verschil), om over de reclames maar te zwijgenquote:Op zondag 8 juli 2012 09:25 schreef Meike26 het volgende:
Omdat Olav Mol
Ik kan tegenwoordig het Engelse commentaar wel beter volgen en vooral David Coulthard vind ik leuk met zijn Schotse accent, maarna een kwartier/20 minuten verlang ik toch weer naar de manier waarop Olav Mol de race aan elkaar kletst !
Die kans is grootquote:Op zondag 8 juli 2012 09:31 schreef CoolStoryBro het volgende:
Wat zijn trouwens de weer vooruitzichten voor vandaag wordt het weer een natte race?
twitter:Jamesallenonf1 twitterde op zondag 08-07-2012 om 09:29:00#f1 Bit of a grey day at Silverstone, not raining currently but it will do on and off all day. Race is wide open any one of top 8 can win reageer retweet
twitter:MyCaterhamF1 twitterde op zondag 08-07-2012 om 09:37:33So here's the weather forecast - at race start time (1300) there is a 60% chance of rain, air temp will be 19c, min track temp 22c. #uurrggg reageer retweet
Jup, ze beginnen op BBC1 met de voorbeschouwing, dan om 13:55 naar BBC2 voor de race vanwege Wimbledon.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:28 schreef Eenskijken het volgende:
is het morgen ook weer live te zien bij bbc om 13.00?
En eens dat RTL het ook prima doet, zeker die 24 uur lemans was erg goed. Maar BBC voor formule 1 vind ik toch wat spectaculairder en die voorbeschouwing op de grid vind ik geniaal om te zien.
Dat is wel jammer van BBC2 heb ik niet in HD dacht ikquote:Op zondag 8 juli 2012 09:40 schreef DennisDeBengel het volgende:
[..]
Jup, ze beginnen op BBC1 met de voorbeschouwing, dan om 13:55 naar BBC2 voor de race vanwege Wimbledon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |