SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 07-07-2012 13:30:22 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zó spannend vind ik hetquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb in alle enthousiasme mezelf uit het Endomondo Fok! team gekickt geloof ikwil je me vanavond weer accepteren GotC?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Kan iemand er een loopje bijzetten.
Me net ingeschreven voor de hoge veluwe loop op 7 oktober. De halve marathon.
http://www.hogeveluwe.nl/(...)veluwe-loop-2012/517![]()
Done
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Geen idee, hij loopt niet met Endomondo geloof ik...?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik denk dat ik zo ga lopen! Wel warm maar lekker met een lange broek█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Zal hem zo wel slaanquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:31 schreef Guppyfriend het volgende:
Geen idee, hij loopt niet met Endomondo geloof ik...?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ga ik even douchen
Don is volgens mij ook een snelle loper. Ik heb weinig berichten van hem gelezen, maar hij lijkt mij ook erg fanatiek![]()
![]()
Wat ben jij agressief vandaagquote:![]()
Eerst MD al die terug kon lopen als hij niet snel genoeg was en nu Don
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Ben nog een lieve coach als ik die andere ziequote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:39 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat ben jij agressief vandaag![]()
Eerst MD al die terug kon lopen als hij niet snel genoeg was en nu Don
Xzas is nu aan het lopenVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Van die overfanatieke coaches langs de lijnquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben nog een lieve coach als ik die andere zie
Xzas is nu aan het lopen![]()
Go Xzas!! Loopt hij wel met Endomondo?Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Volgens mij niet. Zonneaanbidder mossel straks wel denk ikVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Helaas, te laatquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:38 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Krijgen we daar ook een live verslag van?mKomt omdat er een evenement is, zie TTquote:
Moet hij niet alvast warm gaan lopen van jouquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:44 schreef Maraca het volgende:
Volgens mij niet. Zonneaanbidder mossel straks wel denk ik?
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Eigenlijk wel. Maar xzas is nog bezig met de 10kmquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Moet hij niet alvast warm gaan lopen van jou?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Welnee, supergoed gedaanquote:wij zijn fier op jou!
Mooie tijd tochquote:Maarja vergeleken met Aldo zijn we allemaal maar stervelingen
![]()
![]()
We zijn fier op je hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat leuk dat live verslagGaat hartstikke goed zo te lezen!
Re en ik zijn toch even gaan hardlopen, 2, 3, 2, 2 hardlopen, met steeds 2 minuten wandelen tussendoor is het geworden. Ging best goed, ik ben fier op Re
Jammer genoeg ging Runkeeper weer enorm in de fout qua GPS![]()
Ik heb die Garmin geen minuut te vroeg besteld geloof ik. En dit keer had ik mn telefoon gewoon in mn hand dus het kan ook niet aan een sportarmband gelegen hebben..
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Dan heeft ie goed de tijd om warm te lopenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Maar xzas is nog bezig met de 10km
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Forum Opties Forumhop: Hop naar: