Als ze straks niet verder kunnen, dan zullen ze morgenochtend misschien de kwalificatie afmaken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:51 schreef Maver24 het volgende:
denk zomaar dat het nu gewoon einde quali is en dat is de uiteindelijk uitslag gaat zijn,
das wel een dikke start opstelling dan, wat moeten ze anders als het nog een uur blijft regenen
rijden, er viel niet meer te rijdenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:52 schreef AldoTheApache het volgende:
gewoon laten rijden
gezeik altijd, vroeger ging het ook veel vaker door
Laten varen bedoel je zeker? Rijden zit er niet meer in nu.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:52 schreef AldoTheApache het volgende:
gewoon laten rijden
gezeik altijd, vroeger ging het ook veel vaker door
dat denk ik niet hoor,quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:52 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als ze straks niet verder kunnen, dan zullen ze morgenochtend misschien de kwalificatie afmaken.
die kunnen niet aquaplanen, want die zijn veel hogerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:53 schreef vosss het volgende:
Weet iemand of ooit een safetycar/medicalcar van de baan gevlogen is tijdens zoiets door aquaplaning?
Volgens mij is het ook al lang niet meer gebeurd, dus ik weet ook niet of ze het als optie zien. En er zijn wel meer raceklassen natuurlijk, volgens mij moet de GP2 nog rond 10:00 morgen, dus het zal inderdaad lastig worden.quote:
natuurlijk wel, heb je dat zelf nooit gehad met je auto?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
die kunnen niet aquaplanen, want die zijn veel hoger
Die kunnen prima aquaplanen want dat is niets anders dan een laag water tussen je banden en het asfalt. Met je eigen auto kan dat ook gewoon hoor.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft de hoogte van de auto te maken met water tussen de weg en bandenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee nog nooitquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk wel, heb je dat zelf nooit gehad met je auto?
precies, er zijn meer races dit weekend op silverstone dus dan komt dat ook in de problemen en kost dat ook weer geld,quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook al lang niet meer gebeurd, dus ik weet ook niet of ze het als optie zien. En er zijn wel meer raceklassen natuurlijk, volgens mij moet de GP2 nog rond 10:00 morgen, dus het zal inderdaad lastig worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |