Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Je moet tegen me spelen. Als je wint dan mag je erin.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:37 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
Rijst
M;n tag is Lowland_Zulu
ik sta er nog steeds niet bij
Ik heb een kater
Dat is normaal hoor, goed verliezer zijn. (kuch kuch Rijstquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:36 schreef stoereboii het volgende:
Lindgren. Is wel een goede verliezer, ik vind dat daar ook wat aandacht naar mag!
Heeft iedereen gisterenavond/nacht gepiekt al joh?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:37 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
Rijst
M;n tag is Lowland_Zulu
ik sta er nog steeds niet bij
Ik heb een kater
zoquote:
Vanavond weerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heeft iedereen gisterenavond/nacht gepiekt al joh?
Ik vond dat Bonucci zo'n Not Bad face had. Dus daarom.quote:
Bwa bij sommige users komt er dan een hele shitstorm, hij aanvaardt zijn verliesquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is normaal hoor, goed verliezer zijn. (kuch kuch Rijst)
Kloptquote:
Je hebt een invite kalequote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klopt
Toch nog een zieke curve vind ik
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, ik was die Casta aan't uploaden.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/125485597
Cultheldquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ohja tuurlijk
Die kon er niets van though..snap niet dat hij daarna ineens wel bleek te kunnen ballen
En nu sterspeler bij Dinamo Kievquote:
Serieus? Ik volg dat niet zo. Zit die competitie er volgend jaar in? Dan ga ik 100% met hem spelen, al is ie 12 pace.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, ik was die Casta aan't uploaden.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/125485597
Zal wel niet. Misschien dat ze er een paar clubs in doen net als die Grieken enzo..zou wel leuk zijnquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:08 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Serieus? Ik volg dat niet zo. Zit die competitie er volgend jaar in? Dan ga ik 100% met hem spelen, al is ie 12 pace.
er ontbreken sowieso een paar competities die er echt inhoren..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zal wel niet. Misschien dat ze er een paar clubs in doen net als die Grieken enzo..zou wel leuk zijn
Ik hoop het, want ik wil dat Marlos er volgend jaar weer in zit en als het kan Ilsinho ookquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zal wel niet. Misschien dat ze er een paar clubs in doen net als die Grieken enzo..zou wel leuk zijn
Welke competities horen er echt in dan? Tov vorig jaar zit de Turkse competitie er niet in..vanwege die omkoopschandalen ofzo begreep ik.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:13 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
[..]
er ontbreken sowieso een paar competities die er echt inhoren..
zitten er ook een paar in dat je denkt
moeten sowieso wat oost-europese competities bijkomenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Welke competities horen er echt in dan? Tov vorig jaar zit de Turkse competitie er niet in..vanwege die omkoopschandalen ofzo begreep ik.
En de Tsjechische competitie, maar die zit er volgend jaar ook weer in.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Welke competities horen er echt in dan? Tov vorig jaar zit de Turkse competitie er niet in..vanwege die omkoopschandalen ofzo begreep ik.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Er moet echt wat achter zitten, had dit net online ook al
Arabische compoquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:15 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
[..]
moeten sowieso wat oost-europese competities bijkomen
ik bedoel , waarom zij niet maar wel de fucking j-league
Had jij niks door dan?quote:
Toen speelde ik nog niet, maar wat voor goede silvers en bronzes uit de Eredivisie had je in FUT10? Elyounoussi was toen LW met 82 pace volgens mij.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:17 schreef Tim86 het volgende:
In de eerste FUT zat niet eens de Eredivisie
Misschien wou ik ook winnen? Dus ik ging beter mijn best doen in de 2e helft.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had jij niks door dan?
Niks lukte, een simpele één tweetje kon niet omdat ze allemaal vage slidingpasses moesten geven, terwijl ik in de eerste helft hendig snel doortikte
Hmm ja, maar ik voelde echt dat ineens alles traag werd, alsof ze allemaal het syndroom van down hadden ofzoquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Misschien wou ik ook winnen? Dus ik ging beter mijn best doen in de 2e helft.
Als je niet met je keeper uitkwam speelden we nu waarschijnlijk in de verlenging
[ afbeelding ]
Je werd gehandicapt!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm ja, maar ik voelde echt dat ineens alles traag werd, alsof ze allemaal het syndroom van down hadden ofzo
Geen idee, ik wilde toen gewoon goede spelersquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toen speelde ik nog niet, maar wat voor goede silvers en bronzes uit de Eredivisie had je in FUT10? Elyounoussi was toen LW met 82 pace volgens mij.
Kies eens een gelijkwaardig team, ik heb het idee dat ik steeds gepakt word op die kutbronsjesquote:
Nee. Er is geen handicap dude.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kies eens een gelijkwaardig team, ik heb het idee dat ik steeds gepakt word op die kutbronsjes
Anita 67 rated, en is die 69 rated CAM De Jong? Ik heb geen 1 silver in FUT10, alleen wat bronzes en voor de rest alleen maar golds.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee, ik wilde toen gewoon goede spelers
Heb alleen dit nog
[ afbeelding ]
Het was bevestigd dat de competitie van Saudi-Arabie erbij zitquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:19 schreef laucas het volgende:
[..]
Arabische compo![]()
Dan krijg je weer allemaal van die bronze bazen die er eigenlijk helemaal niks van kunnen maar in FIFA wel
je maakt me ongetwijfeld helemaal inquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
\
Nog 1x GJE inmaken, daarna ben jij aan de beurt.
nif is de basis van de spelerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:27 schreef Roypsv het volgende:
Wat is nou precies het verschil met if, sif en nif?
Ik won van je en ik sta er nog steeds niet bij. XBOX Gamertag = Cha0s_Jr. Thanks manquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je moet tegen me spelen. Als je wint dan mag je erin.
Dank je wel Jeroen Gruterquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:30 schreef Tim86 het volgende:
Siemmmmmmmmmmmmmmmmmm
Gruwelijke pass van Blind ook
Echt gewoon 0 carequote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:30 schreef Tim86 het volgende:
Siemmmmmmmmmmmmmmmmmm
Gruwelijke pass van Blind ook
Klopt ja. Alderweireld 70 pace, 73def, 72 headingquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Anita 67 rated, en is die 69 rated CAM De Jong? Ik heb geen 1 silver in FUT10, alleen wat bronzes en voor de rest alleen maar golds.
Erger dan Bonucci kan het niet zijn hequote:
Pantelic 82 paceeeeeequote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt ja. Alderweireld 70 pace, 73def, 72 heading
Suarez had toen een hele goede IF al
[ afbeelding ]
Non-rare IFsquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt ja. Alderweireld 70 pace, 73def, 72 heading
Suarez had toen een hele goede IF al
[ afbeelding ]
Dat jaar speelde ik ook gewoon nog single player seizoenen enzo..Pantelic was zo'n held bij mijn Ajaxquote:
geojen shitquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Het was bevestigd dat de competitie van Saudi-Arabie erbij zit
Atouba was in de Bundesliga gewoon een goede (maar af en toe gestoorde) back. Pantelic was bij Hertha ook altijd fantastisch.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:36 schreef GuRBuH het volgende:
Ik ga volgend jaar ALLE bronzes en silvers sparen
Dat zei je dit jaar ook.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:36 schreef GuRBuH het volgende:
Furbyquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wie is eigenlijk die non-rare gold LM in dat plaatje? Die met 75 overall.
Ik ga in ieder geval kijken of er ook weer 0 weights komen en ik ga ze nu meteen kopen in plaats van een half jaar laterquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:36 schreef GuRBuH het volgende:
Godverdomme GJE.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
GG Rijst, dikke poeier van Fernandez
Velthuizen is echt een fijn keepertje bij vlagenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Godverdomme GJE.Ik dacht dat jij maar 2 kansen had ofzo maar de statistieken zeggen van niet. Veldhuizen had de dag van zijn leven.
je kan ook mijn TOTY Benzema kopen voor 400kquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:44 schreef WezepAFCA het volgende:
Ik heb ongeveer 500-550k. Is het het waard om 450k uit te geven aan TOTY Aguero en daar een minder team om te bouwen dan UP Aguero en 500k over voor de overige spelers?
Was wel verdiend vind ik zelfquote:
Ik ben er!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:45 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
[..]
je kan ook mijn TOTY Benzema kopen voor 400k
Ik heb XBOX en daar is ie een stuk goedkoperquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:45 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
[..]
je kan ook mijn TOTY Benzema kopen voor 400k
Zijn IF is ook chillquote:
Mwoah, de spelers die ik uit pakjes trek zijn niet voor spectaculaire prijzen te verkopen, dus dat zal reuze meevallen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
MLS spelers zijn ook weinig te vinden de laatste tijd.
Of veel te duur
Zijn IF is pas goed!quote:
Tegen wie?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wist niet eens dat Ajax moest spelen, maar ik ga de 2e helft toch maar even zien. Eens kijken wat Serero laat zien
GGquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:03 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
meh, niets lukte, al ging t verdedigen best aardig
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:02 schreef Pino0 het volgende:
http://www.chuzzz.com/create/?id=11804
Hoe nu verder?
Hij is bij mij zeer beslissend.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:06 schreef WezepAFCA het volgende:
Is UP van Persie fijn om mee te spelen? Nog nooit mee gespeeld. Wil hem samen met UP Aguero gaan gebruiken.
Vind het zo lastig om donk te linken aangezien de pro league niet echt veel leuks heeft rondlopen en al helemaal geen Nederlandersquote:
Oke, bedanktquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
FC Emmen, Ajax staat al 0-4 voor (net gescoord door Klaassen)
Maakt niet uit of je hem links of rechts zet. In Fifa is hij 2benig.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:08 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Denk dat ik dan een 4-1-2-1-2 ga maken met Aguero als linkerspits en RVP als rechter.
Zat er zeker lekker in, baalde er flink van.. Mijn 16 is trouwens moeilijk om in te komen.. krijg wel om een of andere reden altijd een of ander wondergoal tegenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
GG
Geen 1 schot binnen de 16Die van Huntelaar zat er echt lekker in.
Aguero is ook 5* WF dusquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Maakt niet uit of je hem links of rechts zet. In Fifa is hij 2benig.
Je moet op CM zoeken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iemand nog een 352 MLS Cam?
Zusi en Fucito staan er niet op, en Evans voor 3k
Jaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:11 schreef WezepAFCA het volgende:
Iemand hier ervaring met 4-1-2-1-2? Ziet er fijn uit maar komen je LM en RM ook veel mee aanvallen? Zodat je als het ware met vleugelspelers voorin komt?
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:07 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Vind het zo lastig om donk te linken aangezien de pro league niet echt veel leuks heeft rondlopen en al helemaal geen Nederlanders
iddquote:
Zijn CM's en anders kun je voor Avila gaan, ook een fijn spelertje en die is al CAM + cheap.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik paas veel en zoek de combinaties en werk ook via vleugels, niet echt op pace dus dat lijkt me wel een fijne formatie.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:13 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
[..]
Ja
Ik speel bijna alleen maar 4-1-2-1-2, heerlijke formatie, past ook goed bij de Nederlandse voetbalopvatting, creeëren door passing
Zusi op CM kijken en dan CM -> CAM kaartje kopen. Je hebt ps3 he? Anders mocht je mijn MLS team 3-5-2 wel kopen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Thanks, 200c was 'iequote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:14 schreef laucas het volgende:
[..]
Zijn CM's en anders kun je voor Avila gaan, ook een fijn spelertje en die is al CAM + cheap.
quote:
Als je wel op pace wilt kun je ook aardig counteren ermee hoor, ik vind 4-1-2-1-2 DÉ formatiequote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:15 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik paas veel en zoek de combinaties en werk ook via vleugels, niet echt op pace dus dat lijkt me wel een fijne formatie.
Zo kan het toch ook?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Koop gewoon Zusi voor 200c gooi er een CM CAM kaartje overheen. Jezus man!
Waar vind jij een Zusi CM 3-5-2 voor 200c?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Koop gewoon Zusi voor 200c gooi er een CM CAM kaartje overheen. Jezus man!
Zusi > Avila !!!!!quote:
PS3,quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waar vind jij een Zusi CM voor 200c?
Gewoon kijken waar hij staat en dan het spel naar de andere zijde verplaatsen. Heb zo vaak dat soort grappen met mn MLS bronzes gezien, en won 8 a 9 van de 10 keer.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wtf, ik ga geraped worden in m'n eerste pot.
Heeft die lul TOTY Ramos tussen bronze spanjaarden
idd, ook nooit moeite mee. en als ze zoiets hebben met een spits gewoon 3 man eropquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon kijken waar hij staat en dan het spel naar de andere zijde verplaatsen. Heb zo vaak dat soort grappen met mn MLS bronzes gezien, en won 8 a 9 van de 10 keer.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
PS3,
Ik had op mijn andere account een projectje: Zo goedkoop mogelijk het best mogelijke MLS 352 team te maken.
[ afbeelding ]
Prijzen waren:quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:20 schreef detennismaster het volgende:
[..]
PS3,
Ik had op mijn andere account een projectje: Zo goedkoop mogelijk het best mogelijke MLS 352 team te maken.
[ afbeelding ]
Zo vaak een Engels bronzen team en dan Hart op goal en Agbonlahor of Sturridge in de spitsquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idd, ook nooit moeite mee. en als ze zoiets hebben met een spits gewoon 3 man erop
Daarom toernooien spelenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo vaak een Engels bronzen team en dan Hart op goal en Agbonlahor of Sturridge in de spits
Met bronzes heeft dat geen nut. Pak liever de 1000+ awards in een single match, en vind het wel leuk om die Agbonlahor-Hart teams te vernederenquote:
Wat is je team nu dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
MLS Bronzes gaan niet meer weg ook, wat speelt het heerlijk
Heb je dat team met Ibra ook nog dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
MLS Bronzes gaan niet meer weg ook, wat speelt het heerlijk
quote:
Al een paar dagen niet meerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Heb je dat team met Ibra ook nog dan?
Keeper Johnson, CDM's Watson en Zavarise, CAM Zusi en het is nog fijnerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Al een paar dagen niet meer
CDM's en keeper houd ik zo, Zusi op CAM loop ik wel een keer tegenaanquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:42 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Keeper Johnson, CDM's Watson en Zavarise, CAM Zusi en het is nog fijner
Dit.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:42 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Keeper Johnson, CDM's Watson en Zavarise, CAM Zusi en het is nog fijner
Zavarise en Watson zijn echt de beste hoor. Misschien nog Evans erbij.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
CDM's en keeper houd ik zo, Zusi op CAM loop ik wel een keer tegenaan
________
Wat zijn de regels?
Hmm, ik vind Balchan echt een koning, en Okugo zijn schot vind ik ook ganz geil.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:44 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zavarise en Watson zijn echt de beste hoor. Misschien nog Evans erbij.
Gewoon netjes spelen. Ik ga geen onzin regels verzinnen m.b.t. pace teams of pace spelers. Die kom je online ook constant tegen dus moeten wij FOK!kers niet zeiken.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
CDM's en keeper houd ik zo, Zusi op CAM loop ik wel een keer tegenaan
________
Wat zijn de regels?
Wel iets tegen sweaten of is dat weer toegestaan?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gewoon netjes spelen. Ik ga geen onzin regels verzinnen m.b.t. pace teams of pace spelers. Die kom je online ook constant tegen dus moeten wij FOK!kers niet zeiken.
Het enige wat Balchan heeft is pace. Kijk aub even naar de stats van Watson en Zavarise.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, ik vind Balchan echt een koning, en Okugo zijn schot vind ik ook ganz geil.
Evans werd gepricefixed, daar wacht ik nog even mee
Aight, zal ik zo even doen, begin net een nieuw potjequote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het enige wat Balchan heeft is pace. Kijk aub even naar de stats van Watson en Zavarise.
Ach als hij ze fijn vindt spelen, laat hem lekker.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het enige wat Balchan heeft is pace. Kijk aub even naar de stats van Watson en Zavarise.
Ik doe het nooit tegen FOK!kers, maar als iemand kan sweaten dan heb je zelf al een fout gemaakt natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wel iets tegen sweaten of is dat weer toegestaan?
Zavarise en Watson zijn oorspronkelijk CM's, moet je dus CM -> CDM kaartje gebruiken maar die kosten ook niets ;Pquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Aight, zal ik zo even doen, begin net een nieuw potje
Zavarise wilde ik ipv Okugo, maar die was er niet op dat moment
Dat vind ik niet, hij is overal en die 48 shooting voelt aan als 60, hij heeft echt een goed long shot.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Alleen in het begin een paar wedstrijden, toen scoorde ik 1 geweldige goal van 20 meter met hem. Als ik tegen hem moet doet hij het wel altijd goed.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:48 schreef Rijst het volgende:
Heeft iemand met deze gespeeld? Darksonic2 misschien?
[ afbeelding ]
Ik probeer hem wel. Jammer dat hij bijna 10k kost.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alleen in het begin een paar wedstrijden, toen scoorde ik 1 geweldige goal van 20 meter met hem. Als ik tegen hem moet doet hij het wel altijd goed.
Vind Balchan ook een baasje. Domineert samen met Zavarise het middenveldquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jup, fijne speler met een bazen schot! Ook goedkoop. Had hem in mijn Serie A team achter Kabir.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:48 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat vind ik niet, hij is overal en die 48 shooting voelt aan als 60, hij heeft echt een goed long shot.
Als ik kan kiezen tussen sweaten en gewoon inschieten, dan sweat ik om iemand te frustreren...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik doe het nooit tegen FOK!kers, maar als iemand kan sweaten dan heb je zelf al een fout gemaakt natuurlijk.
Iedereen weet wel wat wel of niet kan tegen de mensen uit dit topic. Heb ook geen zin in jankberichten na een wedstrijd. Als je niet tegen een paar hoge steekballen kan of een voorzet, dan doe je maar niet mee
die belgquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wie heeft het vorige toernooi gewonnen dan?
Had hem pas nog voor 800 coins gekocht als wisselspeler voor mijn BraSilvers. Maar je zit nu op de PS3 hequote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik probeer hem wel. Jammer dat hij bijna 10k kost.
Ik heb met hem gespeeld, vond hem erg meevallen voor zijn prijs.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:48 schreef Rijst het volgende:
[ afbeelding ]
online wel ja, maar tegen FOK!kers doe ik het nietquote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:51 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
[..]
Als ik kan kiezen tussen sweaten en gewoon inschieten, dan sweat ik om iemand te frustreren...
Gefrustreerde mensen gaan zoveel slechter spelen..
plus 100% doelpunt niet doen is gewoon dom
Ik kan ze niet allemaal opstellen, en ik vervang niet zo snel spelers. Ik heb in mijn BraSilver team al bijna 400 wedstrijden met Diego Cavalieri op goal gespeeld ook al ben ik niet altijd tevreden over hem.quote:
Dat komt omdat Neto de beste is ;$quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kan ze niet allemaal opstellen, en ik vervang niet zo snel spelers. Ik heb in mijn BraSilver team al bijna 400 wedstrijden met Diego Cavalieri op goal gespeeld ook al ben ik niet altijd tevreden over hem.
Ik heb Neto nooit geprobeerd, ik heb bijna alleen maar spelers uit de Liga do Brasil in mijn team (behalve Indio en Philippe Coutinho en nog wat wissels) Ik ga sowieso de IF van Diego Cavalieri halen aan het eind van de weekquote:
88,7k heb ikquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:01 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
Niemand Benzema TOTY kopen op de PS3?
Troostprijs vind ik wel een goed idee.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:03 schreef RavioliPunch het volgende:
Ik doe ook mee met het toernooi.
Alleen geen prijs voor de verliezer, alles of niets.
Zoek je niet gewoon de laagste bin op via UDB?quote:
Jij komt toch niet in de finale.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Troostprijs vind ik wel een goed idee.
Win ik tenminste iets
Jij wordt toch geen tweede. Doe je wel mee?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Win ik tenminste iets
Poedelprijs?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Win ik tenminste iets
Ligt eraan of Roy meedoet, geen zin om me druk te maken over gesweat tbhquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jij wordt toch geen tweede. Doe je wel mee?
Die Jamaicaan is wel echt een tank op CDM maar met Evans op die positie heb je wel meer voetbalquote:
Deed ik ook. Maar als je de de BIN filtert in de webapp dan staat het kaartje er meestal niet tussenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zoek je niet gewoon de laagste bin op via UDB?
sweaten is gewoon legit imhoquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ligt eraan of Roy meedoet, geen zin om me druk te maken over gesweat tbh
Jij bent de enige geweest die zich er druk over maakte..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat je twee keer op rij in de eerste ronde tegen roy moet?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit dus. Gewoon: het mag. heeft niemand nadeel.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:06 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
[..]
sweaten is gewoon legit imho
Wat boeit het, je komt misschien niet eens tegen hem.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat je twee keer op rij in de eerste ronde tegen roy moet?
Geen xbox in de buurt hier nuquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:06 schreef pascal08 het volgende:
Tim, straks een potje? Ik was vanochtend weg. Ik speel nu wel eerst even een potje tegen n0ir.
Dat is echt irritant jaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Deed ik ook. Maar als je de de BIN filtert in de webapp dan staat het kaartje er meestal niet tussen
Klopt, top3 CDM's uit MLS is imo:quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:05 schreef laucas het volgende:
[..]
Die Jamaicaan is wel echt een tank op CDM maar met Evans op die positie heb je wel meer voetbal
+Gerritquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:07 schreef Fuszy het volgende:
Knockout toernooi PS3
Inleg 3k p.p.
Ik zat te denken aan de winnaar pakt 75% van de pot en de verliezend finalist pakt 25% van de pot
Elke ronde worden er 2 wedstrijden tegen elkaar gespeeld, zoals in de knockout ronde van de CL/EL. De finale wordt in één wedstrijd afgerond.
Er zijn regels m.b.t. teams, maar er geld wel de ongeschreven regel onder FOK!kers dat je het netjes houdt.
Wil je meedoen, DM me dan even.
Deelnemers:
Fuszy
Rijst
Marcie216
Raviolipunch.
is toch leukquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik weet niet of ik wel mee moet doen
3k ben ik sowieso kwijt
Gier ben je ook.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik weet niet of ik wel mee moet doen
3k ben ik sowieso kwijt
quote:
ik zit ook te twijfelen, ergens heb ik zoiets van.. joh dan speel ik erna 5/6 potjes tegen noobs en heb ik t terugquote:
Dan schrijf ik me uitquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:09 schreef poker4lifee het volgende:
Fuszy wel een regel met geen 5atb teams? ik doe wel mee deze keer.
en geen 41212 en geen 352quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:09 schreef poker4lifee het volgende:
Doen we 1.5K inleg. Gaat toch om het leuke en vooral de eerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nu ik eindelijk een redelijk kapitaal heb, wil ik het behouden ook
grappig manquote:
True.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Doen we 1.5K inleg. Gaat toch om het leuke en vooral de eer
Waarom geen 5 at the backquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:09 schreef poker4lifee het volgende:
Dan moet je niet zeiken dat je wordt vernederd door een gouden team.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
True.
Schrijf me er maar bij. Ik kan gewoon met silvers spelen hè?
Als je dat graag wil wel. Die ander is niet verplicht om je te volgen. Maar de meeste hier hebben wel een silver team.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
True.
Schrijf me er maar bij. Ik kan gewoon met silvers spelen hè?
Nee hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeiken dat je wordt vernederd door een gouden team.
Ga ik met m'n Eresilversquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als je dat graag wil wel. Die ander is niet verplicht om je te volgen. Maar de meeste hier hebben wel een silver team.
Enige team dat ik heb.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Je gaat toch niet echt met je 5 at the back team meedoen?
niet echt fun spelen tegen een muur achterin die ook alleen maar kunnen counteren steeds met een paar pace gasten voorin..quote:
Is dat niet hetzelfde met 3-5-2? Gewoon een idee, want ik heb 2 3-5-2 teamsquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niet echt fun spelen tegen een muur achterin en dan alleen maar kunnen counteren steeds.
Ja is hetzelfde maar niemand wil het toegevenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde met 3-5-2? Gewoon een idee, want ik heb 2 3-5-2 teams
88k nu en 2 teamsquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:12 schreef Tim86 het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe je hier de hele dag rond kan hangen en nog geen coins kan hebben GJE..beetje traden en bronze packs openen tijdens het internetten en je had al een leuk kapitaaltje gehad.
Ditquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:13 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ja is hetzelfde maar niemand wil het toegeven
Hij heeft +-88k...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, voor mij is het peanuts, maar voor GJE is het weer veel geld.
Maar hij is econoom in wordingquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:12 schreef Tim86 het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe je hier de hele dag rond kan hangen en nog geen coins kan hebben GJE..beetje traden en bronze packs openen tijdens het internetten en je had al een leuk kapitaaltje gehad.
nope, 352 kan je gewoon simpel op balbezit spelen en als je er tegen speelt ook zo door de defensie heen als je het goed doet. 5 atb is puur goedkoop counteren en 99% op pace gericht.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde met 3-5-2? Gewoon een idee, want ik heb 2 3-5-2 teams
80quote:
quote:
de lwb en rwb betrek ik vaak in de aanval. waardoor het een 3/4atb wordt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nope, 352 kan je gewoon simpel op balbezit spelen en als je er tegen speelt ook zo door de defensie heen als je het goed doet. 5 atb is puur goedkoop counteren en 99% op pace gericht.
Ik vind Daniel beter als lmquote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
70 van mij, een lampard van rijst en nog iets van Thorb toch?
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dit is heel, heel triestquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
60 van jou, 20 van Thorb dacht ik + 20k van Lamps.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom speel je dan met 5atb?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
de lwb en rwb betrek ik vaak in de aanval. waardoor het een 3/4atb wordt.
tja als je tegen goede spelers speelt ga je weinig aan de bal komen met die formatie en staat er altijd netjes een rij van 5 achterin.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:15 schreef marcie216 het volgende:
[..]
de lwb en rwb betrek ik vaak in de aanval. waardoor het een 3/4atb wordt.
Waardoor de tegenstander meer balbezit heeft, dus wat maakt het uit?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
tja als je tegen goede spelers speelt ga je weinig aan de bal komen met die formatie en staat er altijd netjes een rij van 5 achterin.
oh lol k, nicequote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het ging om het feit dat Banner 0 weight is en dat ik hem voor 200 oppik nu
Kijk mij maakt het niet uit, maar ik vraag me toch echt waar je het laat. Nu heb ik dat zelf irl, maar dan weet ik wat ik er mee heb gedaanquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
60 van jou, 20 van Thorb dacht ik + 20k van Lamps.
100k jaexcuses
Wat is een gsm?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:18 schreef stoereboii het volgende:
Zo mag ik ook een nieuwe gsm gaan uitkiezen, weet alleen niet hoeveel ik mag uitgeven
het maakt niet uit maar ik vind het persoonlijk niet leuk als ik 60% de bal heb en steeds tegen een verdedigende muur sta en zodra zij de bal hebben de bal bijna blind naar voren schieten en dankzij de pace zowat alles gevaarlijk wordt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:17 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Waardoor de tegenstander meer balbezit heeft, dus wat maakt het uit?
Valencia of Ben Arfa.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:20 schreef WezepAFCA het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#hDryn64zbdRfq
Wie RM? Heb 200k
Dat is met 352 ook mogelijk. En daar zijn de LM/RM nog vaak sneller ook.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
het maakt niet uit maar ik vind het persoonlijk niet leuk als ik 60% de bal heb en steeds tegen een verdedigende muur sta en zodra zij de bal hebben de bal bijna blind naar voren schieten en dankzij de pace zowat alles gevaarlijk wordt.
nog nooit gezien in ieder geval.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:21 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Dat is met 352 ook mogelijk. En daar zijn de LM/RM nog vaak sneller ook.
Alles gewoon 9 dan.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:21 schreef Pino0 het volgende:
[..]
dat is volgens mij geen 99 chem dan of wel?
Oke, dus je krijgt een nieuw globaal systeem voor mobiele communicatie?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:21 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Globaal systeem voor mobiele communicatie.
Je moet dan wel een andere LB nemen.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:23 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je moet dan wel een andere LB nemen.
Jupquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:23 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Oke, dus je krijgt een nieuw globaal systeem voor mobiele communicatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |