SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
sryquote:
ik kom je tegen denk ik sowiesoquote:
wat was er gisteren dan??quote:
Maar ik heb nooit afgesproken echtquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:01 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik kan me heel veel dagen herinneren dat je niet kwam.
Amsterdam misschien hequote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ok dit klinkt beangstigend, waar?
een MLN/ARG meet leek het bijna opquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:02 schreef Beach het volgende:
[..]
ik kom je tegen denk ik sowieso
[..]
wat was er gisteren dan??
[..]
Maar ik heb nooit afgesproken echt
ik ben een onwetend persoonquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Je weet dat de hva zo'n 89 gebouwen heeft he?.
mijn sociale levenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OMG.
Is jullie fb (app) ook offline?
Nee. Gepost vanaf mijn FB app.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OMG.
Is jullie fb (app) ook offline?
geef mij nu je handdd en ik wijs je de weeeheeeg.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:07 schreef Beach het volgende:
maak me niet zo onzekerhoe moet mijn autistenhart ooit de weg vinden tussen 89 gebouwen
oke want alleen kan ik het nietquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
geef mij nu je handdd en ik wijs je de weeeheeeg.
kusjesquote:
motor?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:09 schreef Beach het volgende:
[..]
even geld bij elkaar schrapen voor benzine
denken dat ik durf te bellenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Niet mij bellen als je verdwaald bent..
herkenbaar probleemquote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:09 schreef Beach het volgende:
[..]
even geld bij elkaar schrapen voor benzine
KB belde mij ookquote:
neem je op tijdens het werken?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 13:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Niet mij bellen als je verdwaald bent..
jij hebt het ook nog maar 3 weken geleden oid gedownloadquote:
Dat is alweer iets langer geleden inmiddels.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jij hebt het ook nog maar 3 weken geleden oid gedownload
wel goede serie dat wel
maandje danquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dat is alweer iets langer geleden inmiddels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaat doodfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
1 boek heb ik al op mijn mobiel staan, en nu de serie eerste seizoen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:08 schreef Beach het volgende:
[..]
De serie, de boeken of één van de twee games?
en boek op mobiel lezen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
1 boek heb ik al op mijn mobiel staan, en nu de serie eerste seizoen.
Veel kijkplezier gewenst.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
1 boek heb ik al op mijn mobiel staan, en nu de serie eerste seizoen.
lijkt mij vervelend, klein scherm, zit niet lekker in de hand, liever een groot boekquote:Op zaterdag 7 juli 2012 15:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Deed ik op de vorige ookIs wel te doen.
Ah, ja puik plan, ga ik ook maar doen. Ik ben helemaal plakkerig door dit weer. Hoop ook dat het gauw afkoelt. Dit is niks voor mij.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet bij mij iig
Straks even lekker een verfrissende douche nemen.
Maar als het gaat regenen wordt het weer zo tropischquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:23 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ah, ja puik plan, ga ik ook maar doen. Ik ben helemaal plakkerig door dit weer. Hoop ook dat het gauw afkoelt. Dit is niks voor mij.
oh ;_;quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh dat was nog tegen jan.
Naar zeg.Kun je je internetprovider niet bellen?
Mja dat is wel zo. Maar flink afkoelen mag het wel.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar als het gaat regenen wordt het weer zo tropischdat is nog erger. Op zich kan ik al iets beter tegen dit weer, na mijn 'vakantie' van vorig jaar.
Ja, ik vroeg mij af waar je was.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:29 schreef JanPiraat het volgende:
Hallo oerbeerik hoorde uit zeer betrouwbare bronnen dat je op zoek was naar me
laten.fixen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dan weet jr je vat je te doen staat
kut, en fanta? :$quote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:57 schreef JanPiraat het volgende:
Draadje geel moet op groen en in de compoort geen cola morsen
dit dusquote:
Ywquote:Op zaterdag 7 juli 2012 23:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dit dus
maar hij doet het weererg vreemd
fix t dan weer want hij is weer.gebrokenquote:
Voel je niks van, relatie is relatie.quote:Op zondag 8 juli 2012 00:36 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Maar homojongen - heteromeisje probleem..
watserloos brada?quote:Op zondag 8 juli 2012 01:03 schreef Beach het volgende:
Ik pik het niet langer mij zo voor de gek houden(((((((((
ik wou er vanochtend nog heen gaan, was tot 8 uur ofzo bij een vriend maar was fietsendquote:
quote:
waarom niet goed dan? wat video's bekeken en zag er wel leuk uitquote:
hmm, ben normaal niet echt een graphics hoer maarquote:Op zondag 8 juli 2012 20:59 schreef leeell het volgende:
omdat Stronghold Crusader veeeeeeeeeeeelllleeeeeeeee malen beter is
hou je bakkes ik sloop je in mountain bladequote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hou je bakkes ik sloop je in mount and blade
dat is de grapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie is die naakte deerne op de achtergrond?
Het programma utorrent. Het lukt niet om het programma af te sluiten via de normale manier.quote:
Euhmquote:Op zondag 8 juli 2012 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie is die naakte deerne op de achtergrond?
Furdi zit ergens ver weg in één of ander woud.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:21 schreef 2Happy4U het volgende:
bel furdi op, die wilt vast wel wat liefde ontvangen en geven
Die heb ik niet meer.quote:
ook niet rechtsonderin?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het programma utorrent. Het lukt niet om het programma af te sluiten via de normale manier.
[..]
Euhm
bel hem O:quote:Op zondag 8 juli 2012 21:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Furdi zit ergens ver weg in één of ander woud.
Nee, dat is de reden waarom ik Taakbeheer wilde gebruiken.quote:
kan toch wel wat tijd voor z'n vriendin makenquote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:27 schreef leeell het volgende:
geen probleem, de vereffenen de schuld volgende keer op CS wel
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:27 schreef leeell het volgende:
geen probleem, de vereffenen de schuld volgende keer op CS wel
Appeltjesquote:
Maarmaarquote:Op zondag 8 juli 2012 21:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kan toch wel wat tijd voor z'n vriendin maken
Hoe gaat het met je?quote:
Die zitten ergens in een plastic zak ver weggestopt op zolder ofzo, geloof ik.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe kun je nou geen knuffels meer hebben?![]()
![]()
Nee ik ben wel enigszins beetje zelfverzekerd maar om naar mijn eigen naakte lichaam te kijken dank ik wel voor.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Flips jij was het zelf he op de achtergrond?
Ja superquote:Op zondag 8 juli 2012 21:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maarmaar
[..]
Hoe gaat het met je?
[..]
Die zitten ergens in een plastic zak ver weggestopt op zolder ofzo, geloof ik.![]()
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Die zitten ergens in een plastic zak ver weggestopt op zolder ofzo, geloof ik.![]()
Ow.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee ik ben wel enigszins beetje zelfverzekerd maar om naar mijn eigen naakte lichaam te kijken dank ik wel voor.
Klinkt goed.quote:
Ik heb nog geen naakt foto's van Miley Cyrus gevonden.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Zo jammer weer.
[..]
Ow.Wie was het dan? Miley Cyrus?
Jaaa 2 weken naar Turkije en dan 2 weken Texelquote:Op zondag 8 juli 2012 21:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Klinkt goed.Ga je nog op vakantie?
Met mij wel oké. Eigen huisje en alles, spannend.
quote:
Oeh niceeequote:Op zondag 8 juli 2012 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Morgen collegekaart activeren op school.OMG SO SPANNEND.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaa. En ja ook dat.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeh niceeeMoet je nog op introductieweek in augustus?
Oh, lekkerrr! Ik ga met Furdi en zijn ouders naar Zuid-Frankrijk. Alleen maar jurkjes en bikini's dragen.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaa 2 weken naar Turkije en dan 2 weken Texel
Ik zag al zo ietsIn je eigen stad of?
Wanneer trek je er in of zit je er al in? En ga jij nog op vakantie?
Hihi, spannend.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Morgen collegekaart activeren op school.OMG SO SPANNEND.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een ritme hebben enzoquote:Op zondag 8 juli 2012 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jaaaa. En ja ook dat.Gewoon omdat het me leuk lijkt.
![]()
Heb er echt veel zin in.
Lekker bezig zijn en alles.
Heerlijk vooruitzicht welquote:Op zondag 8 juli 2012 21:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, lekkerrr! Ik ga met Furdi en zijn ouders naar Zuid-Frankrijk. Alleen maar jurkjes en bikini's dragen.
Ja, in Veenendaal ook. Huur het al wel officieel, maar ik ben nog druk met schilderen en behangen enzo. En ik moet nog een bed en eettafel.
ikea een optie?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een ritme hebben enzoTenminste daar verlang ik weer naar
[..]
Heerlijk vooruitzicht wel
En niet via een 2e handszaak een eettafel ofzo kunnen vinden? En al bij de leenbakker etc. gekeken voor een bed? Soms hebben ze daar ook nog best leuke bedden.
Jaaa.quote:
Ja, dat helemaalquote:Op zondag 8 juli 2012 21:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een ritme hebben enzoTenminste daar verlang ik weer naar
Met mij vastquote:Op zondag 8 juli 2012 23:32 schreef Flippiee het volgende:
Met welke FOK!ker zou in real life goed kunnen opschieten?
Ik wil dit topic kicken, maar ik weet eigenlijk niet met wie ik goed kan opschieten en nog niet ontmoet hebt. omg
quote:Op zondag 8 juli 2012 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat meisje![]()
Maar ik ging slapen trusten. ,*
quote:Op zondag 8 juli 2012 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat meisje![]()
Maar ik ging slapen trusten. ,*
mij toch wel, avatar mattiesquote:Op zondag 8 juli 2012 23:32 schreef Flippiee het volgende:
Met welke FOK!ker zou in real life goed kunnen opschieten?
Ik wil dit topic kicken, maar ik weet eigenlijk niet met wie ik goed kan opschieten en nog niet ontmoet hebt. omg
Oh okequote:
Slaapzequote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Desondanks hou ik van je en heb ik jouw briefje bij me ipv opgehangen in kantoor..
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Desondanks hou ik van je en heb ik jouw briefje bij me ipv opgehangen in kantoor..
quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:18 schreef Beach het volgende:
Kijk in de spiegel meteen weer vrolijk van zoveel mooiheid Flips.
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:17 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben chagrijnig, nare dag werken achter de rug.
Wel een compliment maar het werkt nietquote:
Thanks.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
niet teveel mee zitten. Gewoon achter je laten.
En oh! Wij helemaal naar de school, is die stomme balie gesloten en kon ik mn hva pas activeren![]()
. Voor niksss daar heen geweest, grom.
Mooi gezegd. ,@quote:Op maandag 9 juli 2012 19:24 schreef Beach het volgende:
af en toe zon sprong in het diepe net zoals vroeger in het zwembad best engm, aar als je het deed washet achteraf altijd best l;euke en daarna wilde je nog een keer zo zie ik het nu dtoch
Na de zomervakantie, echt ,') wat een gasten, zeg dan ook.niet dat ik hem binnen 30 dagen moet activeren tjappies. In de school hingen ook allerlei borden die je naar desbetreffende balie verwezen, echt raar.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel een compliment maar het werkt niet
[..]
Thanks.
Serieus?Wat een gezeur. Wanneer ga je het nu doen?
Ik heb hem ook nog niet geactiveerd en ik maak mij verder niet zo druk om ook.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mooi gezegd. ,@
[..]
Na de zomervakantie, echt ,') wat een gasten, zeg dan ook.niet dat ik hem binnen 30 dagen moet activeren tjappies. In de school hingen ook allerlei borden die je naar desbetreffende balie verwezen, echt raar.
Drukmaken doe ik ook niet echt, maar ja, beetje stomquote:Op maandag 9 juli 2012 19:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb hem ook nog niet geactiveerd en ik maak mij verder niet zo druk om ook.
Maar inderdaad wel gek dat dat dicht is terwijl het open zou moeten zijn.. Typisch HvA wel.
zou fijn voor je zijn. maar nee.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:37 schreef Beach het volgende:
Kan zoiets niet op afstand geactiveerd worden voor de autisten???
Nee de pas is net nieuw. We hadden altijd zo een papieren toch. En nu is het zo een pas geworden weer.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Drukmaken doe ik ook niet echt, maar ja, beetje stomom niks erheen gegaan grmbl.
![]()
Moet je elk jaar activeren wut?
Geen idee, boeiend verder.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:37 schreef Beach het volgende:
Kan zoiets niet op afstand geactiveerd worden voor de autisten???
Aahh, vandaar en wist niet dat het eerst een papieren pas was, gierig wel eigenlijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee de pas is net nieuw. We hadden altijd zo een papieren toch. En nu is het zo een pas geworden weer.
De foto die erbij mij op staat ben ik ook blij mee.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aahh, vandaar en wist niet dat het eerst een papieren pas was, gierig wel eigenlijk.![]()
Ik ben wel trots op de foto die erop staat, dezelfde als op mn IDkaart en rijbewijs en paspoort.
Dat is fijn, die goede pasfoto momenten zijn schaars, bij mij iig.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De foto die erbij mij op staat ben ik ook blij mee.
Hier ookquote:Op maandag 9 juli 2012 19:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is fijn, die goede pasfoto momenten zijn schaars, bij mij iig.
Hahaha echt hé.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hier ookOf dat ik in de spiegel kijk en denk dat komt wel goed en dan zie ik de foto en denk ik waar ging het mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |