Is niet de hardheid maar de nauwkeurigheid. Hoe nauwkeuriger hoe minder spelingquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:47 schreef Ultralaser het volgende:
Ik weet niet zoveel van longboards af maar ik neem aan dat ze dezelfde lagers als inline skates gebruiken in dat geval zou ik gaan voor een ABEC 5 lager hoger kan ook lager enkel als je veel stunt, hoe lager de ABEC waarde des te harde de lager.
Ja had ik ook al bedacht, maar de shops die we hadden zijn faillietquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:01 schreef ForumGek het volgende:
Bones Swiss Ceramics ABEC 7 of Bones Super Swiss. Die laatste zijn wat duurder, de Super Swiss zijn ABEC6.
Tip: ga naar een skateshop bij jou in de buurt!
Dit.quote:
`Pak dan gewoon de auto, bus of trein naar Utrecht of Rotterdam, daar hebben ze meerdere skateshops luiwammes!quote:
Als ik tijd had zou ik dat doen, ik werk 50 uur per week, daar is niet bepaald tijd bij om 'even' naar Utrecht te gaan als de winkels open zijn.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:24 schreef zl7z het volgende:
[..]
`Pak dan gewoon de auto, bus of trein naar Utrecht of Rotterdam, daar hebben ze meerdere skateshops luiwammes!
Ninja-editquote:Op maandag 9 juli 2012 19:45 schreef zl7z het volgende:
Oke, fair enough. Als je toch 50 uur per week werkt kun je je vast wel keramische bones veroorloven.
http://www.aboutsport.nl/product/keramische-lagers-van-bones
Als je dat wat te prijzig vindt: gewoon zoeken op metalen bones-lagers.
Ik zag hetquote:Op maandag 9 juli 2012 19:48 schreef zl7z het volgende:
hehe nog een edit er achteraan voor de vorm nu. Het is goedbedoeld advies.
Komt goedquote:Op maandag 9 juli 2012 19:51 schreef zl7z het volgende:
Nice, succes en niet vergeten te posten wat je keuze is geworden.
Hoe hard denk jij dat zon wieltje draait, met een diameter van 5-10cm en een snelheid van 20 km/uquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:57 schreef zl7z het volgende:
Verkijk je niet op ABEC-maten, die zijn meer gericht op toepassingen in machines bij veel snellere rotatie dan skates of een board.
Reds kun je je geen buil aan vallen, het is beter dan cheapo-lagers, maar qua snelheid ook weer niet te vergelijken met de duurste bones. Ga gewoon eens langs bij de dichtstbijzijnde skateshop, over het algemeen weten ze je daar goed te adviseren. Goede lagers lopen van 20 tot ongeveer 120 euro.
You tell me?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:58 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Hoe hard denk jij dat zon wieltje draait, met een diameter van 5-10cm en een snelheid van 20 km/u
En geld bespaartquote:Op maandag 9 juli 2012 20:04 schreef Teal het volgende:
Ik denk dat het deze wordt. Ondanks dat deze net iets uit budget valt.
Goede keus, ik ken zowel rolschaatsende meisjes als skateboarders die er zeer over te spreken zijn.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:04 schreef Teal het volgende:
Ik denk dat het deze wordt. Ondanks dat deze net iets uit budget valt.
Moet zo na te rekenen zijn, maar dat is niet mijn ding maar zodra ik ze (toen ik wat, 15 was) niet met de blote vingers aan kon raken geeft mij de indruk dat de niet met 50rpm draaienquote:Op maandag 9 juli 2012 20:02 schreef zl7z het volgende:
[..]
You tell me?
Ik heb altijd geleerd dat het niet eens in de buurt komt van de duizenden rpm's toen ik nog in fabrieken werkte, maar wellicht ben ik toen verkeerd ingelicht..
En ik twijfelde er al overquote:Op maandag 9 juli 2012 20:06 schreef zl7z het volgende:
[..]
Goede keus, ik ken zowel rolschaatsende meisjes als skateboarders die er zeer over te spreken zijn.
Ninja-edit nummer tien: het is "bespaard". Veel plezier ermee!
Indeed. Zojuist betaling afgerond dus met beetje geluk overmorgen binnen en als het weer meezit dan savonds rollenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:10 schreef zl7z het volgende:
Boeien, je ziet nu iig lekkere lagers tegemoet
Zin in een skatedatequote:Op maandag 9 juli 2012 20:05 schreef Plums het volgende:
longboarder/skateboarder dudes verzameltopic. hihi
Dat. Afhankelijk van de constructie er omheen (of die vuil tegenhoudt) zou ik daar voor gaan, want dan heb je alleen last van gewone slijtage.quote:
Leuk om jou in een topic als deze te treffen. De lagers in een BX Break zijn wel effe groter dan die in een skateboardquote:Op maandag 9 juli 2012 22:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat. Afhankelijk van de constructie er omheen (of die vuil tegenhoudt) zou ik daar voor gaan, want dan heb je alleen last van gewone slijtage.
... dus ? Die dragen ook veel meer gewichtquote:Op maandag 9 juli 2012 22:15 schreef zl7z het volgende:
[..]
Leuk om jou in een topic als deze te treffen. De lagers in een BX Break zijn wel effe groter dan die in een skateboard.
Jaaa, lekker cruisenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:39 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens een skateboard op de kast liggen van vroegah, lenen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |