quote:
quote:Beschrijving: Een riant hoekhuis met twee etages
Ja. Koffiebar om de hoek gelukkig, lekker koffie declarerenquote:Op maandag 9 juli 2012 09:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Acute paniek.... Is het de enige op kantoor?
goessoquote:Op maandag 9 juli 2012 12:15 schreef Ireth het volgende:
Kheb gebeld, wordt niet opgenomen. Maar even mailen dan met de vraag wat ie minimaal moet gaan kosten.
dat vind ik met meer kooien...quote:Op maandag 9 juli 2012 12:37 schreef Ireth het volgende:
Ow dit is erg! Dit kooitje hebben wij ook gehad, dies hartstikke klein! Wij hadden hem voor Micky en dat vond ik al zielig, zeggen ze nu dat ie ook geschikt is voor een cavia! Dat beest kan zijn kont er niet eens in keren!
Dat is idd raar.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:31 schreef Ireth het volgende:
Nou krijgen we dat weer.. elke andere kooi die ik haar laat zien vind ze nu "Stom!" en "Saai!"
Haha tja, die ene is natuurlijk ook wel supergaafquote:Op maandag 9 juli 2012 12:31 schreef Ireth het volgende:
Nou krijgen we dat weer.. elke andere kooi die ik haar laat zien vind ze nu "Stom!" en "Saai!"
* Egberts in limburg zit en volgende week naar het noorden rijdtquote:Op maandag 9 juli 2012 08:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zoals deze (een van de linken die je net gaf!) en zoiets zoek ik ook, maarre... Limburg!!!Probeer het iets dichterbij te zoeken
en daarom had ik dus niet op provincie gezocht... ik weet toch wel dat het ding uiteindelijk bij ireth terecht komtquote:Op maandag 9 juli 2012 12:53 schreef Egberts het volgende:
[..]
* Egberts in limburg zit en volgende week naar het noorden rijdt
quote:Op maandag 9 juli 2012 13:00 schreef Rucky het volgende:
Is dit nu een "één voor allen allen voor een caviakooi actie" geworden?
Wat zijn we toch weer lief vandaag.quote:
Een echte moeder zou een cavia verbieden wegens de teringzooi die ze makenquote:Op maandag 9 juli 2012 13:21 schreef Ireth het volgende:
Na 2.293 kooien en hokken te hebben bekeken op MP moet ik nu geloof ik hoognodig iets anders gaan doen! [ afbeelding ]
Heb wel gemerkt dat ik persoonlijk een lichte voorkeur heb voor een hok als dit, maar dat is dan bekeken vanuit mijn getrainde oog als moeder (lees: huishoudster/schoonmaakster)
[ afbeelding ]
Deze als voorbeeld is 102 cm breed.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:22 schreef Ehhe het volgende:
Is die stiekem eigenlijk niet ook veel te klein?
Kan je niet een mooie ren bouwen in de tuin?Met een hokje erbij voor als het koud wordt
Een echte moeder schuift haar schoonmaakfobie opzij voor de liefde van haar kind!quote:Op maandag 9 juli 2012 13:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een echte moeder zou een cavia verbieden wegens de teringzooi die ze maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |