Klinkt allemaal leuk in theorie, ik maak nu mee hoe het in de praktijk gaatquote:Op zondag 8 juli 2012 21:03 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, het liefst zit ik er tot m'n pensioen maar dat gaat niet gebeuren, dat kan je meteen al zeggen. Als ik er toch wordt uitgeschopt en ik zit nog niet op een max. leeftijd van 28 kan ik nog ALO doen. M'n broer heeft ook ALO afgerond na VWO maar is later toch accountant geworden. Als ALO niet meer kan zijn er genoeg andere opleidingen
Dat alles gewoon nog kan. Een HBO opleiding Sportmarketing is ook deeltijd te volgen. Dat zou dus gewoon kunnen tijdens dienst.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:05 schreef Esses het volgende:
[..]
Leuk da hij accountant is geworden. Maar wat wil je er allemaal mee zeggen joh.
Leg eens uit.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:05 schreef m.k het volgende:
[..]
Klinkt allemaal leuk in theorie, ik maak nu mee hoe het in de praktijk gaat
Nogmaals, HOE denk je datte gaan doen tijdens je dienst :pquote:Op zondag 8 juli 2012 21:05 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dat alles gewoon nog kan. Een HBO opleiding Sportmarketing is ook deeltijd te volgen. Dat zou dus gewoon kunnen tijdens dienst.
Ik had ook allemaal mooie theorieën in mijn hoofd over hoe ik het ging aanpakken als ik de keuring niet zou halen. Het punt is dat de motivatie verdwijnt als je in een klas zit die 2 jaar (of meer) jonger is dan jou. En de lessen iedere dag weer inhoudsloos zijn. Je moet bijna hersendood zijn wil je dat 4 jaar volhouden. Maar na die vier jaar heb je dan gelukkig ook niksquote:
Jij noemt HBO niks?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:10 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik had ook allemaal mooie theorieën in mijn hoofd over hoe ik het ging aanpakken als ik de keuring niet zou halen. Het punt is dat de motivatie verdwijnt als je in een klas zit die 2 jaar (of meer) jonger is dan jou. En de lessen iedere dag weer inhoudsloos zijn. Je moet bijna hersendood zijn wil je dat 4 jaar volhouden. Maar na die vier jaar heb je dan gelukkig ook niks
En je hebt een goede fysieke basis.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ga lekker CIOS doenHeb je veel meer aan en je kan daarna altijd nog naar defensie.
Ik noem MBO word je dom van, HBO mag je van geluk spreken als je er aan het eind net zo slim uit komtquote:
Nou in het begin zal het nog niet lukken, op het moment dat je een jaar of 3 in dienst bent zal je denk ik wel een opleiding kunnen gaan volgen. Als ik door de keuring en de opleiding heen kom start ik ook als Marinier, van wat het korps zelf zegt is dat je na 1.5/2 jaar aanstelling krijgt tot Korporaal/OOFquote:Op zondag 8 juli 2012 21:10 schreef Esses het volgende:
[..]
Nogmaals, HOE denk je datte gaan doen tijdens je dienst :p
Ik las een stukje in de Autoweek dat daar ook nog wel wat op af te dingen is, en dat sommige tests uitwijzen dat ze pas rond het vriespunt of lager echt effectief zijn. Sowieso helpt een A-merk zomerband al, schreven ze. Ze worden wel steeds beter schreven ze, de winterbanden.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:59 schreef Esses het volgende:
[..]
Winterbanden moet je er ook niet onder hebben bij temps > +-9 graden. Daar tegenover staat wel dat als het regent en het is 6 graden je remafstand direct 10 meter korter is (bij normale snelheden) dan wanneer je ze niet hebt. Onmisbaar in de winter wat dat aan gaat.
jij gaat de tijd niet vindne om te studeren.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:13 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Nou in het begin zal het nog niet lukken, op het moment dat je een jaar of 3 in dienst bent zal je denk ik wel een opleiding kunnen gaan volgen. Als ik door de keuring en de opleiding heen kom start ik ook als Marinier, van wat het korps zelf zegt is dat je na 1.5/2 jaar aanstelling krijgt tot Korporaal/OOF
Er zijn anders genoeg mariniers die ook een deeltijd studie doen. En als je een tijd in dienst bent en veel trainingen achter de rug heb lijkt het me dat het allemaal wat rustiger gaat.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:14 schreef Esses het volgende:
[..]
jij gaat de tijd niet vindne om te studeren.
Het ligt er inderdaad aan wat voor band je haalt. Haal je banden van 40-50 euro stuk... dan moet je er niet op rekenen. Ik had 2 jaar terug banden van 150 euro stuk. Waar 7 ongelukken op een weg gebeurden tufte ik er vrolijk langs alsof er niets was, met de nodige remmomenten.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik las een stukje in de Autoweek dat daar ook nog wel wat op af te dingen is, en dat sommige tests uitwijzen dat ze pas rond het vriespunt of lager echt effectief zijn. Sowieso helpt een A-merk zomerband al, schreven ze. Ze worden wel steeds beter schreven ze, de winterbanden.
QFT.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:13 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik noem MBO word je dom van, HBO mag je van geluk spreken als je er aan het eind net zo slim uit komt
Wil jij naast je werk nog een leven hebben?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:15 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Er zijn anders genoeg mariniers die ook een deeltijd studie doen. En als je een tijd in dienst bent en veel trainingen achter de rug heb lijkt het me dat het allemaal wat rustiger gaat.
Dat leven komt wel na je studie.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:16 schreef Esses het volgende:
[..]
Wil jij naast je werk nog een leven hebben?
Even voor de duidelijkheid, ik heb VMBO-TLquote:
Ja. Succes!quote:
Hoi.quote:
Interesse in Defensie. En op de forumindex staat in het groot een tab met "Defensie". Vandaar dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |