3 x is al te veelquote:Op zondag 8 juli 2012 17:46 schreef Inlognaam het volgende:
Ladder op en ladder af. En dat maal 1000!
Ik zou dat net 3x kunnen doen en dan zou ik het al zat zijn.
Merlijn, Belle en ik hebben bij Vannelle geklust en ik mocht het trapgat schilderen. Maar boven aan de ladder kon ik de verf niet kwijt. Dus trappetje op een paar keer met de roller heen en weer en dan weer trappetje af om de roller weer van verf te voorzien. Maar het is mooi geworden.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:42 schreef dolfina-chica het volgende:
wat hebben jullie allemaal gedaan rucky?
Jij was de langste dus hoefde je minder ver de ladder op te lopen, logisch dan toch?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:05 schreef Rucky het volgende:
[..]
Merlijn, Belle en ik hebben bij Vannelle geklust en ik mocht het trapgat schilderen. Maar boven aan de ladder kon ik de verf niet kwijt. Dus trappetje op een paar keer met de roller heen en weer en dan weer trappetje af om de roller weer van verf te voorzien. Maar het is mooi geworden.
* t-i-m blij dattie nie konquote:Op zondag 8 juli 2012 18:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jij was de langste dus hoefde je minder ver de ladder op te lopen, logisch dan toch?
We hadden helemaal geen ladder nodig gehad maar mijn geniale oplossing mocht weer niet van jou.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jij was de langste dus hoefde je minder ver de ladder op te lopen, logisch dan toch?
Belachelijk zeg!quote:Op zondag 8 juli 2012 18:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
We hadden helemaal geen ladder nodig gehad maar mijn geniale oplossing mocht weer niet van jou.
Dat vond ik nou ook. Maar ik was er toch en vannelle verdient de hulp wel. Dus ik heb me er maar bij neergelegd.quote:
Als ik dat zou toestaan wordt Kitty boos op me.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
We hadden helemaal geen ladder nodig gehad maar mijn geniale oplossing mocht weer niet van jou.
komtie nou meequote:Op zondag 8 juli 2012 19:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als ik dat zou toestaan wordt Kitty boos op me.
Had dus eigenlijk wel gekund.
De volgende keer vraag ik dit soort dingen niet meer maar doe het gewoon.quote:
Wel een filmpje van maken dan hehquote:Op zondag 8 juli 2012 19:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
De volgende keer vraag ik dit soort dingen niet meer maar doe het gewoon.
Misschien ben je er wel bij.quote:
Dat is zo, even kijken welk topiq daarvoor geschikt is.quote:
heppie een slangetje ??quote:Op zondag 8 juli 2012 21:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hoeft niet.
Regel jij kunstmest dan koop ik de diesel wel.
Ik kan ook mijn kapmes ter hand nemen en aan jou denken. Dan is er van die struik binnen 5 min niks meer van over.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hoeft niet.
Regel jij kunstmest dan koop ik de diesel wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |