mij toch wel, avatar mattiesquote:Op zondag 8 juli 2012 23:32 schreef Flippiee het volgende:
Met welke FOK!ker zou in real life goed kunnen opschieten?
Ik wil dit topic kicken, maar ik weet eigenlijk niet met wie ik goed kan opschieten en nog niet ontmoet hebt. omg
Oh okequote:
Slaapzequote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Desondanks hou ik van je en heb ik jouw briefje bij me ipv opgehangen in kantoor..
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Desondanks hou ik van je en heb ik jouw briefje bij me ipv opgehangen in kantoor..
quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:18 schreef Beach het volgende:
Kijk in de spiegel meteen weer vrolijk van zoveel mooiheid Flips.
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:17 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben chagrijnig, nare dag werken achter de rug.
Wel een compliment maar het werkt nietquote:
Thanks.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
niet teveel mee zitten. Gewoon achter je laten.
En oh! Wij helemaal naar de school, is die stomme balie gesloten en kon ik mn hva pas activeren![]()
. Voor niksss daar heen geweest, grom.
Mooi gezegd. ,@quote:Op maandag 9 juli 2012 19:24 schreef Beach het volgende:
af en toe zon sprong in het diepe net zoals vroeger in het zwembad best engm, aar als je het deed washet achteraf altijd best l;euke en daarna wilde je nog een keer zo zie ik het nu dtoch
Na de zomervakantie, echt ,') wat een gasten, zeg dan ook.niet dat ik hem binnen 30 dagen moet activeren tjappies. In de school hingen ook allerlei borden die je naar desbetreffende balie verwezen, echt raar.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel een compliment maar het werkt niet
[..]
Thanks.
Serieus?Wat een gezeur. Wanneer ga je het nu doen?
Ik heb hem ook nog niet geactiveerd en ik maak mij verder niet zo druk om ook.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mooi gezegd. ,@
[..]
Na de zomervakantie, echt ,') wat een gasten, zeg dan ook.niet dat ik hem binnen 30 dagen moet activeren tjappies. In de school hingen ook allerlei borden die je naar desbetreffende balie verwezen, echt raar.
Drukmaken doe ik ook niet echt, maar ja, beetje stomquote:Op maandag 9 juli 2012 19:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog niet geactiveerd en ik maak mij verder niet zo druk om ook.
Maar inderdaad wel gek dat dat dicht is terwijl het open zou moeten zijn.. Typisch HvA wel.
zou fijn voor je zijn. maar nee.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:37 schreef Beach het volgende:
Kan zoiets niet op afstand geactiveerd worden voor de autisten???
Nee de pas is net nieuw. We hadden altijd zo een papieren toch. En nu is het zo een pas geworden weer.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Drukmaken doe ik ook niet echt, maar ja, beetje stomom niks erheen gegaan grmbl.
![]()
Moet je elk jaar activeren wut?
Geen idee, boeiend verder.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:37 schreef Beach het volgende:
Kan zoiets niet op afstand geactiveerd worden voor de autisten???
Aahh, vandaar en wist niet dat het eerst een papieren pas was, gierig wel eigenlijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee de pas is net nieuw. We hadden altijd zo een papieren toch. En nu is het zo een pas geworden weer.
De foto die erbij mij op staat ben ik ook blij mee.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aahh, vandaar en wist niet dat het eerst een papieren pas was, gierig wel eigenlijk.![]()
Ik ben wel trots op de foto die erop staat, dezelfde als op mn IDkaart en rijbewijs en paspoort.
Dat is fijn, die goede pasfoto momenten zijn schaars, bij mij iig.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De foto die erbij mij op staat ben ik ook blij mee.
Hier ookquote:Op maandag 9 juli 2012 19:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is fijn, die goede pasfoto momenten zijn schaars, bij mij iig.
Hahaha echt hé.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hier ookOf dat ik in de spiegel kijk en denk dat komt wel goed en dan zie ik de foto en denk ik waar ging het mis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |