Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Je moet tegen me spelen. Als je wint dan mag je erin.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:37 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
Rijst
M;n tag is Lowland_Zulu
ik sta er nog steeds niet bij
Ik heb een kater
Dat is normaal hoor, goed verliezer zijn. (kuch kuch Rijstquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:36 schreef stoereboii het volgende:
Lindgren. Is wel een goede verliezer, ik vind dat daar ook wat aandacht naar mag!
Heeft iedereen gisterenavond/nacht gepiekt al joh?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:37 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
Rijst
M;n tag is Lowland_Zulu
ik sta er nog steeds niet bij
Ik heb een kater
zoquote:
Vanavond weerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heeft iedereen gisterenavond/nacht gepiekt al joh?
Ik vond dat Bonucci zo'n Not Bad face had. Dus daarom.quote:
Bwa bij sommige users komt er dan een hele shitstorm, hij aanvaardt zijn verliesquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is normaal hoor, goed verliezer zijn. (kuch kuch Rijst)
Kloptquote:
Je hebt een invite kalequote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klopt
Toch nog een zieke curve vind ik
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, ik was die Casta aan't uploaden.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/125485597
Cultheldquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ohja tuurlijk
Die kon er niets van though..snap niet dat hij daarna ineens wel bleek te kunnen ballen
En nu sterspeler bij Dinamo Kievquote:
Serieus? Ik volg dat niet zo. Zit die competitie er volgend jaar in? Dan ga ik 100% met hem spelen, al is ie 12 pace.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, ik was die Casta aan't uploaden.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/125485597
Zal wel niet. Misschien dat ze er een paar clubs in doen net als die Grieken enzo..zou wel leuk zijnquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:08 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Serieus? Ik volg dat niet zo. Zit die competitie er volgend jaar in? Dan ga ik 100% met hem spelen, al is ie 12 pace.
er ontbreken sowieso een paar competities die er echt inhoren..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zal wel niet. Misschien dat ze er een paar clubs in doen net als die Grieken enzo..zou wel leuk zijn
Ik hoop het, want ik wil dat Marlos er volgend jaar weer in zit en als het kan Ilsinho ookquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zal wel niet. Misschien dat ze er een paar clubs in doen net als die Grieken enzo..zou wel leuk zijn
Welke competities horen er echt in dan? Tov vorig jaar zit de Turkse competitie er niet in..vanwege die omkoopschandalen ofzo begreep ik.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:13 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
[..]
er ontbreken sowieso een paar competities die er echt inhoren..
zitten er ook een paar in dat je denkt
moeten sowieso wat oost-europese competities bijkomenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Welke competities horen er echt in dan? Tov vorig jaar zit de Turkse competitie er niet in..vanwege die omkoopschandalen ofzo begreep ik.
En de Tsjechische competitie, maar die zit er volgend jaar ook weer in.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Welke competities horen er echt in dan? Tov vorig jaar zit de Turkse competitie er niet in..vanwege die omkoopschandalen ofzo begreep ik.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Er moet echt wat achter zitten, had dit net online ook al
Arabische compoquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:15 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
[..]
moeten sowieso wat oost-europese competities bijkomen
ik bedoel , waarom zij niet maar wel de fucking j-league
Had jij niks door dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |