quote:Maar vul maar aan wanner je kan de bbq/filmmeet is in de omgeving Rotterdam en kinderen kunnen meekomen.![]()
Data FOK! BBQ & filmmeeting:
3 augustus Belle
4 augustus Belle
5 augustus Belle
10 augustus Belle, Ehhe
11 augustus Belle
12 augustus Belle
17 augustus Belle, Ehhe
18 augustus Belle
19 augustus
24 augustus Belle
25 augustus
26 augustus
Of zorg...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:39 schreef Kentekenplaat het volgende:
Werkdagen van 12 uur lang? Dan is werk in de transport niks voor u.
Hahahaa, idd! Heb regelmatig 2 schijfjes nodig gehad.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:39 schreef Kentekenplaat het volgende:
Werkdagen van 12 uur lang? Dan is werk in de transport niks voor u.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hahahaa, idd! Heb regelmatig 2 schijfjes nodig gehad.
In navolging van dolfie, zien we de foto hier wel verschijnen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:51 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb, in navolging van dolfie, een spannende kleur verf in m'n haar gemikt. Ben benieuwd naar het resultaat!
Dat durf ik niet hoorquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:06 schreef cvboer het volgende:
[..]
In navolging van dolfie, zien we de foto hier wel verschijnen.
Dan stuur je hem maar alleen naar mij.quote:
Haha ik zet zo wel ff 'n foto neer, snel. Het is nu nog nat, dus nog ff wachtenquote:
Omdat m'n vriend denkt dat ie dan niet verroestquote:
Ja, maar die moeten we nog ff scoren dusquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Whehe okJe kan er ook zo`n hoesje overheen trekken he
Maar die zit helemaal in de stad! Misschien heeft de blokker ze ook? Heb ook nog helemaal niet gekeken haha.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hornbach heeft die vaak wel, voor wèhnâg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |